Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوشنبه یکصد و سومین جلسه کمیته اعتبارات پارک علم و فناوری لرستان با حضور اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست پارک علم و فناوری برگزار شد.

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان در این رابطه گفت: در این جلسه درخواست‌های واحدهای فناور با توجه به دستورالعمل اجرایی آئین نامه اعتبارات و مدارک و مستندات ارائه شده، مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع با پرداخت مبلغ ۱۳ میلیارد ریال حمایت مالی و مبلغ ۷۴ میلیون ریال کمک هزینه به واحدهای فناور متقاضی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد نامداری تشریح کرد: درخواست‌های حمایت مالی عمدتاً در راستای برند سازی، خرید تجهیزات و ماشین آلات، خرید مواد اولیه و توسعه روند تجاری سازی ایده محوری‌های «ساخت دیوار سوپر سبک ساختمانی و ماشین آلات CNC»، «دزدگیر اماکن سیمکارتی با قابلیت کنترل ۴ طبقه بصورت مجزا»، «سامانه پایش خودکار آسیب پذیری ها، رخدادها و تهدیدات سایبری با روش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی»، «تولید محلول شستشوی دستگاه اسپرسوساز» و «گلخانه بدون سوخت» جمعاً به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال بود.

وی اظهار داشت: درخواست دریافت کمک هزینه جهت حضور مستقل ایده محوری «بافت فرش تاشو» در جشنواره و نمایشگاه ملی داخلی و همچنین حمایت از تولید مستندات تبلیغاتی داخلی ایده محوری «تولید و تجاری سازی کیت استخراج ژنوم باکتری از نمونه خون بیماران» نیز جمعاً به مبلغ ۷۴ میلیون ریال مورد موافقت قرار گرفت.

کد خبر 5525231

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک علم و فناوری لرستان خرم آباد حمایت مالی بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل شیراز سنندج مواد مخدر قوه قضاییه آمار کرونا خراسان رضوی مشهد هفته قوه قضاییه گرد و غبار بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی