Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کشوری سوپرساباکی با حضور بیش از هزار ورزشکار در ارومیه برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، میلاد رستمی  مربی تیم منتخب سوپرساباکی کشورمان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات کشوری سوبرساباکی با حضور نزدیک به یک هزار ورزشکار اواخر تیرماه در سالن ۳هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات ورزشکاران در چهار بخش نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت خواهندپرداخت و در پایان این رقابت‌ها برای همه رده‌ها مدال، تندیس و حکم قهرمانی اعطا و برای جوانان و بزرگسالان کمربند نیز داده خواهدشد.

مربی تیم منتخب سوپرساباکی کشورمان ادامه داد: بعد از پایان این رقابت‌ها، تیم منتخب کشورمان از بین نفرات برتر تشکیل و بعد از برگزاری پنج اردو در شهرهای ماکو، رامسر، تهران، کرج و ارومیه به رقابت‌های جام ترکیه که طی روزهای ۱۷ تا ۲۱ شهریور برگزار خواهدشد اعزام می‌شوند.

رستمی در خصوص شرایط این رشته در ارومیه و استان آذربایجان‌غربی گفت: قرار است با حمایت یک حامی مالی، اولین تیم بانوان استان و شمال‌غرب کشور با عنوان «بیوتی فایت» تشکیل و اولین قدم حرفه‌ای شدن در این رشته ورزشی برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه میزبانی ارومیه سوپرساباکی آذربایجان غربی ورزش سوپرساباکی برگزار خواهدشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در شش وزن اول رقابت‌های نونهالان آزاد قهرمانی کشور که از صبح  پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد محمد حسین انگزی در وزن ۴۱ کیلوگرم نقره گرفت و رضا جلیلیان در  وزن ۶۸ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
اسماعیل میرزایی در وزن ۳۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) رقابت‌های شش وزن دوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری