Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 22 MB

به گزارش همشهری آنلاین، نوری در تماس تلفنی با خانواده‌اش از تشدید فشارها به او و احتمال نابینا شدنش به دلیل نبود خدمات پزشکی برای خود خبر می‌دهد.

دراین‌باره بخوانید؛ دفاع منافقین از حقوق بشر لکه ننگی برای غرب

در این زمینه ببینید:

مبادله حمید نوری و احمدرضا جلالی صحت دارد؟ | پاسخ سخنگوی قوه قضاییه دادگاه حمید نوری نمایشی است | حکم جلالی شاید اجرا نشود کد خبر 686405 برچسب‌ها ایران و سوئد نابینایی زندان سوئد منافقین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و سوئد نابینایی زندان سوئد منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: مقاومت تسلیم فشارها در مذاکرات نمی‌شود

یکی از رهبران حماس، تهدیدات صهیونیست‌ها برای حمله به رفح را در چهارچوب تلاش آنها برای تحت فشار قرار دادن مقاومت در مذاکرات دانسته و تاکید کرد که ما در هر توافقی به خواسته‌های اصلی خود از جمله توقف دائمی جنگ پایبندیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در سایه تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، «جهاد طه» یکی از رهبران حماس اعلام کرد که درخواست ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان رفح در شرق این منطقه برای تخلیه فوری آن و رفتن به منطقه المواصی در چهارچوب فشارهای تل آویو بر گروه‌های مقاومت و جنبش حماس با هدف تسلیم کردن آنها در مذاکرات و تن دادن مقاومت به هر توافقی است.

این مسئول حماس تاکید کرد که شروط حماس در مذاکرات کاملاً واضح بوده و هرگز از آنها عقب نشینی نمی‌کند و این شروط شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی کامل اشغالگران از نوار غزه، بازگشت آوارگان به مناطق خود ورود کمک‌های کافی به نوار غزه و بازسازی آن می‌شود تا در نهایت منجر به توافقی برای مبادله اسرا گردد.

وی تصریح کرد که طی روزهای گذشته و با وجود تلاش‌هایی که حماس برای به نتیجه رسیدن مذاکرات انجام داد اما این طرف اسرائیلی بود که مانع رسیدن به توافق شد؛ زیرا مواضع صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که آنها حتی در صورت رسیدن به توافق نیز قصد ادامه تجاوزاتشان را دارند و بنابراین ما از جامعه بین المللی می‌خواهیم تا مسئولیت‌های خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.

جهاد طه در ادامه گفت که با این وجود تلاش‌ها برای رسیدن به توافق تا این لحظه ادامه دارد و حماس با روحیه مثبت با آن برخورد می‌کند و امیدواریم که طی ساعات آینده نتیجه مثبتی حاصل شود. این روحیه مثبت ما در خدمت تحقق خواسته‌های ملت فلسطین است.

وی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح گفت که تل آویو از سه ماه قبل برای حمله به این شهر تهدید می‌کند و چندین بار مناطق مختلف آن را بمباران کرده است و این موضوع جدیدی نیست.

در حالی که شب گذشته رسانه‌های عبری درباره احتمال شکست مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا خبر دادند امروز دوشنبه یک منبع صهیونیستی در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که دلیل شکست معامله تبادل اسرا و آتش بس در نوار غزه مانع تراشی‌های نتانیاهو و لجاجت و اصرار وی برای حمله ارتش اسرائیل به رفح است. معامله تبادل اسرا و آتش بس در نوار غزه به موفقیت نزدیک شده بود اما آنچه که موفقیت این توافق را از بین برد لجاجت نتانیاهو و اصرار او درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح بود.

بعد از تشدید تحرکات صهیونیست‌ها برای حمله به رفح و اخباری که درباره دستور ارتش رژیم اشغالگر برای تخلیه شرق این منطقه منتشر شده است یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین اعلام کرد: در سایه حوادث اخیر که در آن نیروهای اشغالگر تهدید به حمله کامل یا جزئی به رفح می‌کنند ممکن است جنبش حماس برای توقف مذاکرات جاری ( مذاکراتی که درباره آتش بس و تبادل اسرا در قاهره برگزار می‌شود) اقدام کند.

این واکنش حماس بعد از آن بود که ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از ساکنان شرق منطقه رفح خواست فورا منطقه را تخلیه و به منطقه المواصی در نزدیکی مصر بروند.

منابع عبری: حماس تاکید دارد پایان جنگ در توافق نوشته شودعضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیستحماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • حماس: مقاومت تسلیم فشارها در مذاکرات نمی‌شود
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!