Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین علی مصطفوی، افزود: در هفته به همین تعداد نیز پرواز بازگشت از شهر نجف به اصفهان انجام می‌شود.
وی با پیش بینی افزایش شمار مسافران در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزود: فرودگاه اصفهان با توجه به ظرفیت مناسبی که در این زمینه دارد، از آمادگی لازم برای اعزام زائران به عتبات عالیات برخودار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه محدودیتی از نظر ترمینال و عوامل پروازی برای اعزام زائران به عراق نداریم، خاطرنشان کرد: بمنظور ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به زائران در سفر به عتبات عالیات باید از طریق شرکت‌های هواپیمایی اقدام شود.
وی ادامه داد: اگر استقبال مردم از سفرهای هوایی برای اعزام به عتبات عالیات زیاد باشد و باعث افزایش پروازها شود، ما از نظر زیرساخت در فرودگاه بین‌المللی اصفهان هیچ مشکلی نداریم.
مصطفوی با بیان‌اینکه در سال ۹۸ حدود ۱۰ هزار زائر از فرودگاه اصفهان به عراق سفر کردند، افزود: از ۲۹ شهریور تا نهم مهر سال گذشته نیز ۱۹ پرواز از اصفهان به سمت نجف و بغداد انجام و سه هزار و ۲۰۶ زائر اعزام شدند اما بیشتر آنها از طریق مرزهای زمینی به کشور بازگشتند و حدود ۵۰۲ نفر با پرواز به کشور مراجعت کردند. 
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال و همزمان با تعطیلات نوروز، ۶۹ پرواز در مسیر بغداد و نجف با ۱۴ هزار و ۸۵۸ مسافر داشتیم که تقریبا همه آنها با پرواز به کشور بازگشتند.
وی همچنین با اشاره به اینکه پروازهای حجاج مراسم حج تمتع در سال جاری نیز بخوبی انجام شد، افزود: ۱۸ پرواز برای اعزام حجاج از اصفهان به عربستان در نظر گرفته شد و چهار هزار و ۳۷۶ زائر از اصفهان بعنوان سومین استان در تعداد مسافران حج، اعزام شدند که برای بازگشت آنها به کشور از طریق سفرهای هوایی آمادگی کامل داریم.

 فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرواز نجف برای اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: اعزام زائران به سفر حج از استان بوشهر در روزهای ۴ و ۵ خرداد از فرودگاه شهدای بوشهر انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس اسماعیلی صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام زائران به حج تمتع از فرودگاه شهدای بوشهر بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌های مرتبط برای انجام عملیات حج تمتع تأکید کرد و اظهار داشت: امسال همچون روال گذشته، اعزام زائران استان بوشهر به خانه خدا از فرودگاه شهدای بوشهر انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر زمان تاریخ اعزام زائران خانه خدا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اعزام زائران از استان بوشهر طی روزهای 4 و 5 خرداد از فرودگاه شهدای بوشهر انجام می‌شود.

وی با تأکید بر ارائه خدمات لازم برای این عملیات تصریح کرد: تلاش و نگاه ویژه دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی پروازهای حج تمتع ارائه خدمات شایسته به زائران بیت الله الحرام خواهد بود.

اسماعیلی افزود: امسال تعداد 928 زائر در قالب 7 کاروان و 4 پرواز از فرودگاه بوشهر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

پروازهای زائرین حج تمتع بوشهر از طریق 4 پرواز انجام می‌شود

عبدالرسول رنجبر هم آخرین اقدامات انجام شده درخصوص اعزام زائرین از استان بوشهر به مکه مکرمه اعلام و بیان کرد: پروازهای زائرین حج تمتع استان بوشهر از طریق 4 پرواز انجام می‌شود که تاریخ آنها بر اساس برنامه زمانبندی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال 928 زائر و 28 عوامل زیارتی جمعاً 956 زائر همه مدینه بعد هستند و مقصد آنان جده است به خانه خدا اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام همه کاروان‌ها انجام شده و سلامت جسمانی زائران بررسی می‌شود، اضافه کرد: سلامت جسمانی زائران از منظر بیماری‌های زمینه‌ای همچون فشار خون، قند خون، مشکل قلبی و دیگر امور بررسی می‌شود که در صورت دریافت تأییدیه پزشک کاروان به سفر حج اعزام خواهند شد.

استقرار میز خدمت در فرودگاه بوشهر در اعزام زائران به خانه خدا

وی در ادامه به برنامه‌های هفته حج استان بوشهر در هفته اول ماه ذی‌القعده اشاره کرد و از تمامی دستگاه‌های همکار خواستار مساعدت لازم در اعزام زائرین برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم طرح تکریم اعزام زائران با مدیریت حج و زیارت استان شد.

در ادامه پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات فرودگاهی در پذیرش زائران و استقرار میز خدمت، راهنمای زائر، استقرار واحد پزشکی و هلال احمر و هماهنگی موضوعات ترافیکی پلیس راهور ارائه شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد