Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفتنی است که بیشترین استفاده از این نوع برج‌های روشنایی برای شهرداری است؛ چرا که باید در مکان‌های مختلف شهر از این نوع امکانات نصب شود تا علاوه بر افزایش زیباسازی به وسعت دید افراد در خیابان‌ها و جاده‌ها نیز کمک شود. حال ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت استفاده از برج نوری بپردازیم و در انتهای مقاله نیز به یک شرکت معتبر برای خرید انواع دکل نوری اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین استفاده از دکل روشنایی

زندگی در شب نیز جریان دارد و برای این‌که بتوان شرایط را برای رفت‌وآمد در موقعیت‌های مختلف بهبود بخشید، استفاده ابرقدرت نورپردازی صنعتی، برج نوری بهترین انتخاب است. وظیفه‌ی این کار برعهده‌ی شهرداری است، چرا که این مرکز مسئولیت رسیدگی به فضاهای مختلف را برای این منظور دارد. به طورکلی محوطه‌هایی مانند پارک داخل شهر، خیابان‌ها و کوچه‌ها، پارک‌های جنگلی بیرون از شهر، محیط باز بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، زمین‌های ورزشی، پادگان‌ها، پارکینگ‌ها و مواردی از این دست نیاز مبرم به روشنایی دارد که باید طبق یک دستورالعمل مناسب همه‌ی این فضاها به برج نور مجهز شوند. ضمناً همان‌طور که حتماً می‌دانید، هرکدام از موقعیت‌های نام برده شده به یک برج نوری با شکل و شمایل متفاوت نیازمند است و در کنار آن ظرفیت نور در نظرگرفته نیز دارای اهمیت خواهد بود.

موارد قابل بررسی برای طراحی برج نور توسط شهرداری

وقتی شهرداری تصمیم به در نظر گرفتن امکانات مختلف از جمله تأمین نور در سطح شهر دارد، باید ضمن توجه به انتخاب یک دکل روشنایی مناسب، موارد مختلف دیگری را نیز در نظر بگیرد که در ادامه به مهم‌ترین این موارد اشاره می‌کنیم:

 تعیین مقدار شار نوری برج نوری بر اساس پروژه یا موقعیت در نظر گرفته.  در نظر گرفتن استانداردهای نورپردازی و البته مقررات استفاده از آن در سطح شهر.  بررسی ارتفاع سازه‌ها با توجه به مواردی مانند جنس و مقاومت خاک.  بررسی دقیق سرعت وزش باد در فصول مختلف.  بررسی وزن دکل روشنایی و در نظر گرفتن بستر بتن آرمه برای تحمل وزن برج نور.  بررسی سوابق زلزله در مناطق استفاده شده در برج روشنایی.  بررسی و انتخاب بهترین پروژکتورهای برج نور.

پر واضح است که با توجه به این‌که تأمین امنیت با استفاده از برج نوری در موقعیت‌های مختلف از جمله وظایف شهرداری در سطح شهر و یا دیگر موقعیت‌هاست، بنابراین برای انتخاب یک مدل برج روشنایی مناسب، بررسی موارد عنوان شده فوق‌العاده ضروری خواهد بود.

انواع برج نور قابل استفاده در موقعیت‌های مختلف

زیباسازی شهر و بهبود شرایط امنیت رفت‌‍وآمد افراد و همچنین کاهش مصرف برق در زمان استفاده از برج نور، سبب شده است که شهرداری با حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب برج‌های نوری در محل‌های مختلف تصمیم‌گیری کند. به همین جهت ما در ادامه به برترین انواع دکل روشنایی اشاره خواهیم کرد:

 سبد ثابت: این نوع دکل معمولاً برای فضاهای بسیار بزرگ در نظر گرفته می‌شود. ثابت بودن سبد پروژکتور در این برج نوری از ویژگی‌های این وسیله کاربردی است.  سبد متحرک: این برج نیز به دلیل متحرم بودن سبد به دو دسته‌ی دست و برقی طبقه‌بندی می‌شود که در صورت نیاز در موقعیت‌های دل‌خواه قابل استفاده است.  سبد سیار: اگر نیاز به یک دکل روشنایی سیار باشد، از این نوع برج نور استفاده می‌شود. گفتنی است که بیشترین استفاده از این برج در زمان‌هایی است که امکان برق‌رسانی فوری وجود ندارد.  برج نور تلسکوپی: این نوع برج به دو صورت ثابت و متحرک وجود دارد و امکان پخش نور به‌صورت ۳۶۰ درجه را دارد. شکل و شمایل هد و سبد این نوع دکل روشنایی به شکل دایره‌ای بوده و در مکان‌های مختلف قابل استفاده خواهد بود.  برج نور استادیومی: همان‌طور که از نام این برج مشخص است، در اکثر موارد در استادیوم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این وسیله‌ی روشنایی می‌توان به ارسال متمرکز نور اشاره کرد که وسعت دید فوق‌العاده‌ای را بر جای خواهد گذاشت. نحوه تعیین قیمت برج نوری

برای تهیه انواع دکل روشنایی ابتدا باید به استعلام قیمت آن پرداخت. همان‌طور که می‌دانید، با توجه به این‌که این وسیله کاربردی در انواع مختلف وجود دارد، به طور حتم دارای قیمت‌های متفاوتی نیز خواهد بود که مهم‌ترین موارد تأثیرگذار بر آن عبارتند از:

ارتفاع برج نوع فوندانسیون اندزه دهانه پایینی به بالایی کیفیت دکل روشنایی به نسبت آب و هوا کیفیت پرتاب نور شکل و ظاهر برج روشنایی نوع برج نور

حال با این تفاسیر اگر به هر دلیلی نیاز به انواع دکل نور دارید، کافی است که ادامه‌ی مقاله را دنبال کنید تا شما عزیزان را با یک شرکت معتبر در این زمینه آشنا کنیم.

خرید انواع برج نوری از شرکت سپهر صنعت آداک

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به انواع دکل روشنایی دل‌خواه داشتید، کافی است که از یک مرکز معتبر در این خصوص استفاده نمایید که پیشنهاد ما برای این منظور به‌کارگیری از مجموعه سپهر صنعت آداک است. این شرکت با در اختیار داشتن متخصصان امر در این زمینه به طورکامل می‌تواند خدمات مربوط به دکل نوری را به متقاضیان ارائه دهد. از جمله مزایای استفاده از شرکت مهندسی سپهر صنعت آداک می‌توان به ارائه انواع برج نوری که هرکدام دارای کیفیت‌های فوق‌العاده هستند و همچنین قیمت‌های جذاب این نوع محصولات اشاره کرد. حال برای این‌که بتوانید از کلیه‌ی خدمات این شرکت بهره‌مند شوید، کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی و سایت این شرکت با متخصصان و مشاوران این شرکت در تماس باشید.

منبع : ssa.co.ir

کد خبر 686513 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی زیبا سازی مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی زیبا سازی مدیریت شهری دکل روشنایی انواع دکل برج نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه‌های اطراف سحابی حلقه

سحابی حلقه (M57) پیچیده‌تر از آن است که در یک تلسکوپ کوچک به‌نظر می‌رسد. حلقه مرکزی که به‌راحتی قابل مشاهده است حدود یک سال نوری وسعت دارد.
این نوردهی بسیار عمیق که تلاش مشترکی از داده‌های سه تلسکوپ بزرگ و مختلف را ترکیب می‌کند، رشته‌های حلقه‌ای گاز درخشان را که بسیار دورتر از ستاره مرکز آن گسترش می‌یابد، بررسی می‌کند.

این تصویر ترکیبی شامل نور قرمز ساطع‌شده از هیدروژن و همچنین نور مرئی و مادون قرمز است.

سحابی حلقه یک سحابی سیاره‌ای دراز است؛ نوعی سحابی که زمانی ایجاد می‌شود که یک ستاره شبیه به خورشید تکامل می‌یابد تا جو بیرونی خود را منفجر کند و به یک ستاره کوتوله سفید تبدیل شود.

این سحابی در فاصله ۲۵۰۰ سال نوری به سمت صورت فلکی شلیاق قرار دارد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • حلقه‌های اطراف سحابی حلقه
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم