Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: استان به یک کارگاه عمرانی در حوزه زیرساخت‌های اربعین مبدل شده است اما برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچنان نیازمند تزریق اعتبارات در سطح ملی هستیم.

دکتر "حسن بهرام‌نیا" در نودمین یکمین نشست ستاد مرکزی اربعین کشور که به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور و استانداران درگیر در کار اربعین و مجموعه اعضاء در وزارت کشور برگزار شد، ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت زیرساخت‌های اربعین خواستار محور توجه قرار گرفتن موضوع اربعین استان در سطح ملی شد و اظهار کرد: از آنجا که حجم گسترده تردد زوار اربعین از مسیر ایلام و مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات صورت می گیرد لازم است در جهت ایجاد و ترمیم زیرساخت‌های اربعین‌ در سطح ملی به استان توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با بیان اینکه موضوع اربعین مهم‌ترین اولویت استان در ایام پیش رو است، تصریح کرد: امروز مقوله اربعین در دستور کار روزانه کمیته های بیست گانه اربعین استان است و همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی در جهت برگزاری یک اربعین باشکوه  آماده و پای کار هستند.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته در مسیرهای اربعین استان گفت: در حال حاضر استان ایلام به یک کارگاه عمرانی در حوزه زیرساخت‌های اربعین مبدل شده است اما برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچنان نیازمند تزریق اعتبارات در سطح ملی هستیم.

وی تاکید کرد: لازم است استان‌های معین با تمام توان و امکانات خود در استان حاضر و پای کار باشند.

استاندار ایلام ادامه داد: تمام تلاش ستاد اربعین استان جهت برگزاری یک اربعین باشکوه و آبرومند با ایجاد سهولت بیشتر برای سفر زائران به عتبات عالیات است و در این راستا از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی استفاده خواهیم کرد.

رئیس ستاد اربعین استان در پایان با اشاره به اهمیت مقوله اربعین در ایلام از مسئولان ارشد کشوری برای سفر و بازدید از زیرساخت های این حوزه در استان دعوت کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام اربعين حسيني زیرساخت های اربعین اربعین استان سطح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود