Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادتمند آماده کمک به استقلال است.

احمد سعادتمند استوری جدیدی منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، استقلال در روزهای نقل و انتقالات تا به اینجای کار عملکرد خوبی نداشته و همین مسئله باعث ناراحتی هواداران این تیم شده است. احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال حالا با انتشار یک استوری پیامی برای مصطفی آجورلو منتشر کرد که حکایت از آمادگی او برای کمک به استقلال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار داغ 

انتشار فیلم های عجیب از کمپ ناصر حجازی؛ مخروبه ای به نام زمین اختصاصی! جو مبهم پیرامون خداحافظی سیدجلال حسینی با پیام مشترک پرسپولیسی ها جرارد پیکه تلفن همراه یک عکاس را شکست! رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا در فصل 23-2022

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد

لئوناردو اسپیناتزولا فولبک چپ ۳۰ ساله آاس رم که در مسیر خروج از این باشگاه قرار داشت، احتمالا قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ قرارداد اسپیناتزولا با رم در انتهای فصل به پایان می رسد اما او و ده روسی تمایل زیادی به تداوم همکاری دارند. با توجه به توانایی های بالای اسپیناتزولا در پست فولبک چپ و در دسترس نبودن جایگزین مناسب برای او در بازار نقل و انتقالات، ده روسی ترجیح می دهد اسپیناتزولا در در تیم خود حفظ کند. فولبک سابق آتالانتا و یوونتوس آماده است با کاهش دستمزد خود، قراردادی دو ساله با رم به امضا برساند. دستمزد فعلی اسپیناتزولا در رم، سالیانه 3 میلیون یورو است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • (ویدیو) انتشار سند همکاری مسعود رجوی با ساواک
  • انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آمادگی اشغالگران برای عملیات رفح
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو