Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جام جم، رسیدگی به این پرونده از مهر سال ۱۴۰۰ و با گزارش قتل طلاساز معروفی، در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. ماموران با حضور در محل با جسد مردی میانسال به نام مجید روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده‌بود. از گاوصندوق کارگاهش نیز مقداری طلا سرقت شده‌بود. پس از بررسی صحنه قتل، جسد به پزشکی‌قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این باره را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی تماس‌های مجید، مشخص شد او روز حادثه چند بار با یکی از دوستانش به نام آلن که از اقلیت‌های مذهبی است، تلفنی صحبت کرده‌ بود. احتمال قتل توسط آلن زمانی قوت گرفت که کارآگاهان در تحقیقات خود، متوجه اختلاف آلن و مجید شدند.

با افشای این موضوع، آلن ۵۰ساله، ردیابی و بازداشت شد اما منکر قتل بود. بازجویی‌ها از او ادامه داشت تا این‌که بعد از ۱۷روز لب به اعتراف گشود و به قتل همکارش به خاطر اختلاف حساب بر سر ۴۰۰گرم طلا اعتراف کرد. متهم به قتل سپس صحنه قتل را بازسازی کرد و پرونده با تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. آلن، در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه اولیای دم درخواست قصاص قاتل را مطرح کردند. سپس آلن در جایگاه متهم ایستاد و گفت: من از اقلیت‌های مذهبی هستم و سال‌هاست طلاسازم. با مجید کار می‌کردم. مجید به یکی از اقوامش طلا بدهکار بود و طی دو مرحله، ۴۰۰ گرم طلا از من گرفت و قول داد زود برگرداند. مدتی گذشت و هربار که طلاها را می‌خواستم طفره می‌رفت. حتی چند بار به کارگاهش رفتم اما بازهم طلاها را نداد. به او گفتم مشکلی برایم ایجاد شده و به ۴۰۰ گرم طلا نیاز دارم اما هر بار بهانه‌ای جدید می‌آورد.

آخرین بار برای گرفتن طلا به دفتر کار او رفتم که به رویم سلاح کشیدکه مجهز به صدا خفه‌کن بود. با مجید درگیر شدم و می‌خواستم سلاح را از دستش بگیرم که ناخواسته دو گلوله شلیک شد. یک تیر به کتف و تیر دیگر به دست او اصابت کرد. با هم گلاویز بودیم که تیر سوم ناخواسته شلیک شد و به سینه‌اش اصابت کرد.

خیلی ترسیده‌بودم و جسد را به حمام کارگاه بردم و در را بستم. بعد از گاوصندوق، ۴۰۰ گرم طلایی را که متعلق به خودم بود برداشتم تا پلیس تصور کند انگیزه قتل، سرقت بوده‌ است. متهم در آخرین دفاع خود گفت: اتهام قتل را قبول دارم اما عمدی نبود. اتهام سرقت را هم قبول ندارم. برای رد گم کنی، گوشی مجید را برداشتم که همین باعث شد، گرفتار شوم.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: جام جم لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر مرگ اخبار مرتبط اعترافات جدید عامل مرگ درسا کوچولو در آمبولانس ۱۴۰۱/۴/۲ مرگ تلخ دختربچه در استخر باغ ۱۴۰۱/۳/۲۹ مرگ تلخ کودکی که توسط پدر و مادر در خودرو مانده بود ۱۴۰۱/۳/۲۹ ماجرای مرگ مرموز پزشک آبادانی ۱۴۰۱/۳/۲۹ شناسایی عامل تیراندازی خیابانیِ بی محابا در اندیمشک ۱۴۰۱/۳/۲۸ مرگ یک نوزاد آمریکایی رها شده در خودرو ۱۴۰۱/۳/۲۸ آخرین ویدیو ها فوران آتشفشان سن کریستوبال، نیکاراگوئه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۳:۰۹ قالیباف: برخی سوپر انقلابی ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده اند ولی از همه طلبکارند + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۳:۰۳ پیام الناز شاکردوست برای تولد ۳۸ سالگی اش + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۲:۵۷ محصولاتی که این روزها در بازار لبنیات کمیاب هستند ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۲:۲۴ ایده های کاربردی برای اسباب کشی آسان + ​فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۱:۳۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۳:۰۹ فوران آتشفشان سن کریستوبال، نیکاراگوئه + فیلم ۲۳:۰۵ همه چیز درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان در ۱۴۰۱ ۲۳:۰۳ قالیباف: برخی سوپر انقلابی ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده اند ولی از همه طلبکارند + فیلم ۲۳:۰۰ مهمان بعدی فردوسی پور معلوم شد ۲۲:۵۹ روش های خانگی و فوری و سریع برای تسکین و درمان دندان درد ۲۲:۵۸ تولد نوزادی با ۲۴ انگشت! + عکس ۲۲:۴۸ کشتی توقیف شده ایرانی آزاد شد ۲۲:۳۹ بهترین مدل مانتو برای شکم دارها ۲۲:۲۴ محصولاتی که این روزها در بازار لبنیات کمیاب هستند ۲۲:۲۱ طول انگشتان شخصیت شما را آشکار می کند ۲۲:۱۹ فروش مجازی، مشکل عطاری های کشور ۲۲:۱۳ اگر در دریافت وام ازدواج و فرزندآوری مشکل داشتیم، چگونه شکایت کنیم؟ ۲۲:۱۳ چرا حبوبات حشره میزند؟ + بهترین راه حل خانگی ۲۱:۵۸ گیاهی با خاصیت های یک داروی خارجی ۲۱:۵۵ مخفی کردن چت های واتساپ از دید دیگران ۲۱:۵۳ خونه مادرشوهرت اینجوری با سیاست رفتار کن ۲۱:۴۶ مهمترین علل بی اشتهایی کودکان و نوزادان + درمان موثر ۲۱:۳۵ شستن مو با تاید، باعث ریزش میشه یا پرپشتی مو؟ ۲۱:۳۲ ایده های کاربردی برای اسباب کشی آسان + ​فیلم ۲۱:۳۰ ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل های دبی چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۲۱:۲۸ سه تست روانشناسی که هر فردی باید آن ها را بشناسد ۲۱:۲۴ طرز تهیه خورش «قیمه مشهدی» ۲۱:۰۳ مشاور امنیت ملی کاخ سفید: یک توافق روی میز است؛ بستگی به ایران دارد که بخواهد آن را بپذیرد یا نه ۲۱:۰۱ امیرعبداللهیان:‌ به شرط رفتار واقع بینانه آمریکا و سه کشور اروپایی به نقطه توافق می رسیم ۲۱:۰۰ احتمال ریزش مجدد بازار رمزارزها وجود دارد! ۲۰:۵۶ مقصر تورم ۱۲ درصدی خرداد ماه کیست؟ ۲۰:۳۰ امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل و بنیاد علوی در زمینه محرومیت زدایی ۲۰:۲۹ فوری؛ تمدید قرارداد ستاره استقلال تا ۱۴۰۳ + عکس ۲۰:۱۵ پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۱/۴/۶ ۲۰:۱۵ حمایت شرکت سایپا از تولید خودرو در بخش خصوصی ۲۰:۰۱ افزایش بیش از ۲۲ واحد درصدی تورم نقطه به نقطه پایین ترین دهک هزینه ای ۲۰:۰۰ استیضاح فاطمی امین منتفی شد ۲۰:۰۰ کاتالونیا با نام کاتاورس وارد دنیای متاورس می شود ۱۹:۵۲ نقش بازخورد کاربران دیجی کالا در بهبود عملکرد مارکت پلیس ۱۹:۴۰ پوتین روز چهارشنبه با رییسی دیدار خواهد کرد ۱۹:۳۷ جنجال استخوان فروشی! / اصل ماجرا چه بود؟ ۱۹:۳۰ احساسات سرمایه گذاران بیت کوین با دو سال پیش در تضاد است؟ ۱۹:۲۶ شرکت رمزارزی استرالیایی ۴۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد ۱۹:۲۴ آیا برقراری رابطه میان ایران و آمریکا ممکن است؟ ۱۹:۰۶ ساخت مسکن با تهاتر نفت منتفی است ۱۹:۰۲ آیا مذاکرات هسته ای در دوحه به مقصد می رسد؟ ۱۸:۵۲ سکه امامی به نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت ۱۸:۳۴ آیوتا (MIOTA) چیست؟ ۱۸:۳۲ ساده ترین راه برای خوش اخلاقی با دیگران ۱۸:۲۷ مذاکره مهاجم سابق استقلال با باشگاه سپاهان ۱۸:۲۶ عدد نرمال فشار خون هر سن چند است ؟ + معنی هر عدد فشارخون ۱۸:۲۳ سید جلال حسینی: محبت مردم شگفت زده ام می کند ۱۸:۲۳ کاهش اندک قیمت دلار در صرافی ها ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر ال جی چند؟ (جدول) ۱۷:۵۱ تکواندوی بانوان ایران قهرمان آسیا شد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرگ ۴۰۰ گرم طلا ۱۴۰۱ ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی

 بهروزی گفت: آذربایجان شرقی در موضوع سرمایه گذاری خارجی جزو استان‌های پیشرو است و متوسط سه سال گذشته شاخص‌های آن به عنوان الگویی برای سنجش به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: با وجود تحریم‌های سنگین خارجی و سختی مسیر‌های تبادل ارز و مواد اولیه اما مسیر‌هایی برای تبادل ارز از استان ما طی شده که به عنوان الگو در کشور مطرح هستند بر این اساس میزان هدف گذاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۳ میلیون دلار بود ولی بیش از ۲۷ میلیون دلار سرمایه گذاری تحقق یافت.

بهروزی اضافه کرد: ۱۲ طرح در سال ۱۴۰۱ و تعداد ۱۳ طرح نیز در سال ۱۴۰۲ با سرمایه گذارانی از کشور‌های ترکیه، چین، جمهوری چک، امارات و ایرانیان مقیم خارج در استان آغاز شدند که بیشتر در بخش‌های گلخانه، تولید کنسانتره، نساجی، صنایع چوب و تجهیزات هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی همچنین از کسب رتبه دوم آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به واحد‌های تولیدی راکد و نیمه تعطیل و سایر موارد خبر داد و گفت: این تبصره از حدود هفت سال گذشته در قوانین بودجه دستگاه‌های مختلف در حال چرخش بود و بر اساس گزارش مجلس شورای اسلامی میزان تسهیلات تحقق یافته از محل این تبصره تا قبل از سال ۱۴۰۰ بیشتر تک رقمی بوده و ما جزو استان‌های متوسط به پایین بودیم.

بهروزی با بیان اینکه مجموع مجوز‌های سرمایه گذاری صادر شده در سال ۱۴۰۱ شامل ۱۰ هزار (کمتر از ۵۰ درصد تقاضاها) و در سال ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵۱۳ درصدی شامل ۶۱ هزار و ۵۰۰ بود افزود: این افزایش ناشی از اقدام تحولی دولت در راه اندازی درگاه مجوز‌های کسب و کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • (ویدئو) لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد
  • (ویدئو) تصادف هولناک وزیر آموزش رژیم صهیونیستی
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • (ویدئو) تصاویر هولناک از کفتار‌هایی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند | خوردن گوش یک کفتار توسط دوستش!
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال