Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد شهرکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این رقابت علمی با حضور ۲۷ هزار و ۳۹۶ داوطلب پسر و ۳۹ هزار و ۴۴۵ داوطلب دختر در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه هشتم تیر، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه نهم تیر، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه دهم تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یازدهم تیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: در رشته ریاضی ۲ هزار و ۸۶۰ نفر، هنر؛ هشت هزار و ۸۷۰ نفر، تجربی؛ ۱۷ هزار و ۳۲۸ نفر، زبان؛ هفت هزار و ۴۱۷ نفر و علوم انسانی؛ ۳۰ هزار و ۳۶۶ نفر به رقابت می پردازند.
 
نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه  درب های ورودی مکان های برگزاری آزمون سراسری ۲ ساعت قبل از آغاز آزمون باز می شود، گفت: آزمون های نوبت صبح از ساعت هشت و نیم آغاز شده اما درهای حوزه های آزمون از ساعت ۶ و نیم صبح باز است و در نوبت عصر ساعت ۲:۳۰ داوطلبان حضور داشته باشند.
 
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان سنجش آموزش کشور کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان سنجش آموزش کشور کنکور سیستان و بلوچستان سازمان سنجش آموزش کشور کنکور داوطلبان گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی گفت: براساس آخرین اطلاعات موجود، همزمان با سراسر کشور، امروز، ۴۸۵ نفر در سه حوزه زاهدان، ایرانشهر و چابهار در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصداز افرادی که در این آزمون شرکت کردند مرد هستند ادامه داد: این آزمون کتبی در پنج سطح (از ۱۰ جزء تا حفظ کل) ویژه خواهران و برادران حافظ برگزار شد و افرادی که حائز امتیاز لازم در این مرحله شوند، در مرحله آزمون شفاهی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب امتیاز مدرک تخصصی حفظ خود را در سطحی که شرکت کرده باشند، دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سطوح ارائه شده شامل درجه پنج برابر با مدرک دیپلم، درجه چهار برابر با درجه فوق دیپلم، درجه سه برابر با لیسانس، درجه ۲ برابر با کارشناسی ارشد و درجه یک برابر با دکترا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران