Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:51:23 GMT

برگزاری دوره‌های تخصصی طراحی لباس در خانه آموزش

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۳۷۷۲

برگزاری دوره‌های تخصصی طراحی لباس در خانه آموزش

از گذشته تا به امروز، مشاغل مختلفی بسیار پیشرفت کرده‌اند و یا فعالیت‌های گوناگونی بوجود آمدند. طراحی لباس از جمله شاخه‌های اصلی و جدا نشدنی صنعت پوشاک محسوب می‌شود که امروزه طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه آموزش، ترندهای هر زمانه تا حد زیادی مدیون طراحان لباس هر دوره می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد با به‌کارگیری خلاقیت و ایده‌های خود در کنار نیازی که مردم جامعه زمان داشتند، انواع لباس‌ها با طرح‌های مختلف و مناسب را طراحی می‌کردند. امروزه نیز با توجه به پیشرفت‌هایی که در این صنعت صورت گرفته، مخاطبان بسیاری جذب آن شدند و خواهان آموزش طراحی لباس هستند.

خانه آموزش

با توجه به افزایش تقاضای علاقه‌مندان به آموزش طراحی لباس، آموزشگاه‌های بسیاری در این راستا تاسیس شدند. هر کدام از این آموزشگاه‌ها در تلاشند تا آنجا که در توان دارند آموزش طراحی لباس را به بهترین نحوه ممکن برگزار کنند. اما آیا توان همه‌ی آموزشگاه‌ها به یک میزان بوده و یکسان است؟ مسلما که خیر.

برای ورود و حرفه‌ای شدن در هر فعالیتی، ابتدا لازم است آن‌ را به طور تخصصی و کامل آموزش ببینید. در رابطه با طراحی لباس نیز همین امر وجود دارد. تنها در صورتی می‌توانید در این حرفه به موفقیت برسید که آن‌ را به طور تخصصی توسط آموزشگاه طراحی لباس معتبر آموزش ببینید.

از جمله آموزشگاه فعال و حرفه‌ای در این حوزه، مجموعه خانه آموزش است. خانه آموزش به عنوان یکی از بهترین مجریان برگزار کننده کلاس‌های طراحی لباس، آمادگی کامل برای برگزاری دوره‌های آموزش طراحی لباس برای تمام افراد فارسی زبان در دنیا را دارد. این دوره‌ها براساس استانداردهای بین المللی، از سطح مقدماتی تا پیشرفته برگزار می‌شود.

دوره طراحی لباس مختص افرادی است که تمایل دارند این حرفه را به طور جدی و تخصصی آموزش ببینند و وارد بازار کار آن شوند. خانه آموزش با داشتن تیمی متخصص در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و همراه با اساتید مجرب و حرفه‌ای و با تحصیلات دانشگاهی مرتبط به رشته طراحی لباس، کلاس‌ها را به‌صورت جامع برگزار می‌کند و یک دانش‌پذیر مبتدی را به یک متخصص کاربلد تبدیل می‌کنند.

بهترین آموزشگاه‌ طراحی لباس

بهترین آموزشگاه طراحی لباس، آموزشگاهی است که بتواند ایده‌های شما را از مرحله ترسیم به اجرا تبدیل نماید. بسیاری از آموزشگاه‌های آموزش طراحی لباس در مشهد، اصفهان، تبریز، تهران و شهرهای دیگر، پس از پایان دوره‌های خود، هنرجو را به حال خود رها کرده و دیگر پیگیر فعالیت‌ها و موفقیت‌های آن نیستند. اما در مجموعه خانه آموزش به هیچ عنوان چنین روالی وجود ندارد.

رسیدن به موفقیت و پیشرفت هنرجویان این مجموعه، برای آنها بسیار اهمیت دارد. آنها همواره سعی می‌کنند با استفاده از راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌های خود، هنرجویان را در مسیر صحیح موفقیت قرار دهند و سرعت آنها را در رسیدن به اهدافشان، بیشتر کنند. همچنین در پایان هر دوره با ارائه ژوژمان، به هنرجو مدرک معتبر بین‌المللی تعلق می‌گیرد.

این مدرک قابل ترجمه بوده و تنها باید آن‌ را به مراکز دارالترجمه رسمی ارائه دهید. بواسطه مدرک معتبر بین‌المللی خانه آموزش به راحتی می‌توانید هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور به فعالیت بپردازید.

دوره‌های طراحی لباس آنلاین

خانه آموزش دوره‌های طراحی لباس خود را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می‌کند. دوره آنلاین مناسب برای علاقه‌مندانی است که قصد شرکت در کلاس‌های طراحی لباس را دارند اما به هر دلیل قادر به شرکت در کلاس نیستند. برای مثال آموزش طراحی لباس در شیراز به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود تا از این طریق هنرجویانی که امکان حضور در کلاس‌های تهران را ندارند، بواسطه کلاس‌های آنلاین در دوره شرکت کنند.

مباحث کلاس‌های آنلاین با کلاس‌های حضوری کاملا یکسان بوده و استاد هر دو کلاس یکسان است. با اینکه این کلاس‌ها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود اما کاملا تعاملی و نیاز به فعالیت هنرجو است. در کلاس‌های آنلاین، استاد با حضور در آموزشگاه، در کلاس شرکت کرده و حضور دانش‌پذیران نیز در کلاس الزامی است. زیرا علاوه بر اینکه فیلم از قبل تهیه شده با کیفیت برای آنها پخش می‌شود، بعد از تمام شدن فیلم نیز، استاد به رفع اشکال و سوالات دانش‌پذیران می‌پردازد.

همچنین در کنار استاد یک استادیار نیز سر کلاس حاضر می‌شود و کلاس طراحی لباس را به صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌کند. از این طریق دانش‌پذیران می‌توانند برای رفع مشکلات خود از استادیار نیز کمک بگیرند.

بازار کار طراحان لباس

توجه به نحوه پوشش و استایل، موضوعی است که از گذشته مورد اهمیت بشر بوده است؛ حال در هر زمان با توجه به طرز تفکر، پیشرفت جوامع و تکنولوژی، این پوشش متفاوت بوده است. حوزه طراحی لباس باتوجه به پیشرفت‌های بدون توقفی که در صنعت مد و پوشاک در حال انجام است، روز به روز پر رنگ‌تر و تاثیرگذارتر می‌شود. امروزه طراحی لباس به یکی از مشاغل پرطرفدار دنیا محسوب می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه آموزش آموزش طراحی لباس آموزش طراحی لباس طراحی لباس آموزشگاه ها خانه آموزش کلاس ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر