Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای Happy Face به عنوان برنده امسال مسابقه سالانه زشت ترین سگ جهان مشخص شد!

به گزارش برنا؛ مسابقه سالانه زشت ترین سگ جهان برگزار و برنده آن مشخص شد. چهره ای که تنها یک مادر می‌ تواند دوست داشته باشد و با تمام زشتی، از نگاه مادرش زیباترین باشد. حالا زنی که سرپرستی این سگ را بر عهده دارد از عنوانی که به او داده شده بسیار هیجان زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جندا بنالی پس از آنکه سگش، آقای Happy Face به عنوان برنده مراسم امسال در پتالومای کالیفرنیا انتخاب شد، جایزه هزار و ۵۰۰ دلاری را به خانه برد. آقای Happy Face که زبانش بیرون افتاده و موهای تنش ناهمگون و پراکنده است برنده شایسته مسابقه امسال زشت ترین سگ جهان شد. عنوانی که خودش هیجان چندانی برایش ندارد، اما سرپرستش را حسابی خوشحال کرده است.

در حالی که این سگ ۱۷ ساله چاینیز کرستد (Chinese Crested) که یک نژاد بی مو است، مقام اول را به خود اختصاص داد، چند دوست پشمالوی دیگر هم نایب قهرمان شدند. Wild Thing توله پشمالوی آن لوئیس با زبان آویزان و موهای وز با شایستگی در جایگاه دوم قرار گرفت و Monkey به سرپرستی اسکاچ هیلی سوم شد.

Wild Thing مقام دوم مسابقه زشت ترین سگ های جهان

 

Monkey در جایگاه سوم مسابقه زشت ترین سگ های جهان

 

این مسابقه که با هدف ترویج پذیرش حیوانات به جای خرید آنها پایه‌ ریزی شده است، دیروز پس از دو سال وقف به دلیل همه‌ گیری ویروس کرونا، در شهر پتالومای شهرستان سونوما در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار شد.

آقای Happy Face، برنده این دوره از مسابقات زشت‌ ترین سگ های جهان، توسط سرپرست کنونی‌ اش از خانه یک آشغال جمع کن نجات داده شد. جندا پیش از انتخاب سگش به عنوان برنده این مسابقه، با افتخار او را روی صحنه برد و مقابل داوران امسال که گریس هلبیگ کمدین و ممری هارت بودند به نمایش گذاشت.

داوران برای انتخاب زشت ترین سگ تصمیم دشواری پیش رو داشتند اما به وضوح از ملاقات با تمام این دوستان پشمالو هیجان زده بودند. بسیاری از شرکت کنندگان که با دوست کوچک خود در این مسابقه شرکت کرده بودند، ناامید به خانه برگشتند، اما امیدوارند که برنده سال آینده باشند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زشت ترین سگ جهان زشت ترین سگ جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی

در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه اختصاصی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اولین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان تیم شمس آذر قزوین شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان ماریوس اوزونیدوس که در دیدار رفت با تساوی یک بر یک تنها به دریافت یک امتیاز رضایت داده بودند، در این دیدار خانگی نیز با وجود آنکه در دقایق پایانی دو شانس گلزنی داشتند، نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.

کد خبر 750932

دیگر خبرها

  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند