Web Analytics Made Easy - Statcounter



قرارداد مهاجم بلند قامت گل‌گهر با این باشگاه تمدید شد.

به گزارش ایسنا، کی‌روش استنلی، مهاجم بلند قامت گل‌گهر قراردادش را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد. کی‌روش که سابقه آقای گلی لیگ برتر (لیگ نوزدهم) را در کارنامه‌اش دارد، در نیم فصل فصل گذشته به گل‌گهر اضافه شد و ۵ گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرتضی منصوری، مدافع ۳۲ ساله سابق پدیده، سپاهان و نساجی با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست تا این باشگاه که در مقاطعی از لیگ بیست و یکم با کمبود مدافع مواجه شده بود، این نقطه ضعف را تا حدودی پوشش دهد.

***

شجاعیان با هوادار تمدید کرد

داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال هوادار بعد از مذاکره با مدیران این باشگاه قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

قرارداد شجاعیان با هوادار برای دو فصل دیگر اعتبار دارد.

***

مهدی مهدی‌پور در استقلال ماندنی شد

مهدی مهدی‌پور، ستاره فصل گذشته استقلال که شایعات زیادی در خصوص جدایی او و حضورش در فوتبال قطر وجود داشت در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.

هافبک وسط تیم استقلال با انتشار یک استوری خبر از حضور خود در این تیم داد و گویا قرارداد او تا سال ۱۴۰۳ تمدید شده است.

***

تمدید قرارداد حقیقی با باشگاه نساجی

علیرضا حقیقی دروازه‌بان باتجربه و موفق نساجی مازندران که عملکرد رضایت‌بخشی در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر و همچنین فصل اخیر جام حذفی داشت، طی توافقی با باشگاه، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

نساجی پیش از این علی شجاعی و محمد شریفی را از پرسپولیس به خدمت گرفته بود.

***

ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شد

ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو بازیکن پیشین فلامینگوی برزیل که سابقه مربیگری در تیم‌هایی چون سانتوس برزیل، باشگاه‌ها و تیم ملی قطر را دارد با عقد قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست.

به گزارش تسنیم به نقل از باشگاه پرسپولیس، با جدایی داود فنایی از جمع سرخپوشان، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت یک برزیلی را که کارنامه پرباری هم دارد برای آماده کردن دروازه‌بان‌هایش به کار بگیرد.

ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو از گزینه‌های او برای این منظور بود که در نهایت پس از مذاکرات با رضا درویش توافق نهایی حاصل شد و این مربی برزیلی با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست.

ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو سابقه کار با مربیانی چون، نیکولاس کوردوا، لوران بلان، لادروپ و خورخه فوساتی را در کارنامه خود دارد. او به‌عنوان مربی در تیم‌های مطرح برزیلی مانند سانتوس کار کرده است، ولی از سال 2003 در فوتبال قطر حضور پیدا کرد و بعد از کار در باشگاه‌هایی چون العربی و الریان به کادر فنی تیم ملی قطر ملحق شد.

او دوره‌های مختلف مربیگری و آموزش دروازه‌بانی را هم پشت سر گذاشته است و حالا در ماجراجویی جدید خود به فوتبال ایران و پرسپولیس خواهد آمد.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که اعلام کرده بود در پایان فصل از بارسا می‌رود، در نهایت تغییر عقیده داد و بعد از جلسه دیشب با خوان لاپورتا اعلام کرد تا پایان قراردادش (2025) می‌ماند. 

بارسا ولی همچنان مشکلات مالی دارد و نمی‌تواند خریدهای بزرگ انجام دهد، با این وجود او گفته است با این معضل کنار می‌آید. بارسا به خاطر تراز مالی‌اش، در حال حاضر باید 4 بازیکن بفروشد تا یک خرید داشته باشد.

خوان لاپورتا در نشست خبری امروز خود ابراز خوشبینی کرد و وعده داد تیم را در تابستان تقویت می‌کنند: «ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.»

لاپورتا وقتی رئیس بارسا شد، گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است. او در این رابطه گفت: «ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیزهای مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.»

تغییر اسپانسر از نایکی به پوما: «من وارد جزئیات نمی شوم زیرا در حال مذاکره مجدد برای یک قرارداد جدید هستیم. این قرارداد تمام نشده و نمی‌توانم بیشتر بگویم. ما بهترین قرارداد را در بازار خواهیم داشت.»

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟