Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، این تفاهم‌نامه، عصر روز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱، طی نشستی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور مهندس وحید خاوه‌ای رییس، عاطفه امرایی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نظارت فنی و مهندس رسول محمدقلی معاون مناطق بنیاد علوی و بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دو طرف در زمینۀ ارائۀ خدمات ارتباطی در حوزۀ محرومیت‌زدایی، آموزش، کارآفرینی، مهارت‌آموزی اقشار مختلف، تسهیل در ایجاد شبکۀ دیجیتال توزیع محصولات و توسعۀ پایدار در مناطق محروم، همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، ایرانسل با ارائه و تسهیل خدمات و محصولات ارتباطی در مناطق هدف بنیاد علوی در قالب طرح توسعۀ ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری‌‎اطلاعات، ارائۀ بسترهای ارتباطی و فناوری اطلاعات برای کاهش شکاف دیجیتال، تسهیل آموزش، مهارت‌آموزی و کارآفرینی در مناطق محروم، ارائۀ مشاوره در خصوص راه‌اندازی بسترهای ارتباطی لازم و مورد نیاز بنیاد علوی و نیز طراحی، تعریف و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی (CSI) با همکاری مشترک بنیاد علوی، در این خصوص فعالیت می‌کند.

در این دیدار، مدیرعامل ایرانسل، با اشاره به اینکه با تولد ایرانسل شاهد رفع انحصار و افزایش عرضۀ خدمات ارتباطی و در نتیجه کاهش قیمت سیمکارت و هزینۀ دسترسی به خدمات ارتباطی بودیم، تا آنجا که ایرانسل تبدیل به «موفق‌ترین پروژۀ محرومیت‌زدایی ایران» شده است، تأکید کرد: ایرانسل رویکرد پایداری و کسب‌وکار مسؤولانه را سرلوحۀ فعالیت خود قرارداده و به نوعی می‌توان مأموریت ایرانسل را «محرومیت‌زدایی ارتباطات» در ایران نام برد.

وی با بیان اینکه ایرانسل همواره در آوردن آخرین فناوری‌های ارتباطی جهانی به ایران پیشگام بوده و در توسعۀ روستایی نیز، همواره نسل‌های جدید فناوری ارتباطی در اختیار روستاییان عزیز قرار می‌گیرد، افزود: رویکرد ایرانسل، تعامل مشترک با سهامداران و دیگر ذی‌نفعان برای خلق ارزش مشترک است و این رویکرد، بر استراتژی کلان مسؤولیت اجتماعی ایرانسل، حاکم است.

عباسی‌آرند، توسعۀ ارتباطات روستایی، پروژۀ مدارس درخشان و پروژه‌های مدرسه‌سازی در مناطق سیل‌زده و برخی پروژه‌های اجتماعی مانند توجه به نیاز مشترکان ناشنوا، مسؤولیت‌پذیری زیست محیطی، کاشت درخت و تلاش برای کاهش ردپای کربن را از جمله اقدامات ایرانسل در حوزۀ مسؤولیت اجتماعی طی سال‌های گذشته عنوان کرد و تلاش برای کاهش شکاف دیجیتال را از جمله مهمترین اهداف پیش روی ایرانسل در این حوزه برشمرد.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد پلتفرمی و دیجیتال، در آیندۀ اقتصاد کشور نقش قابل توجهی ایفا می‌کند، توسعۀ زیرساخت‌های دیجیتال در مناطق محروم را از مهمترین الزامات کاهش شکاف دیجیتالی و توسعۀ پایدار دانست.

مدیرعامل ایرانسل همچنین با ابراز خرسندی از اینکه در دوران مهندس فتاح، توجه ویژه‌ای در مدیریت بنیاد علوی به محرومیت‌زدایی شده است، ابراز امیدواری کرد که طی همکاری مشترک با بنیاد علوی، پروژه‌های جدیدتر و گسترده‎تری در این زمینه، انجام شود.

رییس بنیاد علوی نیز در این دیدار، با اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات ایرانسل در حوزه‌های مختلف ارتباطی و دیجیتال، این زیرساخت‌ها را فرصتی بی‌نظیر برای تسهیل در رونق کسب‌وکار مناطق محروم دانست و خواستار هم‌افزایی برای انجام پروژه‌های مشترک در این رابطه شد.

وی با بیان اینکه فقدان دسترسی به امکانات ارتباطات دیجیتال در مناطق کم‌برخوردار، از مهمترین عوامل ایجاد و تشدید محرومیت است، تصریح کرد: هر چه عدم دسترسی به امکانات ارتباطی ادامه و گسترش یابد، محرومیت موجود نیز مضاعف می‌شود.

خاوه‌ای، با بیان اینکه حدود پنج میلیون نفر جمعیت در مناطق هدف بنیاد علوی ساکن هستند، پیشنهاد کرد کارگروه مشترکی تشکیل و با به‌کارگیری مجموعه‌های دانش‌بنیان، از فرصت‌های موجود در مناطق محروم برای ارائۀ خدمت به ساکنان این مناطق بهره‌برداری شود.

وی همچنین از ایرانسل برای توجه ویژه به پروژه‌های مسؤولیت اجتماعی در مناطق محروم، قدردانی و تأکید کرد: ایرانسل با انجام این پروژه‌ها، استانداردهای حوزۀ مسؤولیت اجتماعی را در کشور ارتقا داده است.

 

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر شرکت ایرانسل ایرانسل اخبار مرتبط پایداری شبکه ایرانسل در «بندر چارک» با وجود وقوع زلزله ۱۴۰۱/۴/۴ پایداری شبکه ایرانسل در «بندرمقام» با وجود وقوع زلزله ۱۴۰۱/۴/۱ سکه های طلا در سرویس های طلایی ۱۴۰۱/۳/۲۸ نسل پنج تلفن‌ همراه ایرانسل به زودی به همدان می‌آید ۱۴۰۱/۳/۲۶ رویداد «بررسی ابزارهای سئو» از لنز ایرانسل پخش می شود ۱۴۰۱/۳/۲۵ ایرانسل سرویس «پخش زنده» ارائه کرد ۱۴۰۱/۳/۲۳ آخرین ویدیو ها جنجال استخوان فروشی! / اصل ماجرا چه بود؟ ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۹:۳۷ رشد اعجاب آور قیمت زمین و مسکن در کمتر از دو دهه! ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۷:۴۴ خنده های اکبر عبدی جوکر را ترکاند! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۳۵ ۱۰ موردی که نشان می‌دهد شما ذهن قوی دارید ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۱۰ چرا مهاجران سریلانکایی به جای اروپا به ایران رسیدند؟ ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۰۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۰:۲۹ فوری؛ تمدید قرارداد ستاره استقلال تا ۱۴۰۳ + عکس ۲۰:۱۵ پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۱/۴/۶ ۲۰:۱۵ حمایت شرکت سایپا از تولید خودرو در بخش خصوصی ۲۰:۰۱ افزایش بیش از ۲۲ واحد درصدی تورم نقطه به نقطه پایین ترین دهک هزینه ای ۲۰:۰۰ کاتالونیا با نام کاتاورس وارد دنیای متاورس می شود ۱۹:۵۲ نقش بازخورد کاربران دیجی کالا در بهبود عملکرد مارکت پلیس ۱۹:۴۰ پوتین روز چهارشنبه با رییسی دیدار خواهد کرد ۱۹:۳۷ جنجال استخوان فروشی! / اصل ماجرا چه بود؟ ۱۹:۳۰ احساسات سرمایه گذاران بیت کوین با دو سال پیش در تضاد است؟ ۱۹:۲۶ شرکت رمزارزی استرالیایی ۴۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد ۱۹:۲۴ آیا برقراری رابطه میان ایران و آمریکا ممکن است؟ ۱۹:۰۶ ساخت مسکن با تهاتر نفت منتفی است ۱۹:۰۲ آیا مذاکرات هسته ای در دوحه به مقصد می رسد؟ ۱۸:۵۲ سکه امامی به نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت ۱۸:۳۴ آیوتا (MIOTA) چیست؟ ۱۸:۳۲ ساده ترین راه برای خوش اخلاقی با دیگران ۱۸:۲۷ مذاکره مهاجم سابق استقلال با باشگاه سپاهان ۱۸:۲۶ عدد نرمال فشار خون هر سن چند است ؟ + معنی هر عدد فشارخون ۱۸:۲۳ سید جلال حسینی: محبت مردم شگفت زده ام می کند ۱۸:۲۳ کاهش اندک قیمت دلار در صرافی ها ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر ال جی چند؟ (جدول) ۱۷:۵۱ تکواندوی بانوان ایران قهرمان آسیا شد ۱۷:۴۴ رشد اعجاب آور قیمت زمین و مسکن در کمتر از دو دهه! ۱۷:۴۱ مربی جدید پرسپولیس مشخص شد ۱۷:۴۱ راسته میگن سنگدان مرغ خیلی خواص و فایده داره؟ ۱۷:۳۹ اهمیت و راه افزایش هوش هیجانی کارکنان ۱۷:۳۸ آشنایی با انواع cpu ۱۷:۳۷ فیفا ادعای مدافع استقلال را رد کرد ۱۷:۳۳ خبر خوش برای استقلالی ها؛ مدافع جدایی طلب ماندنی می شود؟ ۱۷:۳۰ سلیمی و باقری در فدراسیون وزنه برداری پست گرفتند ۱۷:۳۰ اطلاعیه فولاد مبارکه پیرامون حمله سایبری به این شرکت ۱۷:۲۷ واکنش ستاره جوان به شایعات جدایی از استقلال ۱۷:۲۳ اتحادیه اروپا استفاده از گوگل آنالیتیکس را ممنوع کرد ۱۷:۲۱ رونمایی از فناوری شبکه ۶G در چین ۱۷:۲۱ آغاز مزایده عمومی خودروهای بدون گارانتی سایپا از فردا ( ۷ تیر) +جزییات ۱۷:۱۹ اولین تمدیدی استقلال مشخص شد ۱۷:۱۷ سقوط استقلال در جهان / پرسپولیس ششم آسیا ماند ۱۷:۰۷ وزیر اطلاعات به رییس اطلاعات سپاه پیام داد ۱۷:۰۵ جهش ۵ میلیونی قیمت پژو پارس در روزی که شاهین ارزان شد + جدول قیمت ۱۷:۰۲ چند سرباز روس در جنگ با اوکراین کشته شده اند؟ ۱۷:۰۱ طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟ ۱۷:۰۱ بهترین زمان انجام سونوگرافی تعیین جنسیت کدام ماه بارداری؟ ۱۶:۵۹ راه اندازی پویش «نه به گناه» ۱۶:۵۸ راه اندازی کیف پول مخصوص متاورس توسط فیس بوک ۱۶:۴۹ مدارک لازم برای دریافت وام فرزندآوری چیست + مبلغ وام ۱۶:۴۶ کدام خودرو جایگزین سمند و پژو در تاکسی های تهران می شود؟ ۱۶:۴۶ پیش بینی بورس فردا ۶ تیر؛ رکود تالار شیشه ای تا کجا ادامه دارد؟ ۱۶:۴۳ هشدار درباره افزایش دمای هوا ۱۶:۳۹ مقایسه گوشی سامسونگ S۲۲, S۲۲+ و S۲۲ Ultra ۱۶:۳۸ فرانسه خواستار بازگشت نفت ایران به بازارهای جهانی شد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایرانسل مسؤولیت اجتماعی مناطق محروم محرومیت زدایی بنیاد علوی ۱۴۰۱ ۰۴ ۰۶ پروژه ها ۱۴۰۱ ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳، طی مراسمی به امضای دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ی این مراسم، باحضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ی این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسؤولان دانشگاه شیراز به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان