Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@08:38:54 GMT

چگونه شوهر خود را حرف‌ گوش‌ کن کنیم؟

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۵۹۶۶

چگونه شوهر خود را حرف‌ گوش‌ کن کنیم؟

بهتر است در یک زمان مناسب گفت‌وگو کنید در گفتگو پیش‌قدم شوید دلیلی برای حرف زدن با مریخی‌ها پیدا کنید چگونگی برقراری ارتباط صحیح با شوهر را تمرین کنید. با زبان مخصوص یکدیگر صحبت کنید گوینده‌ای خوب، شنونده‌ای خوب دارد گله و شکایت کردن ممنوع! گله و قهر کردن با شوهر ممنوع

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک با تو، چگونه شوهر خود را حرف‌ گوش‌ کن کنیم؟ بسیار راحت و ساده است ولی در عین ساده بودن این موضوع، بسیاری از زنان همیشه درگیر جوابی برای این سوال هستند که چگونه می توانیم شوهر خود را حرف‌گوش‌کن کنیم؟

چگونه شوهر خود را حرف‌ گوش‌ کن کنیم؟ گاهی اوقات دلمان می‌خواهد کسی به کمکمان بیاید، تغییری در رفتار و نحوه‌ تعامل همسرمان ایجاد کند و یا راه چاره‌ای به ما پیشنهاد دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز به داشتن یک همدم و هم‌صحبت، مختص همه‌ انسان‌هاست. اما ما خانم‌ها کمی بیشتر! دوستان، خواهر، مادر و هم‌صحبت‌های همجنس‌مان خیلی از مواقع به رفع این نیاز کمک می‌کنند، ولی آنچه در حقیقت به آن محتاجیم اما شاید خودمان هم نمی‌دانیم این است که به مرد زندگی‌مان به بهانه‌ هم‌صحبت‌شدن، نزدیک‌تر شویم. برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در چه شرایطی و با چه ادبیاتی بیان کنیم. در غیر این صورت همان قصه‌ تکراری می‌شود که در خیلی از زندگی‌ها اتفاق می‌افتد. با رعایت کردن نکات زیر می توانید شوهری حرف‌گوش‌کن داشته باشید.

بهتر است در یک زمان مناسب گفت‌وگو کنید

خانم‌هایی که از آشپزخانه، پشت سر هم صحبت می‌کنند و می‌خواهند همه‌ موضوعات را کنار هم و به صورت معجونی به خورد همسرشان دهند و مردانی که مقابل بازی فوتبال یا اخبار تلویزیون، ذهنشان جای دیگری است و چند وقت یک‌بار تنها سری تکان می‌دهند خیلی زود خود و همسرشان را عصبی و خسته می‌کنند. نتیجه این خواهد بود که خانم احساس می‌کند که شوهرش شنونده‌ خوبی برای حرف‌های او نیست و به این ترتیب دیگر سعی نمی‌کند با او حرف بزند یا همیشه به جای گفتگو کارشان به دعوا می‌کشد.

یادتان باشد وقتى مرد از شما فاصله مى‌‌گیرد، وقت خوبى براى گفتگوى با او براى نزدیک‌‌تر شدن به وى نیست؛ راهکار تعامل با مرد کم حرف را یاد بگیرید. بگذارید کناره بگیرد، بعد از مدتى برمی‌گردد، او باز هم عاشقانه و دلسوز خواهد بود و به گونه‌اى عمل خواهد کرد که گویى هیچ اتفاقى نیفتاده است. آن زمان، زمان مناسبی برای گفتگو با او خواهد بود.

در گفتگو پیش‌قدم شوید

اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازکننده گفتگو باشد ممکن است هرگز شانسى براى حرف ‌زدن بدست نیاورد؛ زیرا مردان، خودبه‌‌خود حرف زیادى براى گفتن ندارند. قوانین ناگفته مردان مى‌‌گوید: اگر حرفى براى گفتن دارى آن را بگو؛ آنها نمى‌‌دانند که باید منتظر بمانند تا از آنها سوال شود، اگر بخواهد حرف بزند، می زند.

لذا، وقتى زن مى‌‌خواهد صحبت کند یا براى نزدیک شدن به همسر احساس نیاز می‌کند، باید حرف بزند و انتظار نداشته باشد که مرد گفتگو را آغاز کند. براى آغاز گفتگو ابتدا زن باید احساساتش را در میان بگذارد حتى اگر شریکش حرف زیادى براى زدن نداشته باشد.

دلیلی برای حرف زدن با مریخی‌ها پیدا کنید

مرد براى گفتگو با زن مى‌‌تواند خیلى باز رفتار کند اما در ابتدا حرفى براى گفتن ندارد. چیزى که زنان درباره مریخى‌‌ها نمى‌دانند، این است که آنها باید دلیلى براى صحبت داشته باشند. آنها صرفا براى در میان گذاشتن احساساتشان صحبت نمى‌‌کنند. اگر زن کمى حرف بزند، مرد کم‌کم درباره ارتباطش با او صحبت می‌‌کند. مثلا اگر زن درباره بعضى از مشکلاتى که در طول روز داشته، صحبت کند، مرد نیز ممکن است در این باره گفتگو کند و بنابراین آنها مى‌‌توانند یکدیگر را درک کنند.

چگونگی برقراری ارتباط صحیح با شوهر را تمرین کنید.

اگر زن درباره احساسش درباره بچه‌ها حرف بزند، مرد نیز ممکن است در این مورد شروع به صحبت کند. اگر مرد هنگام صحبت کردن زن، احساس سرزنش یا فشار نکند، به تدریج شروع به صحبت خواهد کرد.

با زبان مخصوص یکدیگر صحبت کنید

درست است که زن و شوهر باید با هم حرف بزنند اما با زبان مخصوص یکدیگر. ما زن‌ها می‌توانیم با یکدیگر در یک ساعت راجع به ١٠ موضوع کاملاً نامربوط حرف بزنیم و لذت ببریم اما مردها این‌گونه نیستند. آن‌ها از این شاخه به آن شاخه پریدن و طول و تفسیر زیاد راجع به یک موضوع را دوست ندارند. باید طرز حرف زدنمان را تغییر دهیم تا همسرمان قدم قدم بیاموزد به احساسات ما گوش دهد.

گوینده‌ای خوب، شنونده‌ای خوب دارد

حتماً شما هم شنیده‌اید که ما را محکوم به غر زدن می‌کنند، اما اگر به همسرمان توضیح دهیم که به حمایت و گوش شنوایش چقدر نیاز داریم و تا چه حد می‌تواند برای ما آرامش بخش باشد، در این صورت شاید او داوطلبانه شنونده‌ ما باشد. البته انصاف هم چیز خوبی است. اینکه همسرمان بداند گوش دادن به حرف‌های ما، می‌تواند کمک بزرگی به رابطه‌مان کند، کافی نیست. ما باید گوینده‌ خوبی هم باشیم. حتی یک گوینده‌ خبر هم اگر هر روز اخبار بد و منفی بگوید و با قیافه‌ ناراحت یا عصبانی و لحن نامناسب حرف بزند باعث می‌شود مخاطبانش خسته شوند و کنترل را به دست بگیرند و کانال دیگری را انتخاب کنند.

گله و شکایت کردن ممنوع!

ما زن‌ها هم باید بیاموزیم با لحنی دلنشین، جذاب و دوست‌داشتنی با همسرمان گفت‌وگو کنیم و مدام گله و شکایت نداشته باشیم. در غیر این صورت کنترل ذهن همسرمان خیلی سریع کانال را عوض می‌کند و دیگر حرف‌هایمان را نمی‌شنود. حتی اگر سرش را به علامت تایید تکان دهد.

گله و قهر کردن با شوهر ممنوع

وقتى زن پیشاپیش حس مى‌‌کند که مرد قصد گوش‌ کردن ندارد، مى‌‌تواند از روش‌هاى جدیدى استفاده کند، آنقدر که مرد به راحتى مى‌‌تواند از گوش‌ دادن طفره برود و کناره‌‌گیرى کند.

مثلا، به همسرتان بگویید، «ممنون که اینجا به من کمک کردى، واقعا از تلاش تو براى طفره ‌رفتن از گوش‌‌کردن به حرف‌هایم سپاس‌گزارى مى‌‌کنم. مى‌‌دانم که گوش ‌دادن باید کار سختى باشد.» این یک روش مهارتى کاملاً پیشرفته مى‌‌باشد، زیرا اکثر مواقع هنگامی‌ که از مرد براى انجام‌‌دادن کار سخت، تشکر مى‌‌شود او از پذیرفتن آن کار خوشحال مى‌‌شود.

بنابراین، وقتى زن به روشى متفاوت از مرد تشکر مى‌‌کند (مثل همان تشکر براى طفره‌ رفتن) در نتیجه مرد براى انجام کارهایى که باعث گوش‌ دادن مى‌‌شود رغبت بیشترى پیدا می‌کند. از سوی دیگر، وقتى زن از مرد براى گوش دادن به حرف‌هایش قدردانى مى‌‌کند به تدریج مرد نیز حرف بیشترى براى زدن خواهد داشت.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر زندگی زناشویی اخبار مرتبط بهترین راهکار برای کنار اومدن با خانواده همسر ۱۴۰۱/۳/۲۸ بعد ازدواج، همه باید این عادت رو ترک کنن ۱۴۰۱/۳/۲۶ راز زنان موفق در زندگی زناشویی ! ۱۴۰۱/۳/۲۵ تفکرات کاملا اشتباه درباره تفاهم در زندگی زناشویی ۱۴۰۱/۳/۲۱ اشتباهات خانم‌ ها در زندگی مشترک ۱۴۰۱/۳/۱۴ بهترین دعا برای ایجاد محبت بین زن و شوهر ۱۴۰۱/۳/۱۲ آخرین ویدیو ها فوران آتشفشان سن کریستوبال، نیکاراگوئه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۳:۰۹ قالیباف: برخی سوپر انقلابی ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده اند ولی از همه طلبکارند + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۳:۰۳ پیام الناز شاکردوست برای تولد ۳۸ سالگی اش + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۲:۵۷ محصولاتی که این روزها در بازار لبنیات کمیاب هستند ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۲:۲۴ ایده های کاربردی برای اسباب کشی آسان + ​فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۱:۳۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۳:۲۴ چگونه شوهر خود را حرف‌ گوش‌ کن کنیم؟ ۲۳:۲۲ علی باقری فردا در دوحه ۲۳:۱۵ ۹ راز زیبایی خیره کننده‌ مرلین مونرو که باید بدانید ۲۳:۱۳ ازدواج سالمندان با تمام خوب و بدهایش ۲۳:۰۹ فوران آتشفشان سن کریستوبال، نیکاراگوئه + فیلم ۲۳:۰۵ همه چیز درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان در ۱۴۰۱ ۲۳:۰۳ قالیباف: برخی سوپر انقلابی ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده اند ولی از همه طلبکارند + فیلم ۲۳:۰۰ مهمان بعدی فردوسی پور معلوم شد ۲۲:۵۹ روش های خانگی و فوری و سریع برای تسکین و درمان دندان درد ۲۲:۵۸ تولد نوزادی با ۲۴ انگشت! + عکس ۲۲:۴۸ کشتی توقیف شده ایرانی آزاد شد ۲۲:۳۹ بهترین مدل مانتو برای شکم دارها ۲۲:۲۴ محصولاتی که این روزها در بازار لبنیات کمیاب هستند ۲۲:۲۱ طول انگشتان شخصیت شما را آشکار می کند ۲۲:۱۹ فروش مجازی، مشکل عطاری های کشور ۲۲:۱۳ اگر در دریافت وام ازدواج و فرزندآوری مشکل داشتیم، چگونه شکایت کنیم؟ ۲۲:۱۳ چرا حبوبات حشره میزند؟ + بهترین راه حل خانگی ۲۱:۵۸ گیاهی با خاصیت های یک داروی خارجی ۲۱:۵۵ مخفی کردن چت های واتساپ از دید دیگران ۲۱:۵۳ خونه مادرشوهرت اینجوری با سیاست رفتار کن ۲۱:۴۶ مهمترین علل بی اشتهایی کودکان و نوزادان + درمان موثر ۲۱:۳۵ شستن مو با تاید، باعث ریزش میشه یا پرپشتی مو؟ ۲۱:۳۲ ایده های کاربردی برای اسباب کشی آسان + ​فیلم ۲۱:۳۰ ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل های دبی چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۲۱:۲۸ سه تست روانشناسی که هر فردی باید آن ها را بشناسد ۲۱:۲۴ طرز تهیه خورش «قیمه مشهدی» ۲۱:۰۳ مشاور امنیت ملی کاخ سفید: یک توافق روی میز است؛ بستگی به ایران دارد که بخواهد آن را بپذیرد یا نه ۲۱:۰۱ امیرعبداللهیان:‌ به شرط رفتار واقع بینانه آمریکا و سه کشور اروپایی به نقطه توافق می رسیم ۲۱:۰۰ احتمال ریزش مجدد بازار رمزارزها وجود دارد! ۲۰:۵۶ مقصر تورم ۱۲ درصدی خرداد ماه کیست؟ ۲۰:۳۰ امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل و بنیاد علوی در زمینه محرومیت زدایی ۲۰:۲۹ فوری؛ تمدید قرارداد ستاره استقلال تا ۱۴۰۳ + عکس ۲۰:۱۵ پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۱/۴/۶ ۲۰:۱۵ حمایت شرکت سایپا از تولید خودرو در بخش خصوصی ۲۰:۰۱ افزایش بیش از ۲۲ واحد درصدی تورم نقطه به نقطه پایین ترین دهک هزینه ای ۲۰:۰۰ استیضاح فاطمی امین منتفی شد ۲۰:۰۰ کاتالونیا با نام کاتاورس وارد دنیای متاورس می شود ۱۹:۵۲ نقش بازخورد کاربران دیجی کالا در بهبود عملکرد مارکت پلیس ۱۹:۴۰ پوتین روز چهارشنبه با رییسی دیدار خواهد کرد ۱۹:۳۷ جنجال استخوان فروشی! / اصل ماجرا چه بود؟ ۱۹:۳۰ احساسات سرمایه گذاران بیت کوین با دو سال پیش در تضاد است؟ ۱۹:۲۶ شرکت رمزارزی استرالیایی ۴۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد ۱۹:۲۴ آیا برقراری رابطه میان ایران و آمریکا ممکن است؟ ۱۹:۰۶ ساخت مسکن با تهاتر نفت منتفی است ۱۹:۰۲ آیا مذاکرات هسته ای در دوحه به مقصد می رسد؟ ۱۸:۵۲ سکه امامی به نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت ۱۸:۳۴ آیوتا (MIOTA) چیست؟ ۱۸:۳۲ ساده ترین راه برای خوش اخلاقی با دیگران ۱۸:۲۷ مذاکره مهاجم سابق استقلال با باشگاه سپاهان ۱۸:۲۶ عدد نرمال فشار خون هر سن چند است ؟ + معنی هر عدد فشارخون اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زندگی زناشویی حرف بزند مرد براى کن کنیم هم صحبت ۱۴۰۱ ۳ اگر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز

مهران معلم  اشاره به وضعیت آلودگی هوا و مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا گفت: مهم‌ترین آلاینده‌های هوا ذرات با اندازه ۲.۵ میکرون هستند و وزارت بهداشت، سالانه میزان مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا بر اساس این ذرات در کلانشهرها و شهرهای پرجمعیت کشور را محاسبه می‌کند و در اختیار مراکز ذی‌ربط قرار می‌دهد.

او  با بیان اینکه تاکنون آخرین آمار موجود از مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا مربوط به سال ۱۴۰۱ است و آمار ۱۴۰۲ هنوز در دست نیست، افزود: بر اساس آخرین آمار در سال ۱۴۰۱، در اهواز یک هزار و ۲۴۷ مورد مرگ منتسب به آلودگی هوا داشتیم، این در حالی است که در سال ۱۴۰۰، میزان مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز یک هزار و ۶۷ مورد بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا ناشی از چهار بیماری ایسکمی قلبی، سرطان ریه، انسداد ریوی یا سکته مغزی هستند.

آقای معلم  با اشاره به میزان بالای خسارت اقتصادی بیماری‌ها و مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا افزود: میزان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در سال ۱۴۰۱ در اهواز ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند