Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز، از بین ۲۳۶ فیلم ارسال شده به دبیرخانه، تعداد ۴۷ فیلم توسط هیئت انتخاب به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.

در بخش مستند ، فیلم‌های «تحفه ساردور» به کارگردانی علی خیرخواه، «صیاد کاپلو» به کارگردانی رستم نظری، «کسی او را ندید» به کارگردانی امین باحجب و علی خیرخواه، «اوبا» به کارگردانی محمد علیمرادی، «یولغون» به کارگردانی آنیل محمودزاده هریس، «کلاغ» به کارگردانی مهراد امین، «من کد ۷۵ هستم» به کارگردانی آرزو دهناد، «عروسکان» به کارگردانی علی دلکاری، «ماه در آب» به کارگردانی معصومه محمدپور، «شهیدگاه» به کارگردانی فرامرز مهدی‌زاده به بخش مسابقه راه یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تجربی، فیلم های «عبور» به کارگردانی علی رضاوند، «زنی در همسایگی» به کارگردانی حسن وحدانی، «هویت» به کارگردانی هادی نصیری، «طوفان اینچ» به کارگردانی فرامرز ثقه‌الاسلامی، «اپیلوگ» به کارگردانی مهدی آذری و «مربع» به کارگردانی عرفان آدیگوزلی برای شرکت در بخش رقابتی انتخاب شدند.

همچنین هیئت انتخاب جشنواره در بخش داستانی، فیلم‌های «زمهریر» به کارگردانی رضا فتحی، «تابوت» به کارگردانی اکبر زارع، «حجامت» به کارگردانی نرگس سلیمانیان، «قصه ناتمام» به کارگردانی پریسا قادری، «بچگی» به کارگردانی فرزام طبیبی، «ماندالا» به کارگردانی مهدی قلیپور اقدم، «آغاج دلن» به کارگردانی محمد سیامک‌نیا، «سوز» به کارگردانی هادی خانمحمدی، «بشقاب» به کارگردانی رعنا واعظی و عذرا خوان خواجه، «گرگ» به کارگردانی بهروز شمشیری، «دیگری» به کارگردانی زهرا ترکمانلو، «دومینو» به کارگردانی سعید حاتم‌خانی، «ناهید» به کارگردانی صمد محمدعلیزاده، «۱+۲۱» به کارگردانی حبیبه آهنگر، «بیمار روانی» به کارگردانی رضا جوانشیر، «اجرای یک سکوت» به کارگردانی فریبا قاسم‌زاده، «اشتها» به کارگردانی پریا شجاعیان، «مای فمیلی» به کارگردانی علیرضا فرشی میلانی، «عروسک» به کارگردانی علی دلکاری، «دؤردونجو مرتبه» به کارگردانی علی کاظمی‌وند، «تشریح» به کارگردانی سیاوش شهابی، «دُون» به کارگردانی حامد موسوی حسینی برای شرکت در بخش رقابتی معرفی کرد.

همچنین در بخش انیمیشن، فیلم های «نقطه و آب مساوی زندگی» به کارگردانی محمد زارع، «کوسه» به کارگردانی مائده شمشیری، «زندگی» به کارگردانی مبینا مظهری، «گنج» به کارگردانی فرزانه ویانی، «مثبت ایران» به کارگردانی امیر اسماعیلی، «ماه برکت» به کارگردانی مهدیه جباری فتح‌آباد و مائده شمشیری، «کاج» به کارگردانی معصومه توتاخانه و «لذت آنی» به کارگردانی ندا تنهایی مقدم را نیز برای رقابت در پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز دهه سوم تیرماه در ۲ بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود که بخش اصلی مربوط به رقابت میان فیلم‌های کوتاه با موضوع آزاد (مختص فیلمسازان آذربایجان‌شرقی) و بخش جنبی شامل اکران فیلم‌های بلند تولید شده در سینمای آذربایجان می‌باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فیلم آذربایجان شرقی تبریز فیلم پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز کارگردانی علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» روسیه فهرست فیلم‌های خود را با حضور ۱۰ اثر ایرانی اعلام کرد.

به گزارش،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود