Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ متا در تلاش است تا مشکل تعاملات تراکنش و ارزش را در متاورس حل کند. این شرکت از راه اندازی یک کیف پول دیجیتال جدید خبر داد که از اقتصاد کاربران در متاورس متا پشتیبانی می کند.

این کیف پول که متا پی Meta Pay نام دارد، مدلی تکامل یافته خواهد بود که امروزه به عنوان فیس بوک پی شناخته می شود و همچنان از مجموعه پرداخت هایی که در حال حاضر انجام می دهد پشتیبانی می کند، اما با تمرکز جدید بر هویت دیجیتال و اثبات مالکیت عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا (فیسبوک سابق)، متا پی راه حلی برای دو مسئله در متاورس خواهد بود: دسترسی به کالاهای دیجیتال و اثبات مالکیت.

 وی در این باره اظهار داشت: "در آینده، انواع اقلام دیجیتالی وجود خواهد داشت که ممکن است بخواهید بسازید یا بخرید – از جمله لباس دیجیتال، هنر، ویدئو، موسیقی، تجربیات، رویدادهای مجازی و موارد دیگر. اثبات مالکیت مهم خواهد بود، به خصوص اگر بخواهید برخی از این موارد را در سرویس های مختلف با خود ببرید."

قابلیت حمل و استانداردسازی در متاورس

زاکربرگ اظهار داشت که در حالت ایده آل، هر چیزی که در یک قسمت از متاورس خریداری می شود، باید در پلتفرم دیگری با کارکردها و ویژگی های یکسان در دسترس باشد. این یکی از اهدافی است که متا با متا پی به دنبال آن است: نوعی هویت وب 3 که خرید اقلام دیجیتال را به یک هویت دیجیتال منحصر به فرد پیوند می دهد.

 زاکربرگ توضیح داد: "این نوع تعامل، تجربیات بسیار بهتری را برای افراد و فرصت های بزرگتری را برای سازندگان ارائه می دهد. یعنی هر چه مکان‌های بیشتری بتوانید به راحتی از کالاهای دیجیتال خود استفاده کنید، ارزش بیشتری برای آنها قائل خواهید شد که بازار بزرگ‌تری برای سازندگان ایجاد می‌کند."

علاوه بر این، زاکربرگ استدلال می کند که یک روش پرداخت جهانی در سراسر متاورس فرصتی برای سازندگان محتوا خواهد بود، زیرا مصرف کنندگان بیشتری برای خرید محتوای آنها در دسترس خواهند بود. با این حال، این تنها با درجه خاصی از استانداردسازی قابل دستیابی است.

این شرکت اخیراً با مایکروسافت و سایر شرکت‌ها مانند اپیک گیمز همکاری کرد تا یک گروه استانداردهای باز را برای همه چیزهای متاورس راه‌اندازی کند و در راستای ایجاد نقاط مشترک برای ایجاد تعامل بیشتر متاورس‌ها در آینده کار کند.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر متاورس اخبار مرتبط ناگفته هایی از دنیای متاورس ۱۴۰۱/۴/۶ چالش‌های دنیای متاورس در چین ۱۴۰۱/۳/۳۰ تحول ورزش به واسطه متاورس و وب ۳ ۱۴۰۱/۳/۲۰ رشد خیره کننده توکن های متاورسی ۱۴۰۱/۳/۱۸ هویت ما در متاورس چگونه خواهد بود؟ ۱۴۰۱/۳/۹ فناوری هنوز برای متاورس آماده نیست! ۱۴۰۱/۳/۳ آخرین ویدیو ها خنده های اکبر عبدی جوکر را ترکاند! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۳۵ ۱۰ موردی که نشان می‌دهد شما ذهن قوی دارید ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۱۰ چرا مهاجران سریلانکایی به جای اروپا به ایران رسیدند؟ ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۰۴ می توانیم با مدیریت رجب طیب اردوغان دنیا را رهبری کنیم + فیلم سخنرانی ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۰۱ مشت و شادی خبرساز مربی زن ایرانی در تلویزیون عراق + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۵:۵۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۶:۵۸ راه اندازی کیف پول دیجیتال اختصاصی متاورس توسط متا ۱۶:۴۹ مدارک لازم برای دریافت وام فرزندآوری چیست + مبلغ وام ۱۶:۴۶ کدام خودرو جایگزین سمند و پژو در تاکسی های تهران می شود؟ ۱۶:۴۶ پیش بینی بورس فردا ۶ تیر؛ رکود تالار شیشه ای تا کجا ادامه دارد؟ ۱۶:۴۳ هشدار درباره افزایش دمای هوا ۱۶:۳۹ مقایسه گوشی سامسونگ S۲۲, S۲۲+ و S۲۲ Ultra ۱۶:۳۸ فرانسه خواستار بازگشت نفت ایران به بازارهای جهانی شد ۱۶:۳۲ آیا بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ کاندیدا خواهد شد؟ ۱۶:۲۹ باقری کنی یک روز پس از مذاکره کننده ارشد آمریکا به دوحه می رود ۱۶:۲۶ یارانه تیرماه نقدی شد؟ ۱۶:۲۴ امیرعبداللهیان عازم آنکارا شد ۱۶:۱۰ ۱۰ موردی که نشان می‌دهد شما ذهن قوی دارید ۱۶:۰۵ خطر پنهان ماشین لباسشویی ها که همه رو نگران کرده! ۱۶:۰۱ می توانیم با مدیریت رجب طیب اردوغان دنیا را رهبری کنیم + فیلم سخنرانی ۱۵:۵۶ اختلاف باورنکردنی قیمت خرید مرغ از مرغدار با قیمت مصرف کننده ۱۵:۵۴ روش هولناک افزایش قیمت مغازه ها در بازار تهران! ۱۵:۵۰ مشت و شادی خبرساز مربی زن ایرانی در تلویزیون عراق + فیلم ۱۵:۴۵ روایت یک نماینده مجلس از پیام ایران به غربی ها ۱۵:۴۰ قانون سقف قرارداد فوتبالی ها برمی گردد؟ + عکس ۱۵:۳۹ تصاویری جذاب و تماشایی از مراحل ساخت پیکان ۶۰ سال پیش در ایران + فیلم ۱۵:۳۵ عوامل ترور رهبر معظم انقلاب در دهه ۶۰ چه کسانی بودند؟ ۱۵:۳۲ جدیدترین گوشی سامسونگ ۱۵:۳۱ ناگفته هایی از دنیای متاورس ۱۵:۲۹ دعا، ذکر و نماز برای سربه راه شدن فرزند ۱۵:۲۷ روسیه با چه خودروهایی به ایران می آید؟ ۱۵:۲۶ ریمل خشک شده را مثل روز اول قابل مصرف کنید + ۴ روش ۱۵:۱۸ ادویه ای مخصوص برای کاهش کلسترول بالا با طب سنتی ۱۵:۱۶ دیوار کوتاه داوطلب آزمون وکالت ۱۵:۱۵ خوشگل ترین رنگ موی سال برای پوست سبزه و روشن ۱۵:۰۳ مدافع پرحاشیه استقلال به سپاهان پیوست + عکس ۱۴:۵۸ جبار کوچکی نژاد: دولت برای تولید و خرید چادر یارانه در نظر بگیرد ۱۴:۵۵ به فاطمی امین گفتم حرف های امروزتان را یادداشت کرده و فراموش نمی‌کنم / سفت و سخت پای استیضاح ایستاده ام ۱۴:۵۳ غیرفعال کردن لست سین (آخرین بازدید) واتساپ ۱۴:۵۳ پیش ثبت نام پیاده روی اربعین از کی آغاز می شود؟ ۱۴:۵۱ گربه باعث نازایی خانمها می شود؟ ۱۴:۴۸ کشف گونه های کمیاب پرندگان در باغ وحشی خانگی اصفهان + فیلم ۱۴:۴۵ امشب آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد است ۱۴:۱۹ مقایسه گوشی S۲۱ با S۲۱ پلاس با S۲۱ اولترا ۱۴:۱۸ بایدن باز هم سوژه عکاسان شد + فیلم ۱۴:۱۶ تفارس، صدرنشین معاملات برتر بورس شد ۱۴:۱۴ دور جدید مذاکرات هسته ای ایران در کجاست؟ ۱۴:۱۳ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۱/۴/۶) ۱۴:۱۰ اشتباهات استفاده از واتس اپ؛ کیا این کارو انجام میدن؟ ۱۴:۱۰ نباید بدون رضایت مالک، قراردادهای اجاره تمدید شود ۱۴:۱۰ ارزش سهام عدالت من (۶ تیرماه) ۱۴:۰۶ تشکر عجیب ستاره استقلال از کادر فنی سابق + عکس ۱۴:۰۶ تورم کاهش می یابد؟ ۱۴:۰۲ خرید ۱۲ کشتی برای تجارت با روس ها نهایی شد ۱۴:۰۲ دلیل چرب شدن موی سر و روش های برطرف کردن و کاهش آن ۱۳:۵۲ کدام رمزارزها را در هفته جاری باید زیر نظر داشت؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: متاورس راه اندازی کیف پول فیلم ۱۴ ۱۴۰۱ ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟

به گزارش خبرگزاری مهر، گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده برتر کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرد.

طبق این فهرست، شرکت‌های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب آهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر واردکنندگان قرار دارند.

نکته قابل توجه حضور پررنگ شرکت‌های مونتاژکار خودرویی در این فهرست است؛ بر این اساس شرکت صنایع خودروسازی مدیران در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد دلار ارز دریافت کرده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۸۹ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین شرکت کرمان موتور ۷۴۷ میلیون و ۹۱۲ هزار دلار ارز دریافت کرده که نسبت به سال ۱۴۰۱ بیانگر رشد ۷۵ درصدی است. شرکت کوروش موتور آریا ۶۳۴ میلیون و ۴۸۱ هزار دلار ارز گرفته که افزایش ۵۷ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت بهمن موتور ۳۹۳ میلیون و ۷۹۵ هزار دلار ارز دریافت کرده که در قیاس با سال ۱۴۰۱ بیانگر افزایش ۳۷ درصدی است. مجتمع صنعتی آرین پارس موتور ۲۷۵ میلیون و ۴۴۴ هزار دلار ارز دریافت کرده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۷۸ درصدی را نشان می‌دهد.

صنایع اتومبیل سازی فردا نیز ۱۱۱ میلیون و ۴۷۹ هزار دلار ارز دریافت کرده که در قیاس با سال ۱۴۰۱ افزایش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

به این ترتیب در مجموع بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۶۳ میلیون دلار ارز به شرکت‌های مونتاژکار ارز تخصیص داده شده است.

این وضعیت تخصیص ارز به مونتاژکاران در حالیست که برای واردات خودرو در مجموع یک میلیارد دلار ارز در نظر گرفته شده بود که برای پرداخت همین مقدار هم به قدری سنگ اندازی صورت گرفت که در انتهای سال ۱۴۰۲ تنها ۱۱ هزار خودروی خارجی وارد کشور و از این تعداد ۸ هزار دستگاه به مشتریان تحویل شد.

برای مشاهده فهرست ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 6089959 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا