Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا دلشادی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های‌محلی استان مرکزی ،افزود: با وجود اختلاف سلیقه، تمام توان را به کار می گیریم که مطالبات به حق رسانه ها را پیگیری کنیم و از مسیر عدالت نیز خارج نشویم، تا حتی الامکان نتایج مورد نظر حاصل شود و حق کسی تضییع نشود.

 وی تاکید کرد: چارچوب و خطوط قرمز این اداره کل، بر اساس قوانین بالادستی ترسیم شده و در آن چارچوب گام برداشته می‌شود و امید است با اقتداری که در فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد شده این مهم به مطبوعات و رسانه های در استان تسری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: وامدار هیچ حزب و جناح سیاسی نیستیم و رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر این استان در اولویت اقدامات قرار دارد و انتظار می‌رود که مطبوعات و رسانه ها نیز در این راستا تعامل، انسجام و هم افزایی لازم را داشته باشند چرا که به واسطه تعامل سازنده، جایگاه رسانه و فرهنگ ارتقا می یابد.

دلشادی تصریح کرد: وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بسترسازی لازم در راستای فعالیت های سازنده و بالنده رسانه ای و حمایت از حقوق به حق رسانه ها است و از سوی دیگر این مهم باید مدنظر باشد که رسانه‌ها نیز یکریگر را تخریب نکنند و به رقابت های ناسالم و مخرب ورود نکنند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی می‌طلبد رسانه‌ها تعامل و همکاری لازم را با دولت در راستای تامین منافع مردم داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: امید است رسانه ها و مطبوعات استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را محفل امید خود بدانند و بنده نیز به رسانه ها بسیار امید دارم چرا که هر رسانه ظرفیت مناسبی برای تعالی کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم بار بر زمین مانده از دولت های قبل را در حد توان برداریم و باید بر این امر واقف باشیم ریشه این مشکلات معلول چه تصمیماتی بوده تا تحلیل  مناسب تری از این مباحث داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان داشت: نماینده عالی دولت در استان نیز نقش سازنده رسانه ها را در رشد و تعالی جامعه موثر می‌دانند و به طور حتم با تعامل و هم افزایی تدابیر ویژه ای در راستای رفع مشکلات این حوزه اندیشیده می‌شود.

دلشادی گفت: هر میزان فضای مجازی توسعه یابد، نمی‌تواند جایگزین نشریات مکتوب و مطبوعات محلی شود چرا که نشریات مکتوب در ثبت وقایع و ماندگار کردن ارزش ها، جایگاه ویژه ای دارند.

وی خاطرنشان کرد:این نوع نگرش که مطبوعات و رسانه ها به عنوان تهدید مطرح هستند وجود ندارد بلکه رسانه ها یک ظرفیت هستند و هنر یک مدیر باید آن باشد که از این پتانسیل برای تعالی و رشد جامعه، همچنین خدمت صادقانه به مردم بهره گیری کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی یادآور شد: انتظار می‌رود اصحاب رسانه صدای گویای مردم باشند و با نوشتار خود با رفتار مناسب در شان نظام جمهوری ، اتفافات خوبی برای مردم رقم بزنند.

دلشادی بیان کرد: نتایج این نشست هم اندیشی به معاونت مطبوعاتی وزارت متبوع ارسال می‌شود و در تلاش هستیم این نشست ها به صورت ماهانه برگزار شود تا علاوه بر پیگیری مباحث نشست قبل، مسائل جدیر نیز مطرح شود تا بتوان در راستای رشد و تعالی مطبوعات در چارچوب قانون ، گام های موثری برداریم.
 

برچسب‌ها اراک استان مرکزی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی قانون اساسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اراک استان مرکزی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی قانون اساسی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد

مدیر کل امور اتباع ومهاجرین خارجی وزارت کشور در مراسم شهادت امام صادق (ع) در جمع مهاجران گفت: جمهوری اسلامی ایران دیگر ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد و حاکمیت افغانستان باید زمینه فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، معیشتی و امنیت مردم را تأمین کند تا مهاجرین افغانستانی به کشور خود بازگردند.

اصغر بلوکیان افزود: مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها و حوزه های اقتصادی، علمی، پزشکی توانایی لازم را دارند تا بتوانند آبادی را در افغانستان به ارمغان آورند و حاکمیت فعلی افغانستان باید با ایجاد شرایط برگشت آبرومندانه از ظرفیت و توانمندی های مهاجرین برای سربلندی افغانستان استفاده کند.

بلوکیان بیان کرد: تعدادی از افراد سودجو به دنبال ایجاد تنش در بین مهاجرین و مردم ایران هستند که مهاجرین باید هوشیار باشند.

آقای بلوکیان درپایان این مراسم از مهاجرین خواست قوانین جمهوری اسلامی ایران رعایت کنند واز تردد غیر قانونی به شهر های مختلف ایران خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی