Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به طراحی سامانه‌ای شده‌اند که با کمک آن می‌توان امور اداری را در مجموعه‌های بزرگ و کوچک به صورت برخط ارزیابی و کنترل کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، هادی وفایی نقاب، عضو هیئت مدیره این شرکت دانش‌بنیان از طراحی و بومی‌سازی سامانه‌ای برای ارزیابی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار خبر داد و ادامه داد: این سامانه با عنوان "گراف" کمک می‌کند تا تمامی اطلاعات تردد افراد یک مجموعه به شکل متمرکز جمع‌آوری شود و مدل‌های رفت و آمد هر یک را کنترل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سامانه قوانین و مجوزهای لازم را در قالب شیفت‌ها و گروه کاری، تعیین و اطلاعات به دست آمده را به صورت ماهانه آرشیو می‌کند، اظهار کرد: این سامانه این قابلیت را برای مدیران ایجاد می‌کند که حتی با استفاده از تلفن همراه، به بخش‌های مختلف سیستم اداری شرکت یا پروژه خود دسترسی داشته باشند و موارد مختلف اداری را کنترل و رصد کنند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وفایی با بیان اینکه اطلاعات فردی و کارکرد پرسنل و سوابق آنها در این سامانه به صورت ماهانه آرشیو می‌شود و در آینده این گزارشات در دسترس و اختیار مدیران خواهد بود، ادامه داد: این سامانه نرم‌افزاری پیشرفته، با قابلیت بکارگیری انواع دستگاه‌های هوشمند از قبیل دستگاه‌های اثر انگشت، انواع کارت، تشخیص چهره و سایر موارد، خدماتی را در بستر شبکه، ویندوز و سیستم عامل اندروید به کاربران ارائه می‌دهد.

به گفته وی، این سامانه این قابلیت را دارد تا ارتباط خود را با سایر سیستم های مجموعه از قبیل سیستم‌ای اداری و مالی از طریق وب سرویس‌های مربوطه امکانپذیر کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سامانه ارزیابی ، کسب و کار ، شرکت‌های دانش‌بنیان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سامانه ارزیابی کسب و کار شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت آمریکایی اسنپ قابلیت ویرایش پیام‌ها را به پلتفرم اسنپ‌چت اضافه می‌کند. اسنپ می‌گوید این ویژگی «به‌زودی» منتشر می‌شود و در ابتدا دردسترس مشترکین اسنپ‌چت پلاس قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش زومیت، به‌لطف قابلیت جدید، کاربران اسنپ‌چت می‌توانند در یک بازه‌ی پنج‌دقیقه‌ای پیام خود را بازنویسی کنند، اشتباهات تایپی را برطرف کنند یا چت‌های خود را ویرایش کنند. پیام‌هایی که ویرایش شده‌اند دارای برچسبی هستند که نشان می‌دهد متن تغییر کرده است.

اسنپ نگفت که چه زمانی ویژگی ویرایش پیام‌ها را برای تمام کاربرانش دردسترس قرار می‌دهد. این شرکت اغلب ویژگی‌های جدید را ابتدا به سرویس اشتراکی خود می‌آورد. اسنپ هفته‌ی گذشته اعلام کرد که اسنپ‌چت پلاس با هزینه‌ی ۳٫۹۹ دلار در ماه به ۹ میلیون مشترک رسیده است.

اسنپ چندین ویژگی دیگر را نیز به اسنپ‌چت اضافه می‌کند؛ از جمله واکنش‌های ایموجی به‌روزشده، امکان استفاده از دستیار هوش مصنوعی My AI برای تنظیم یادآورها و استفاده از لباس‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی برای بیت‌موجی.

اسنپ‌چت اخیراً فیلتر عکس هوش مصنوعی جدیدی را به نمایش گذاشته است که عکس‌های سلفی را به عکس‌هایی با مضمون دهه‌ی ۱۹۹۰ تبدیل می‌کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902113

دیگر خبرها

  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط