Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس ، مهدی روشنفکر شامگاه دوشنبه در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران با بیان اینکه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ  زیرساخت‌های فرهنگی محروم هستند ، اظهار داشت: اعتبارات فرهنگی استان در برخی مواقع به مراتب کمتر از تعدیل یک پروژه عمرانی در حوزه راهسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته روشنفکر  فرهنگ زیربنای توسعه در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی است و نباید اینگونه مورد بی مهری قرار بگیرد به طور مثال برای اینکه هر خانه به یک کارگاه تولیدی تبدیل شود باید فرهنگ کارآفرینی هم بطور متوازان توسعه یابد.

این نماینده مجلس  خواستار همکاری مجموعه وزارت ارشاد با مدیرکل جوان این مجموعه در استان شد و افزود: استارت کارهای فرهنگی و هنری که در ماه‌های اخیر در استان زده شده، امیدوار کننده است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر باید در اختیار مردم و انقلاب اسلامی باشد، یادآور شد: اگر فرهنگ و هنر حیات خلوت سیاسیون شود آن روز باید فاتحه جامعه را خواند.

او خواستار تسریع در روند اجرایی تالار فرهنگ و هنر یاسوج پساز گذشت بیش از یک دهه شد و تصریح کرد: وزارت ارشاد سالانه یک بسته خوب و مناسب حمایتی برای هنرمندان در حوزه‌های مختلف با هدف ایجاد انگیزه و تولید آثار فاخر پیش بینی کند زیرا با دست بسته در فرهنگ و هنر نباید انتظار معجزه داشت.

روشنفکر خواستار راه اندازی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: همچنین برای ارتقای نمایندگی فرهنگ و ارشاد برخی شهرستان‌ها به اداره چاره اندیشی شود.

بر اساس این گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست چند ساعته ضمن تبیین  سیاستهای فرهنگی دولت سیزدهم در نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار برای تقویت حوزه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد قول مساعد داد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ و ارشاد نماینده مجلس فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ملک حسینی در جمع هیات رئیسه سپاه فتح استان ادامه داد: اینکه بگوییم کتاب خاطرات شهدا زیر چاپ می‌رود خوب است، اما باید سعی شود کتاب‌های صوتی نیز در این زمینه تولید شود.
فرمانده سپاه فتح هم با بیان اینکه آغاز برنامه ریزی اجلاسیه‌های شهدای استان از آذر ۱۴۰۱ بود گفت: این اجلاسیه‌ها ۳۲ کمیته دارد که می‌توان به اجلاسیه شهدای هلال احمر، کهگیلویه، باشت، گچساران، بهمئی، دانش آموزی و دانشجویی اشاره کرد.
سردار خرم دل افزود: قرار است امسال ۲۰ اجلاسیه برگزار شود که از این تعداد ۱۲ مورد در مرکز استان است.

دیگر خبرها

  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد