Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان، تیم پرسپولیس یک پله صعود و استقلال یک پله سقوط کرد.

 

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۶ تیر) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۶۰۴ امتیاز همچنان در رتبه نخست باشگاه‌های فوتبال ایران ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه ششم قاره آسیا قرار گرفت.

از طرف دیگر شاگردان یحیی گل محمدی با یک پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه ۱۲۰ جهان جای گرفتند.

تیم فوتبال استقلال، قهرمان این فصل فوتبال کشورمان با ۱۵۶۶ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و جایگاه ۹ آسیا باقی ماند، اما آبی پوشان با یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۱۶۸ جهان قرار گرفته اند.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۰۵ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی سومین تیم برتر فوتبال ایران است و در رتبه ۱۷ آسیا ایستاده است. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی هم با ۲ پله صعود در رتبه ۲۸۰ جای گرفته اند.

در این رده بندی تیم فوتبال فولاد، گل گهر سیرجان و تراکتور در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۲ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییرنکرده و الهلال عربستان سعودی با ۱۶۶۸ امتیاز صدرنشین است و تیم کاوازاکی فرونتال ژاپن هم با ۱۶۵۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. پس از این تیم، الدحیل قطر با ۱۶۲۳ امتیاز به رتبه سوم صعود کرد و اولسان هیوندای ۱۶۲۲ امتیازی را به رتبه چهارم قاره کهن فرستاد. جنبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۰۷ امتیاز همچنان بالاتر از پرسپولیس در رتبه پنجم قرار گرفته است.

در رده‌بندی جهانی جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نکرده است و لیورپول با ۲۰۴۲ امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد. پس از سرخپوشان انگلیسی، تیم منچسترسیتی با ۲۰۱۳ امتیاز همچنان در رتبه دوم قرار گرفته است. رئال مادرید ۲۰۱۰ امتیازی در رتبه سوم و بایرن مونیخ با ۱۹۵۵ امتیاز در رتبه چهارم ایستاده اند. اینترمیلان هم با ۱۹۱۷ امتیاز در رتبه پنجم برترین تیم‌های باشگاهی جهان قرار دارد.

پورتو با مهدی طارمی بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۱۳، لورکوزن با سردار آزمون بدون تغییر در جایگاه ۱۸ و فاینورد هم با علیرضا جهانبخش، بدون تغییر در رتبه ۴۹ قرار دارند.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان

لیورپول

منچسترسیتی

رئال مادرید

بایرن مونیخ

اینتر میلان

آث میلان

آژاکس

چلسی

ناپولی

اتلتیکومادرید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بدون تغییر نسبت به رده بندی فوتبال باشگاهی امتیاز همچنان باشگاهی جهان تیم فوتبال یک پله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس