Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس کل استان ایلام به افزایش ۷۰ درصدی شکایات مردمی از دستگاه‌های دولتی ایلام اشاره کرد و گفت:‌ هزار و ۴۹۷ فقره شکایات و مطالبات مردمی از دستگاه اداری در استان ایلام رسیدگی شده است. - اخبار استانها -

مهدی اصلانی کرچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اشاره به نقش بازرسی در سلامت ساختار سازمان‌ها اظهار داشت: نظارت و بازرسی بر ساختار موثر در سلامت سازمان‌ها بوده و زمینه بروز تخلفات اداری برخی مدیران را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی استان ایلام حمایت از مدیران شجاع، ریسک پذیر و توانمند و متعهد را از برنامه‌های سازمان بازرسی عنوان کرد و گفت: بازرسی یار مددکار مدیران توانمند و آنان را به عنوان سرمایه نظام مورد حمایت قرار خواهد داد.

وی 20 فقره تعقیب کیفری، 97 فقره تعقیب اداری و انطباطی و در خواست محکومیت کیفری برای 18 نفر از مدیران و کارشناسان ادرات مختلف استان ایلام که منجر به 9 مورد حکم محکومیت شده است را از اقدامات انجام شده توسط بازرسی استان ایلام عنوان کرد و گفت: برای 91 نفر نیز رای محکومیت و اعمال تنبیه ادرای صادر شده است.

ورود بازرسی استان گلستان به پرونده‌های فرار مالیاتی/ 130 هزار میلیارد ریال پرونده شناسایی شدورود سازمان بازرسی به مشکلات راه‌آهن همدان-سنندج / اتمام پروژه نیازمند 1400 میلیارد تومان اعتبار است + تصاویرتعداد خودروهای ناقص پارکینگ‌های خودروسازها به 10 هزار دستگاه کاهش می‌یابد/ نظارت سازمان بازرسی کل کشور بر توزیع درست بلیط‌های فیفا در داخل کشور

رئیس کل بازرسی استان ایلام به تنبیهات اداری اعمال شده برای 5 مدیر و 15 معاون اداری را مورد اشاره قرار داد و گفت: علاوه بر آن 3 شهردار شهرهای مختلف استان و 13 رئیس ادراه مجموع برخوردهای بازرسی قرار گرفته‌اند و مابقی آنان از کارشناسان ادارات بوده‌اند.

اصلانی با بیان اینکه رسیدگی به 2 هزار و 497 فقره شکایات و مطالبات مردمی از دستگاه اداری در استان ایلام انجام شده عنوان کرد: این تعداد شکایت نسبت به مدت مشابه از رشد 70 درصدی در ورود شکوائیه‌ها برخوردار است.

رئیس کل بازرسی استان ایلام با اشاره به رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان عنوانی کرد: 28 مورد بازدید و بازرسی از واحدهای تولیدی انجام که نتیجه این بازدید و بازرسی رفع مشکلات پیش روی 18 واحدی تولید و بازگشت آنان به چرخه تولید بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به فرارهای مالیاتی، تسریع در وصول مطالبات دولتی و استرداد وجوه به نفع دولت و اصلاح صورت وضعیت پیمانکاران از دیگر اقدامات سازمان بازرسی استان ایلام بوده است که نتیجه این اقدامات 77 پرونده و بازگشت 217 میلیارد تومان به دولت بوده است.

رئیس بازرسی استان ایلام گفت: با توجه به عدم عمل به تعهدات 54 نفر از بازرگانان و تجار به مبلغ 450 میلیون یورو، از این افراد خواسته شد تا پایان مردادماه به تعهدات خود عمل در غیر این صورت با توقیف و ضبط اموال به نفع دولت مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازرسی استان ایلام مردمی از دستگاه سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»