Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی به بهترین سرمربیان باشگاه فرانسوی داریم.

بهترین سرمربیان نیس از حیث امتیازگیری را از سال 2000 به بعد بررسی خواهیم کرد.

طرفداری| به گزارش GFFN در یکی دو روز اخیر مشخص شد که کریستوف گالتیه نیس را ترک می‌کند تا به پاری سن ژرمن بپیوندد. جانشین گالتیه در نیس، لوسین فاوره، سرمربی سوئیسی سابق دورتموند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به همین مناسبت بهترین سرمربیان باشگاه نیس را از حیث امتیازگیری از سال 2000 به بعد بررسی کردیم؛ در این بررسی کریستوف گالتیه بالاترین رتبه را در بین سرمربیان نیس به دست آورده است. او با میانگین امتیازی 1.84 به ازای هر بازی بهترین سرمربی نیس از این حیث لقب می‌گیرد. بعد از گالتیه، لوسین فاوره با میانگین امتیازی 1.54، کلود پوئل 1.43 و پاتریک ویرا 1.42 در رده های بعدی قرار می‌گیرند.

باید دید آیا فاوره در بازگشتش به نیس می‌تواند موفقیت های گذشته اش را در فوتبال فرانسه تکرار کند یا نه.

اخبار داغ 

انتشار فیلم های عجیب از کمپ ناصر حجازی؛ مخروبه ای به نام زمین اختصاصی! جو مبهم پیرامون خداحافظی سیدجلال حسینی با پیام مشترک پرسپولیسی ها جرارد پیکه تلفن همراه یک عکاس را شکست! رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا در فصل 23-2022

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین سرمربیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت: برداشت محصول سیب زمینی ۵۰ هکتار زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شده است.

مجید فیاضی در گفت وگو با ایسنا، افزود: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰تن است که پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.

وی گفت: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟