Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ماجرای جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ هم‌چنان ادامه دارد. 
به گزارش آریا، نشریات کاتالان مدعی شده‌اند این مهاجم 33 ساله با هدف پیوستن به بارسلونا، نمی‌خواهد در تمرینات بایرن شرکت کند. فلوریان پلاتنبرگ از اسکای آلمان گزارش داده انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا نسبت به چند هفته پیش محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا بایرن مونیخ کمی از مواضعش کوتاه آمده و لواندوفسکی دیگر غیرقابل فروش نیست. با این‌حال بارسلونا باید بتواند بایرن مونیخ را بر سر رقم فروش راضی کند. بایرن مونیخ در نظر دارد برای فروش این ستاره لهستانی حداقل 60 میلیون یورو دریافت کند. بارسلونا در نظر دارد پیشنهادش برای لواندوفسکی را ارتقا دهد و پرونده این انتقال هم‌چنان باز است.
در چند هفته اخیر روابط بین رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ بسیار پرتلاطم بوده؛ تا جایی که ستاره لهستانی به‌صورت علنی خبر از خواسته خود برای جدایی از بایرن مونیخ داده است. با این حال به نظر نمی‌رسد که سخنان تند او و ایجنتش هم، نظر سران بایرن مونیخ را تغییر داده باشد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن اخیرا در مصاحبه با بیلد و در مورد شرایط لواندوفسکی‌ گفته بود که او قرارداد دارد و خواهد ماند. اولی کان، مدیر اجرایی بایرن نیز همین ادعا را تکرار کرد.
لواندوفسکی و بایرن مونیخ یک فصل دیگر هم قرارداد دارند و مدیران این باشگاه هم بارها تاکید کرده‌اند که ستاره تیمشان فروشی نیست. در روزهای گذشته بارسلونا پیشنهادی 35 میلیون یورویی‌ به بایرن مونیخ ارائه داد اما رد شد. پس از آن رسانه‌ها نوشتند که قهرمان 10 سال اخیر فوتبال آلمان خواهان 60 میلیون یورو برای فروش این بازیکن 33ساله است.
امروز آاس ادعا کرد که پینی زاهاوی، مدیر برنامه لواندوفسکی در تماس با خوان لاپورتا، رئیس بارسا به وی گفته است که تا 15 روز دیگر یعنی شروع تمرینات پیش فصل بایرن فرصت دارند تا رقم مورد تقاضای باشگاه مونیخی را تامین کنند چرا که ستاره لهستانی قصد ندارد در پیش فصل به اردوی بایرن برود و برای جلوگیری از هرگونه تنشی، ترجیح می‌دهد در دو هفته پیش رو تکلیف انتقالش یک‌سره شود. زاهاوی به مدیر بارسا گفته است که موکلش هر کاری نیاز بوده انجام داده و حالا منتظر حرکت جدی باشگاه کاتالان است. بارسلونا برای متقاعد کردن بایرن مونیخ ابتدا باید 10 درصد از حق پخش بازی‌هایش را به فروش برساند تا بتواند 200 میلیون یورو درآمد کسب کند. سه روز پیش رو برای بارسا بسیار حیاتی خواهد بود.
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ می خواهد به بارسلونا منتقل شود تا ثابت کند از ستاره فرانسوی رئال مادرید بهتر است. مدیر برنامه سابق روبرت لواندوفسکی مدعی شده که انگیزه مهاجم لهستانی برای انتقال به بارسلونا را می داند. به گزارش کادناسر، روبت لواندوفسکی از هفته ها قبل مشخص کرده که می خواهد از بایرن مونیخ جدا شود و به بارسلونا ملحق شود. مهاجم لهستانی باواریایی ها به شدت دنبال راضی کردن بایرن مونیخ است تا راهی بارسلونا شود و مدیربرنامه های سابق او، مدعی شده که انگیزه وی را می داند. سزاری کوچارسکی در مصاحبه جدیدی که انجام داده می گوید:
روبرت می خواهد نشان دهد که از بنزما بهتر است و این دلیل دیگری برای تمایلش به نهایی شدن انتقال به بارسلونا محسوب می شود. لواندوفسکی هیچ رویایی ندارد، برای او فوتبال بازی کردن یک شغل است و خودش هم بسیار حرفه ای به حساب می آید. رئال مادرید و بارسلونا در یک سطح قرار دارند. به نظر من بارسلونا و لواندوفسکی برای انجام شدن این انتقال مبارزه خواهند کرد. از نظر من انتقال او به بارسا محتمل است و حس می کنم این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد. او برای رهایی از قراردادش باید به بایرن مونیخ فشار بیاورد. مدیران بایرن می دانند که او می خواهد به اسپانیا برود، برنامه لواندوفسکی از همان ابتدا همین بود، آلمان، اسپانیا و پایان دوران حرفه ای در آمریکا. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایرن مونیخ لواندوفسکی بارسلونا بایرن مونیخ میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • شگفت‌زدگی بایرنی‌ها در برنابئو: عجب ورزشگاهی!
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!