Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیسور دوم تور جهانی زیر ۱۸ سال معتقد است: شرکت در این مسابقات و کسب عنوان نایب قهرمانی تجربه خوبی بوده است. - اخبار ورزشی -

مهرانه ظهوریان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تور جهانی تنیس زیر 18 سال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازیکنان خوبی در این مسابقات شرکت کرده بودند و من هم عملکرد خوبی داشتم و توانستم یکی از رقبای آفریقایی را شکست دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص شکست این حریف خود از آفریقای جنوبی اظهار داشت: شکست این بازیکن تجربه خوبی بود، چون در مسابقات اخیری که شرکت کرده بود قهرمان شده بود.

تنیسور نوجوان کشورمان درباره بازی فینال و شکست برابر حریف ترکیه‌ای خود، گفت:  در فینال با بازیکنی از کشور ترکیه بازی کردم که خیلی خوبی بود، اما عملکرد من هم مثل بازی‌های قبل نبود با این وجود بازی خوبی انجام دادم.

وی خاطرنشان کرد: کسب مقام برای نخستین بار تجربه خیلی خوبی بود و امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

ظهوریان همچنین به مسابقه بعدی خود اشاره و تصریح کرد: تقریبا دو هفته دیگر در مسابقات تور جهانی زیر 18 سال تهران بازی خواهم کرد که در سطح چهار برگزار می‌شود.

وی در پایان به مشکل نداشتن زمین تنیس در خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: این مشکل را داریم البته خیلی‌ها در دادن زمین تنیس با من همکاری می‌کنند مثلا یک ساعت تمرین رایگان در اختیارم می‌گذارند که امیدوارم بهتر از این شود.

پایان مرحله نیمه نهایی هزار امتیازی تنیس با شگفتی‌سازی جوانان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا