Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:18:49 GMT

با گوشی جدید شیائومی آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۶۸۱۸

با گوشی جدید شیائومی آشنا شوید

شیائومی روی گوشی‌های جایگزین سری ۱۱T کار می‌کند و دیروز گوشی شیائومی ۱۲T موفق به کسب تاییدیه FCC شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگذاری برنا، مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲T طبق ادعای شارما، گوشی آینده شیائومی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز می‌شود که این موضوع به معنای آن است که برخلاف شیائومی ۱۱T، نباید منتظر استفاده از چیپ مدیاتک در این دستگاه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به نظر می‌رسد این دستگاه از نظر میزان رم و حافظه داخلی، در سه نسخه روانه بازار می‌شود:

 ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

 ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

 ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

انتظار می‌رود رفرش ریت نمایشگر این گوشی هوشمند برابر ۱۲۰ هرتز باشد و همچنین شیائومی برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI ۱۳ را درنظر بگیرد. از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و البته استفاده از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برای دوربین اشاره کرد.

همانطور که گفتیم شیائومی ۱۲T به تازگی موفق به کسب تاییدیه FCC شده و حالا هم شاهد افشای مشخصات این دستگاه هستیم. بنابراین احتمالا در آینده نه چندان دور شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود، البته پس از رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲S.

در کنار این دستگاه، شیائومی از مدل پرو آن هم رونمایی خواهد کرد که با توجه به مشخصات افشا شده برای مدل استاندارد، نمی‌دانیم چینی‌ها چه تفاوت‌هایی را برای نسخه‌های استاندارد و پرو درنظر می‌گیرند. شاید تفاوت‌های آن‌ها در نمایشگر بزرگتر یا دوربین قدرتمندتر خلاصه شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

منبع: گسترش نیوز

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین علم و فناوری فناوری موبایل تایید گوشی مشخصات شیائومی قیمت جدید گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زینب محسنی افشار گفت: عفونت سیستم ادراری یکی از عفونت‌های ناشی از وجود میکروارگانیسم‌های عفونت زا در کلیه‌ها و مجاری ادراری و مثانه است که متاسفانه در افراد شیوع بالایی دارد به طوری که ۱ تا ۲ درصد کودکان و ۲۰ درصد زنانی که در سن باروری هستند را درگیر می‌کند.

به گفته این پزشک متخصص مردان، افراد مسن، بیماران دچار ضعف ایمنی، بیماری‌های زمینه‌ای یا اختلالات عملکردی، آناتومیک ادراری نیز در خطر بالای عفونت ادراری قرار دارند.

دکتر محسنی افشار با بیان اینکه عفونت‌های ادراری بسته به محل درگیری ممکن است تظاهرات متنوعی داشته باشند گفت:عفونت‌های ادراری تحتانی اغلب با تکرر و سوزش ادرار، نیاز شدید و فوری به دفع ادرار، کدر شدن یا تغییر رنگ ادرار و درد سوپراپوبیک تظاهر می‌یابد، در حالی که عفونت‌های ادراری فوقانی علاوه بر علائم ذکر شده ممکن است با تب، لرز، درد پهلو‌ها و کمر تهوع، استفراغ و تغییر هوشیاری ظاهر شوند.

وی بهترین راه کنترل عفونت ادراری در جامعه را پیشگیری از آن دانست و گفت: اقداماتی همچون نوشیدن مایعات فراوان به ویژه آب، رعایت بهداشت، پرهیز از استفاده از لباس‌های تنگ و نایلونی می‌تواند از ابتلا به عفونت‌های ادراری پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳