Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@10:16:49 GMT

هدیه تهرانی به شایعات پایان داد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۵۶۸۸

هدیه تهرانی به شایعات پایان داد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برترین ها: چند روز پیش یکی از فعالان خیریه که با هدیه تهرانی همکاری می‌کرد با انتشار خبر بسته شدن موقت پیج این چهره نوشت: «خانم هدیه تهرانی به علت مشغله و فشردگی کارها به صورت موقت تنها صفحه رسمی خودشان را بستند . در امورات مختلف خیریه همواره از کمک‌ها ، حمایت‌ها و راهنمایی‌های ایشان و هنرمندانی چون صابر ابر ، پانته آ پناهی‌ها ، امیرجدیدی ، پدرام شریفی ، لاله مرزبان و محسن قرایی استفاده می‌کنیم»

روز گذشته (شنبه ۴ تیر) تولد این بازیگر بود که تقریبا تمام همکاران او این مناسبت را تبریک گفتند و گمان زده می‌شد که صفحه اینستاگرام این هنرمند بسته است، اما تهرانی، امروز(یکشنبه ۵ تیر) با انتشار عکسی در استوری اینستاگرامش فرضیه‌ها را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدیه تهرانی که یک فعال محیط زیست هم به شمار می رود به انتشار دو استوری زیر به این شایعات پایان داد.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر بازیگر ایرانی اخبار مرتبط خاص ترین عکس لیلا بلوکات کنار برج ایفل و ژست بی نظیر او! ۱۴۰۱/۳/۳۱ حاضر جوابی جالب مهران مدیری در مقابل مجری تلویزیون! + فیلم ۱۴۰۱/۱/۲۵ وقتی شهره سلطانی ۱۸ ساله بود + عکس ۱۴۰۱/۱/۹ چرا شبنم مقدمی از بازی در سریال «جیران» انصراف داد؟ ۱۴۰۱/۱/۶ تبریک تولد عاشقانه به سبک امیر جعفری + عکس ۱۴۰۱/۱/۵ پرکارترین بازیگران زن و مرد ایرانی در سال ۱۴۰۰ ۱۴۰۱/۱/۲ آخرین ویدیو ها ایده های کاربردی برای اسباب کشی آسان + ​فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۱:۳۲ مقصر تورم ۱۲ درصدی خرداد ماه کیست؟ ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۰:۵۶ جنجال استخوان فروشی! / اصل ماجرا چه بود؟ ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۹:۳۷ رشد اعجاب آور قیمت زمین و مسکن در کمتر از دو دهه! ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۷:۴۴ خنده های اکبر عبدی جوکر را ترکاند! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۶:۳۵ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۲:۱۳ اگر در دریافت وام ازدواج و فرزندآوری مشکل داشتیم، چگونه شکایت کنیم؟ ۲۲:۱۳ چرا حبوبات حشره میزند؟ + بهترین راه حل خانگی ۲۱:۵۸ گیاهی با خاصیت های یک داروی خارجی ۲۱:۵۵ مخفی کردن چت های واتساپ از دید دیگران ۲۱:۵۳ خونه مادرشوهرت اینجوری با سیاست رفتار کن ۲۱:۴۶ مهمترین علل بی اشتهایی کودکان و نوزادان + درمان موثر ۲۱:۳۵ شستن مو با تاید، باعث ریزش میشه یا پرپشتی مو؟ ۲۱:۳۲ ایده های کاربردی برای اسباب کشی آسان + ​فیلم ۲۱:۳۰ ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل های دبی چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۲۱:۲۸ سه تست روانشناسی که هر فردی باید آن ها را بشناسد ۲۱:۲۴ طرز تهیه خورش «قیمه مشهدی» ۲۱:۰۳ مشاور امنیت ملی کاخ سفید: یک توافق روی میز است؛ بستگی به ایران دارد که بخواهد آن را بپذیرد یا نه ۲۱:۰۱ امیرعبداللهیان:‌ به شرط رفتار واقع بینانه آمریکا و سه کشور اروپایی به نقطه توافق می رسیم ۲۱:۰۰ احتمال ریزش مجدد بازار رمزارزها وجود دارد! ۲۰:۵۶ مقصر تورم ۱۲ درصدی خرداد ماه کیست؟ ۲۰:۳۰ امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل و بنیاد علوی در زمینه محرومیت زدایی ۲۰:۲۹ فوری؛ تمدید قرارداد ستاره استقلال تا ۱۴۰۳ + عکس ۲۰:۱۵ پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۱/۴/۶ ۲۰:۱۵ حمایت شرکت سایپا از تولید خودرو در بخش خصوصی ۲۰:۰۱ افزایش بیش از ۲۲ واحد درصدی تورم نقطه به نقطه پایین ترین دهک هزینه ای ۲۰:۰۰ کاتالونیا با نام کاتاورس وارد دنیای متاورس می شود ۱۹:۵۲ نقش بازخورد کاربران دیجی کالا در بهبود عملکرد مارکت پلیس ۱۹:۴۰ پوتین روز چهارشنبه با رییسی دیدار خواهد کرد ۱۹:۳۷ جنجال استخوان فروشی! / اصل ماجرا چه بود؟ ۱۹:۳۰ احساسات سرمایه گذاران بیت کوین با دو سال پیش در تضاد است؟ ۱۹:۲۶ شرکت رمزارزی استرالیایی ۴۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد ۱۹:۲۴ آیا برقراری رابطه میان ایران و آمریکا ممکن است؟ ۱۹:۰۶ ساخت مسکن با تهاتر نفت منتفی است ۱۹:۰۲ آیا مذاکرات هسته ای در دوحه به مقصد می رسد؟ ۱۸:۵۲ سکه امامی به نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت ۱۸:۳۴ آیوتا (MIOTA) چیست؟ ۱۸:۳۲ ساده ترین راه برای خوش اخلاقی با دیگران ۱۸:۲۷ مذاکره مهاجم سابق استقلال با باشگاه سپاهان ۱۸:۲۶ عدد نرمال فشار خون هر سن چند است ؟ + معنی هر عدد فشارخون ۱۸:۲۳ سید جلال حسینی: محبت مردم شگفت زده ام می کند ۱۸:۲۳ کاهش اندک قیمت دلار در صرافی ها ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر ال جی چند؟ (جدول) ۱۷:۵۱ تکواندوی بانوان ایران قهرمان آسیا شد ۱۷:۴۴ رشد اعجاب آور قیمت زمین و مسکن در کمتر از دو دهه! ۱۷:۴۱ مربی جدید پرسپولیس مشخص شد ۱۷:۴۱ راسته میگن سنگدان مرغ خیلی خواص و فایده داره؟ ۱۷:۳۹ اهمیت و راه افزایش هوش هیجانی کارکنان ۱۷:۳۸ آشنایی با انواع cpu ۱۷:۳۷ فیفا ادعای مدافع استقلال را رد کرد ۱۷:۳۳ خبر خوش برای استقلالی ها؛ مدافع جدایی طلب ماندنی می شود؟ ۱۷:۳۰ سلیمی و باقری در فدراسیون وزنه برداری پست گرفتند ۱۷:۳۰ اطلاعیه فولاد مبارکه پیرامون حمله سایبری به این شرکت ۱۷:۲۷ واکنش ستاره جوان به شایعات جدایی از استقلال ۱۷:۲۳ اتحادیه اروپا استفاده از گوگل آنالیتیکس را ممنوع کرد ۱۷:۲۱ رونمایی از فناوری شبکه ۶G در چین اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر ایرانی هدیه تهرانی ۱۴۰۱ ۰۴ ۰۶ ۱۴۰۱ ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره

قانون‌گذار با پیگیری طرح اجاره‌بهای املاک مسکونی اهدافی همچون ساماندهی مشاوران املاک، اشتراک‌گذاری اطلاعات زمین و املاک، کشف قیمت عادلانه اجاره املاک، تسهیلات ودیعه مسکن و افزایش عرضه مسکن استیجاری را در دستور کار دارد که کارشناسان معتقدند می‌تواند اثر کاهشی بر بازار اجاره داشته باشد.

به گزارش ایسنا، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی که در شش فصل و ۱۵ ماده تنظیم شده پس از رفت و برگشت‌هایی که بین مجلس و شورای نگهبان صورت گرفت هم‌اکنون مراحل نهایی خود را سپری می‌کند. به تازگی نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان ایرادات مواد ۸، ۱۱، بند «و» و تبصره ۲ ماده ۱۳ را رفع و این طرح را تصویب کردند. نمایندگان مجلس و برخی کارشناسان بر این باورند که این برنامه با طرح مکمل «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» می‌تواند به بهبود نسبی وضعیت بازار مسکن و اجاره منجر شود.

با توجه به نوسانات بازار اجاره و محدود بودن توان مستاجران، از ۲۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ نمایندگان مجلس با هدف ساماندهی وضعیت بازار اجاره طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را در دستور کار قرار دادند.

به دلیل اثرپذیری بازار اجاره از متغیر‌هایی همچون قیمت مسکن، تعداد واحد‌های موجود در بازار اجاره، نرخ تورم عمومی، بازار‌های موازی، نرخ سود بانکی، میزان نقدینگی در گردش و ظرفیت طرف تقاضا، نمایندگان طرحی را به صورت جامع در دستور کار قرار دادند تا به نوعی اثر شوک‌های درونی و بیرونی را بر بازار اجاره کاهش دهند.

از جمله مهم‌ترین مفاد طرح اجاره بهای املاک مسکونی می‌توان به ساماندهی مشاوران املاک، اشتراک‌گذاری اطلاعات زمین و املاک و اطلاعات هویتی، کشف قیمت عادلانه اجاره املاک، تسهیلات ودیعه مسکن و افزایش عرضه مسکن استیجاری اشاره کرد. برخی از این برنامه‌ها همچون پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن که هم‌اکنون به سقف ۲۰۰ میلیون تومان رسیده یا دریافت کد رهگیری رایگان در سامانه «خودنویس» هم‌اکنون در حال اجرا است.

بازار اجاره در سال‌های اخیر نوساناتی را سپری کرده است. پایان سال گذشته نرخ رشد اجاره بها در تهران ۴۴.۵ درصد و در کل کشور ۵۱.۶ درصد اعلام شد. این میزان افزایش در شرایطی رقم خورد که قیمت مسکن در تهران ۲۴.۸ درصد افزایش یافته بود. با این اوصاف نرخ افزایش اجاره بها حدود دو برابر رشد قیمت مسکن و ۷ تا ۸ درصد بیش از نرخ تورم عمومی بوده است. این در حالی است که مطابق دستورالعمل دولت در چهار سال گذشته مالکان نمی‌بایست در تهران بیش از ۲۵ درصد و در دیگر شهر‌ها بیش از ۲۰ درصد اجاره بها را افزایش دهند.

بررسی ادواری بازار مسکن نشان می‌دهد در زمان توقف یا کاهش نرخ‌ها در بخش فروش، بازار اجاره با فاصله‌ی زمانی خوود را با قیمت مسکن همتراز می‌کند.

برخی کارشناسان معتقدند وزن اثرات بیرونی بر بازار اجاره به قدری است که قوانینی همچون اجاره بهای املاک مسکونی تاثیر چندانی در جلوگیری از تلاطمات این بازار نخواهد داشت. در سوی مقابل عده‌ای معتقدند مواردی همچون مداخله دولت برای تعیین سقف متعادل افزایش اجاره بها، ایجاد مشوق برای ثبت قرارداد در سامانه املاک و اسکان و محرومیت از خدمات دولتی در صورت استنکاف از این موضوع می‌تواند در کنترل بازار اجاره موثر باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این طرح، تعیین عوارض برای خانه‌های خالی و زمین‌های رها شده است. با اجرای این برنامه‌ها می‌توان به افزایش عرضه و کنترل قیمت‌ها در بازار اجاره امیدوار بود.

دیگر خبرها

  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند