Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاکس نیوز روز دوشنبه به وقت محلی گزارش داد که این افراد پس از سرقت بنزین، آنها را در سراسر امریکا با قیمتی پایین تر از قیمت‌های رسمی به فروش می رسانند.

جف لنارد، معاون ابتکارات صنعت راهبردی در انجمن ملی فروشگاه‌های رفاه آمریکا گفت: اینها دزد هستند. آنها از ثروتمندان دزدی نمی کنند تا  به فقرا بدهند. جایگاه های سوخت کمترین نقش در گرانی بنزین را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دزدی ها باعث افزایش قیمت می‌شود و این نگران کننده است که مردم با سوخت‌های دزدیده شده ناامن در خیابان ها رانندگی کنند.

بر اساس این گزارش، پلیس اعلام کرده است که در اوایل این ماه، در مناطق ساحلی ویرجینیا، افسران پلیس متوجه "خودروهای متعددی" شده اند که از دستگاه های خاص برای سوختگیری در یک پمپ بنزین که در آن زمان بسته بود، استفاده می کردند.

اداره پلیس ویرجینیا گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این افراد از دستگاه‌هایی برای دسترسی غیرقانونی به پمپ بنزین استفاده کرده اند. آنها پس از سرقت بنزین از طریق یک نرم افزار که بر روی گوشی‌ها نصب می شود، بنزین را با نرخی پایین‌تر به فروش می‌رسانند. این افراد کار خود را در رسانه های اجتماعی نیز تبلیغ کرده اند. ظرف چند روز هزاران لیتر به ارزش چندین هزار دلار از این جایگاه به سرقت رفته است.

همچنین مواردی از سرقت بنزین در جایگاه های سوخت به صورت حضوری گزارش شده است.

لنارد در این خصوص گفت: با توجه به آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، حدود ۲۵ درصد از جایگاه های سوخت سراسر آمریکا در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش دزدی حضوری بنزین بوده اند.

وی توضیح داد: دزدها برای انجام کار خود به پمپ دسترسی پیدا می کنند. آنها برای سرقت سوخت  سیستم  را چه به صورت حضوری یا الکترونیکی، هک می کنند و قیمت ها را به شدت پایین می آورند یا تراکنش را باز نگه می دارند که چندین نفر بتوانند از آن استفاده کنند.

در شهر سالت لیک واقع در ایالت یوتا، دوربین های مداربسته امنیتی تصاویر دزدی را ضبط کرده اند که در حال سرقت بنزین از خودروی پارک شده است اما بنزین آتش گرفته و این فرد دچار سوختگی می شود.

اداره پلیس لاس وگاس نیز در مورد سرقت بنزین هشدار داده است.

برچسب‌ها سرقت بنزین ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت بنزین ایالات متحده آمریکا سرقت بنزین ایالات متحده آمریکا سرقت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فعال درزمینه تولید مواد نانو ساختار و  مستقر در پارک فناوری پردیس در خصوص فعالیت‌های این شرکت توضیح داد: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است.

وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش‌بنیان در اختیار چند شرکت محدود در جهان بوده که توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شده است.

کازرونی نمونه‌هایی آورد و گفت: به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست‌های ریفرمینگ نفتا فعالیت داشته است که در تولید بنزین کاربرد دارد.

کازرونی ادامه داد: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت می‌باشد و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، در پایان از تولید لیسانس بر اساس فناوری ODH خبر داد و گفت: این لیسانس برای اولین بار در دنیا توسط این شرکت ایجاد شده و برنامه ریزی جهت توسعه فناوری آن در مقیاس صنعتی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد