Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی تجری امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین «جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در گلستان مرحله داوری خود را به پایان رساند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه داوری نخستین «جشنواره پیشگیری  از آسیب‌های اجتماعی» به پایان رسیده است و نفرات برتر این جشنواره مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجری ابراز کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده سازمان بسیج رسانه نظر به تجربه نزدیک به یک دهه برگزاری جشنواره در سطح  استان در بخش دبیر و دبیرخانه جشنواره در این امر سهیم بوده و مابقی امورات جشنواره که شامل مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برگزیده جشنواره بر عهده مؤسسه کسب و کار بوده و مسئولیت آن متوجه عزیزان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره که به نوعی اولین جشنواره تخصصی در این حوزه بوده درمجموع نمونه‌ای موفقی از جشنواره‌های تخصصی رسانه محسوب شده و انشاالله در سال های آینده با نوآوری و خلاقیت در این حوزه شاهد حضور پررنگ‌تر اصحاب رسانه در پرداختن به آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

مسوول بسیج رسانه گلستان از تمامی اصحاب رسانه و فعالین عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بابت همراهی و مشارکت در جشنواره صمیمانه تشکر کرد و گفت: امیدواریم خدمتگذار شایسته عزیزان در بسیج رسانه باشیم.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره آسیب های اجتماعی نخستین داوری آسیب های اجتماعی بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی

اسماعیل جباری گفت: صید امسال تقریباً مشابه پارسال است.

فصل صید در دریا هر ساله از نیمه‌های مهر آغاز می‌شود و تا اواسط فروردین سال بعد ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است