Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:41:07 GMT

حکم مدیرعاملی عسگرپور در خانه هنرمندان صادر شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۵۷۴۷

حکم محمدمهدی عسگرپور تهیه‌کننده و کارگردان سینما به عنوان مدیرعامل خانه هنرمندان ایران رسماً صادر شد.

به گزارش «تابناک»؛

اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران در جلسه روز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ با اکثریت آرا، محمدمهدی عسگرپور تهیه‌کننده و کارگردان سینما را به عنوان مدیرعامل خانه هنرمندان ایران انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام شورای عالی خانه هنرمندان ایران در پی انتخاب محمدمهدی عسگرپور آمده است:

«به نام خدا

«شورای عالی خانه هنرمندان ایران در جلسه مورخ ۵ تیر ماه ۱۴۰۱ و متعاقب افزون بر دو ماه بررسی، رایزنی، تبادل نظر، و برگزاری جلسات مصاحبه با نامزدهای متعدد و استماع سوابق، برنامه‌ها و نقطه‌نظرات ایشان، سرانجام و با اکثریت مطلق آراء، آقای محمدمهدی عسگرپور را برای مدت دو سال به مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران برگزید.

شورای عالی خانه هنرمندان ایران ضمن قدرشناسی از زحمات آقای مجید رجبی معمار مدیرعامل پیشین، و سپاسگزاری از مساعی آقای حمیدرضا نوربخش سرپرست موقت خانه هنرمندان ایران، آرزومند توفیق روزافزون مدیرعامل منتخب خانه است.»

محمدمهدی عسگرپور پیش از این ریاست هیات مدیره و مدیرعامل خانه سینما، قائم مقام مدیر شبکه ۲ سیما؛ مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه ۲ سیما؛ معاونت واحد جنگ بنیاد سینمایی فارابی؛ عضو بخش فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی از دوره تأسیس بنیاد، معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، دبیر اولین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران، دبیر جشن بزرگ سینمای ایران در دوره نهم؛ دبیر بین‌المللی فیلم فجر در دوره‌های ۲۰ و ۲۱، دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در دوره‌های ۱۷ و ۱۸، نایب رییس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) و مدرس کارگردانی دانشگاه صداوسیما را در سوابق مسئولیت‌های خود داشته است.

بعد از استعفای مجید رجبی معمار در اسفند ۱۴۰۰ از مدیرعامل سابق خانه هنرمندان ایران، حمیدرضا نوربخش از اعضای شورای عالی، سرپرستی این مجموعه فرهنگی هنری را برعهده داشت.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد کاظمی حسین طائب محمدمهدی عسگرپور خانه هنرمندان سینما محمد کاظمی حسین طائب شورای عالی خانه هنرمندان ایران محمدمهدی عسگرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، ۲۱ اثر از هنرمندان صنایع‌دستی سیرجان موفق به کسب مهر اصالت ملی شدند.

داوری نشان ملی رویدادی است که به‌صورت دوسالانه با هدف ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس معیار‌های تعیین شده از جمله مرغوبیت مواد اولیه، طراحی محصول، رعایت همه اصول کاربردی محصول شامل استحکام، ایمنی، پرداخت نهایی، بهداشت، ارگونومی، معیار‌های زیبایی‌شناسی، بسته‌بندی، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باهدف ایجاد رقابت میان هنرمندان و معرفی هنر‌های شاخص منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود

آثاری موفق به دریافت مهر اصالت ملی شوند می‌توانند در آینده برای دریافت نشان مهر اصالت بین‌المللی اقدام کنند.

این آثار شامل رشته گلیم‌بافی ۱۹ اثر، رودوزی‌های سنتی رشته پته‌دوزی یک اثر و پوشاک سنتی رشته عروسک محلی یک اثر بود که موفق به کسب مهر اصالت در این دوره شدند.

دیگر خبرها

  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی