Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دلیری گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس مبنی بر توزیع قرص‌های روانگردان در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه عامل توزیع شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۹ هزار حبه قرص روانگردان و ۶۱۸ بسته پودر بدنسازی غیرمجاز کشف شد، یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در "کرمانشاه"

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در شهر "کرمانشاه" و اعتراف وی به ارتکاب ۳۶ فقره سرقت خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد کابل برق در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۲۲ظفر با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای که در حال بریدن کابل برق بود شده و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۶ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف در شهر "کرمانشاه" اعتراف کرد.

 مبارزه با سارقان و برخورد قاطعانه با افراد سارق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

عامل قتل برادر همسر در سنقروکلیایی دستگیر شد

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از دستگیری شخصی به اتهام قتل برادر همسرش در این شهرستان خبر داد.

غضبان احمدی فرد گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از ادارات سنقروکلیایی، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

در تحقیقات پلیس مشخص شد مردی ۴۹ ساله پس از ورود به اداره مذکور با یکی از کارمندان که مرد ۳۹ ساله‌ای بوده درگیر و به وسیله چاقو ضرباتی به قفسه سینه، شکم و دست وی وارد آورده و بلافاصله متواری شده است.

در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد فرد ضارب برادر همسر کارمند اداره تامین اجتماعی بوده و به خاطر اختلافات خانوادگی دست به این اقدام زده است، فرد زخمی در بیمارستان علی رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد تا پرونده وارد فاز جدیدی شود.

پس از قتل مرد جوان، ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در کمتر از پنج ساعت از وقوع حادثه، موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از روستا‌های این شهرستان شده و با هماهنگی مقام قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرد دستگیر شده به قتل برادر همسرش اعتراف کرد بازجویی‌ها از این فرد همچنان ادامه دارد.

۷  قبضه سلاح غیرمجاز در صحنه جمع آوری شد

فرمانده انتظامی صحنه با اشاره به عملکرد ماه گذشته پلیس شهرستان، گفت: یکی از اقدامات مهم انجام شده کشف و جمع آوری ۷ قبضه سلاح غیرمجاز بوده است.

منوچهر رضایی گفت: در خرداد امسال ۳۲ سارق دستگیر و ۸۱ فقره سرقت کشف شد که سرقت‌های کشف شده نسبت به مدت مشابه پارسال ۸۶ درصد رشد داشته است.

توقیف ۷۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و کشف ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

از ۱۴۷ واحد صنفی بازدید و ۱۲ واحد متخلفپلمب شد در مجموع یک هزار و ۱۳۵ عملیات پلیسی در صحنه انجام و ۷۶ مجرم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فرمانده انتظامی سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند