Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، در این پیام آمده است:  اینک که به لطف الهی، بهبودی نسبی حاصل و از بیمارستان ترخیص شدم لازم می‌دانم از زحمات کادر درمان و پرستاران و پزشکان پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی قم صمیمانه قدردانی نمایم.

وی در این پیام همچنین مراتب قدردانی خود را از مردم شریف، خانواده معظم شهدا، همکاران دولت و به‌ویژه علما و مراجع معظم که حقیر را مورد لطف و تفقد خویش قرار دادند اعلام داشته و برای همگی این بزرگواران آرزوی سلامتی و تندرستی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزوده است: این اتفاق تلنگری بود که فرصت عمر انسان و خدمتگزاری به مردم چقدر کوتاه است و باید قدردان لحظات و دقایق این توفیق ارزشمند باشیم.

سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم که به دلیل فشار کاری و مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده بود، با نظر پزشکان معالج و با حال عمومی مناسب ترخیص شد.

استاندار قم با درد قفسه سینه و تعریق وارد بیمارستان شده بود و در بخش سی‌سی‌یو تحت مداوا قرار گرفته بود که امروز با نظر پزشکان و ارائه توصیه‌های پزشکی مرخص شد.

برچسب‌ها وزارت کشور قم استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور قم استانداری قم وزارت کشور قم استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه

 پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد: یک واحد صنفی متخلف (رستوران) به دلیل داشتن نواقص متعدد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و اداره اماکن پلمب شد.

پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در چوکام 

دکتر احمد لسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام هم از پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در بخش چوکام این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به فعالیت این مرکز ارائه خدمات عمومی پزشکی گفت: در این راستا شبکه بهداشت خمام با همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، این واحد متخلف را با اخذ دستور قضایی پلمب کرد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام، برای مدیریت این مرکز درمانی غیرمجاز تشکیل پرونده و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارجاع شد.

دکتر لسانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند، موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز