Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن امیری اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای مؤثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند؛ اگر دلسوزان نسل جوان، برای آینده‌سازان انقلاب اسلامی برنامه‌ای نداشته باشند، دشمنان کشور این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه‌های خود مشغول خواهند کرد؛ بر همین اساس سازمان اوقاف همه ساله بر اجرای طرح نشاط معنوی را با محوریت بقاع متبرکه اهتمام ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این طرح از یکم تیرماه لغایت دهم مردادماه در بقاع متبرکه در حال برگزاری است، عنوان کرد: ۱۵ بقعه شاخص استان آماده اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه دانش آموزان می‌باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تعداد ۱۵ مبلغ اعزامی و پنج مبلغ بومی در بقاع متبرکه جهت برگزاری طرح نشاط معنوی مستقر شده اند.

حجت الاسلام امیری گفت: همچنین ویژه‌برنامه جشن ولایت علوی نیز همزمان با این طرح در اوخر تیر ماه اجرا خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: در طرح نشاط معنوی امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل برپایی نماز جماعت و سخنرانی، خیمه کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی، کلاس‌های خیاطی، قلم زنی روی مس، سوخته نگاری چوب و کارگاه‌های مختلف معارفی و مهارتی در نظر گرفته شده است؛ همچنین طبق ابلاغیه شمیم خدمت ضروری است که توجه ویژه‌ای به مسئله مهارت‌آموزی و توانمندسازی دانش‌آموزان در کلاس‌های نشاط معنوی شود.

کد خبر 5525126

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح نشاط معنوی اوقاف چهارمحال و بختیاری حسن امیری بقاع متبرکه بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل شیراز سنندج مواد مخدر قوه قضاییه خراسان رضوی گرد و غبار مشهد هفته قوه قضاییه آمار کرونا سازمان تبلیغات اسلامی بقاع متبرکه نشاط معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)