Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@04:02:32 GMT

پیراهن سفید یا مشکی را با چه چیزهایی ست کنیم؟

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۴۷۴۵

در کمد هر مردی باید حداقل یک پیراهن سفید مردانه و یک پیراهن مشکی مردانه یا یک تیشرت آدیداس وجود داشته باشد. زیرا این لباس‌ها برای انواع استایل‌های روزمره اسپرت و رسمی بسیار مناسب اند و تیپ مردانه را کاملا متفاوت نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید جذابیت همیشگی داشته باشید می‌توانید از این لباس‌ها در استایل خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر برخی افراد عاشق تیپ‌های اسپرت هستند. برای این گروه از آقایان پیشنهاد می‌دهیم تا انواع مختلف تیشرت‌ها را مثل تیشرت آدیداس مردانه در رنگ‌های مختلف در کمد خود داشته باشند. این تیشرت ها در رنگ های سفید و مشکی در بازار موجود است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا نکات مهم ست کردن پیراهن سفید یا مشکی را توضیح دهیم.

روش ست کردن پیراهن سفید مردانه

پیراهن سفید مردانه هرگز از مد نمی‌افتد. برای ست کردن این پیراهن با انواع شلوار، کلاه و کفش توجه به جزئیات اهمیت زیادی دارد. همان‌طور که در فروشگاه‌های مختلف فیزیکی و آنلاین می‌توانید ببینید، این رنگ پیراهن با جنس‌های مختلفی به فروش می‌رسد و تنوع بالایی دارد. می‌توانید برای استایلتان از لباس سفید در هر فصلی استفاده کنید.

پیراهن سفید با شلوار جین

به‌عنوان مثال، ست پیراهن سفید مردانه با شلوار جین گزینه بسیار خوبی برای استایل روزانه است. همچنین برای این‌که اندام شما جذاب‌تر به نظر برسد، پیشنهاد می‌کنیم تا یک پیراهن جذب با بافت متراکم بپوشید.

پیراهن سفید با کت و شلوار

حتما می‌دانید که ترکیب پیراهن سفید با کت و شلوار از زمان‌های قدیم تاکنون در بین مردان رایج بوده است. معمولا افراد از این استایل برای مراسم خاص و رسمی استفاده می‌کنند. اگر این استایل را انتخاب کردید، استفاده از کراوات، دستمال گردن یا پاپیون را فراموش نکنید.

از طرفی اگر استفاده از کراوات یا پاپیون را در نظر گرفتید، حتما به اندازه و نوع یقه پیراهنتان توجه کنید. زمان پوشیدن پیراهن سفید فرانسوی هم می‌توانید از دکمه سردست استفاده کنید. دقت کنید که این نوع پیراهن یقه مردانه کوچکی دارد و باید با سر و گردن شما هماهنگی داشته باشد.

اگر تصمیم گرفتید که پیراهن سفید را با کت و شلوار سرمه‌ای یا خاکستری ست کنید، بهتر است جنس ساتن آن را تهیه کنید.

پیراهن سفید با شلوارک یا شلوار کتان

بسیاری از افراد در روزهای گرم تابستان در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند. به‌همین علت از پوشیدن لباس‌های آستین‌ کوتاه اجتناب می‌کنند تا دست‌هایشان از آفتاب‌سوختگی در امان بماند.

در هوای گرم و آفتابی لباس‌های رنگ روشن نور خورشید را بهتر منعکس می‌کنند و تا حد زیادی اجازه نمی‌دهند فرد احساس گرما کند. در این شرایط «پیراهن سفید» گزینه بسیار مناسبی برای ست کردن با انواع شلوار پارچه‌ای سبک و شلوارک است.

ترکیب پیراهن کتان سبک با شلوارک، شلوار کتان، شلوار پارچه‌ای در رنگ‌های متنوع طوسی، سرمه‌ای و سبز زیتونی برای روزهای گرم سال گزینه بسیار مناسبی است.

پیراهن سفید را با چه کفشی ست کنیم؟

این پیراهن را با توجه به اسپرت یا رسمی بودن استایلتان می‌توانید با انواع کفش‌های کتانی و مردانه ست کنید. برای تیپ‌های اسپرت به نظر ما بهتر است از کفش کتانی سفید استفاده کنید.

روش ست کردن پیراهن مشکی مردانه

استفاده از لباس‌هایی به رنگ مشکی از شیک‌ترین استایل‌های امروزی را به‌وجود خواهد آورد. این رنگ نماد قدرت و چیرگی است و جذابیت خاصی دارد. همچنین برخلاف تصور اغلب افراد، تنها نماد عزارداری و سوگواری نیست. بسیاری از افراد به استایل سراسر مشکی علاقه دارند.

پیراهن مشکی مردانه در جنس‌های مختلفی تولید می‌شود و وجود آن در کمد لباس هر مردی ضروری است.

قوانین انتخاب ست مشکی

اگر می‌خواهید در هر جایی با ابهت و لاکچری به نظر برسید، حتما یک پیراهن مشکی تولید یک برند معروف را بخرید تا خیالتان از جنس پیراهن نیز مطمئن باشد. چون معمولا برترین برندها از پارچه‌های سبک و بادوام برای دوخت پیراهن‌های مشکی خود بهره می‌برند.

پیراهن اصل و مرغوب در زمان شستشو رنگ پس نمی‌دهد و ذرات شوینده‌ها را به خود جذب نمی‌کند. از طرفی روی «پیراهن مشکی مردانه» با کیفیت هرگز سفیدک را مشاهده نخواهید کرد.

پیراهن مشکی مردانه برای ست کردن با بارانی و پالتوهای پاییزه و زمستانه گزینه بسیار جذابی است. پیشنهاد می‌کنیم در این استایل از اکسسوری‌های مشکی مثل ساعت، دستبند چرم و قاب گوشی همرنگ استفاده کنید. برای افراد خاص ست این پیراهن با شلوار و کفش مشکی بسیار جذاب است.

تیشرت آدیداس

اگر می‌خواهید روزهای گرم سال را در بیرون از خانه راحت‌تر سپری کنید، بدون شک باید تیشرت در استایلتان جایی داشته باشد. در فروشگاه‌های آنلاین انواع مختلفی از تیشرت‌ها موجود هستند که می‌توانید براساس بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد در زمان خرید تیشرت به آن اهمیت می‌دهند برند و طرح روی آن است. به‌عنوان مثال تیشرت آدیداس یکی از محبوب‌ترین پیراهن‌ها برای هر فرد خوشتیپی است.

این تیشرت برای استفاده در تیپ روزانه افراد گزینه بسیار خوبی است. همچنین می‌توانید آن را برای باشگاه، تمرین‌های ورزشی مثل پیاده روی و دوچرخه سواری بپوشید.

اگر می‌خواهید با خرید تیشرت آدیداس مردانه آن را در زمان ورزش کردن استفاده کنید، بهتر است جنس نخی یا سبک آن را بخرید. این نوع پارچه در زمان انجام حرکات ورزشی اجازه تبخیر به تعریق بدن می‌دهد و از انواع عفونت‌های ناشی از تعریق جلوگیری می‌کند.

«تیشرت با طرح آدیداس» را می‌توانید با شلوار جین و کتان ست کنید و برای چنین استایلی باید کفش کتانی بپوشید. همچنین در بعضی مواقع می‌توانید برای ایجاد تنوع در استایلتان از کلاه آدیداس نیز استفاده کنید.

حتما می‌دانید که برند آدیداس از برترین تولیدکنندگان جهان است. این شرکت به جنس، دوخت و طرح محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد. با توجه به محبوبیت این برند، تیشرت اصل آدیداس دوام بسیار زیادی دارد و با پارچه بسیار نرم و مرغوب به مرحله تولید می‌رسد.

لازم به ذکر است که این محصول تنها مناسب آقایان نیست و خانم‌ها نیز می‌توانند از فروشگاه‌های آنلاین تیشرت آدیداس اصل را بخرند. در این سایت‌ها تیشرت‌های مختلف در رنگ‌بندی‌ها و سایزهای متنوعی فروخته می‌شوند.

جمع بندی

پیراهن و شلوار اولین چیزهایی است که زمان دیدن یک فرد به چشم ما می‌آید. انواع «پیراهن سفید مردانه» و پیراهن مشکی مردانه می‌توانند تیپ مردان را متفاوت از قبل نشان دهند اما باید برای ست کردن آن‌ها به نکات خاصی دقت کنید.

در این مطلب نکاتی را درباره جنس پیراهن سفید و مشکی و روش ست کردن آن با انواع شلوار، کلاه و کفش توضیح دادیم. از طرفی باید خاطر نشان کرد که تیشرت آدیداس مردانه باید روی چوب‌ لباسی هر مرد خوش‌پوشی آویخته شده باشد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ست کردن پیراهن سفید یا مشکی پیراهن مشکی مردانه پیراهن سفید اگر می خواهید استفاده کنید برای ست کردن گزینه بسیار یک پیراهن تیشرت ها لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان باسابقه پرسپولیس که این روزها درگیر درمان مصدومیت خود است و به این ترتیب در دیدارهای سرخپوشان نیز غایب بوده، بعد از تماشای کلیپ احساسی یک هوادار اهل خراسان ضمن اهدای پیراهن شماره ۲ خود به وی هدایای دیگری را نیز تقدیم این کودک کرد.

در کلیپی که از طریق یکی از دوستان به دست امید عالیشاه رسیده بود محمد با اشاره به علاقه خاصی که به پرسپولیس و امید عالیشاه دارد از او به عنوان "قهرمان خود" نام برده بود. این کودک که پدرش را نیز از دست داده به همراه مادر خود در خراسان شمالی و روستایی به لوجلی زندگی می‌کند و شرایط اقتصادی وی باعث شد تا کاپیتان سرخ‌ها برنامه و سورپرایز ویژه‌ای برای او در نظر داشته باشد.

امید عالیشاه ضمن ارسال پیراهن شماره ۲ خود برای این کودک، هدایای دیگری از جمله تلویزیون و یک سری اقلام دیگر نیز به آدرسی که از او به دست آورده بود ارسال کرد تا این چنین به دنبال خوشحالی وی باشد.

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است در آستانه بازی حساس این هفته تیمش مقابل سپاهان با پشت سر گذاشتن مصدومیت، شرایط همراهی سرخپوشان را در این جدال به دست بیاورد و باید دید قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی