Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر العماره عراق با سفر به استان خوزستان ضمن دیدار با همتای خود در جمعیت هلال احمر استان، از مرکز توانبخشی هلال احمر بازدید کرد.

وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در این دیدار که روز دوشنبه انجام شد، ضمن خیرمقدم به سید حیدر جوادی، عنوان کرد: برای ارائه خدمات مناسب به زائرین به ویژه در ایام اربعین حسینی، هماهنگی و تعامل بیش از پیش جمعیت‌های هلال احمر به ویژه در استان‌های مرزی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از جمعیت هلال احمر خوزستان، وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و پس از آن اربعین حسینی ضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی‌های دقیق و هم‌افزایی‌ها، افزود: استان خوزستان از لحاظ جغرافیای مرز وسیعی با کشور عراق دارد و دو پایانه مرزی در این استان مشغول به کار هستند که جمعیت هلال احمر خوزستان در هر دو پایانه شلمچه و چذابه با استقرار نیروهای امدادی و درمانی، روند سفر زیارتی زائرین اباعبدالله الحسین(ع) را تسهیل می‌بخشد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر العماره عراق نیز با تشکر از میزبانی و قدردانی از همدلی و همکاری‌های بین دو جمعیت، عنوان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به ویژه هلال احمر استان خوزستان دارای ظرفیت‌های وسیع در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی است و ما تمایل داریم در همه جوانب سطح همکاری‌ها را افزایش دهیم.

در پایان این دیدار مدیران عامل جمعیت های هلال احمر العماره و استان خوزستان از بخش های گوناگون مرکز بهداشت،درمان و توانبخشی هلال احمر خوزستان بازدید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هلال احمر هلال احمر خوزستان هلال احمر العماره جمعیت هلال احمر استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی گفت: با توجه به شدت بارندگی‌های روز گذشته، شهرستان‌های طبس، بیرجند، بشرویه، خوسف، سربیشه، نهبندان و قائن متحمل خساراتی ناشی از سیل شدند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان که در حالت آماده‌باش بود از همان ساعات اولیه به یاری سیل‌زدگان شتافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال احمر در سراسر استان در ۲۴ ساعت گذشته، به ۵۸ خانوار و ۲۵۶ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.
کاووسی افزود: روز گذشته تعداد ۳۲ نفر در اماکن غیر از جمعیت اسکان داده شدند.

وی همچنین از انتقال ۷۵ نفر به اماکن امن خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵ خودرو و ۱۶ نفر گرفتار در سیل رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پتو، موکت، نایلون، کنسرو و چادر از جمله اقلام توزیع شده میان سیل‌زدگان بوده است.
کاووسی گفت: روز گذشته ۴۸ تیم عملیاتی، ۸۸ نیروی عملیاتی و ۲۵ خودرو به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند.

وی از تخلیه آب ۵۷ منزل مسکونی در سیلاب روز گذشته خبر داد و افزود: دیروز ۱۸ دستگاه موتور پمپ، پنج دستگاه لجن کش و هشت دستگاه کف‌کش نیز در عملیات امدادرسانی به سیل زدگان به کار گرفته شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان