Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۶ میلیون تومان در بازار کشور موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ با دو میلیون کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، به ۳۰۰ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۹ میلیون تومان پیش رفت. پژو پارس اتوماتیک با ۸ میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، بر قله ۴۵۸ میلیون تومان ایستاد.

تارا اتوماتیک امروز در بازار با دو میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به قیمت ۵۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

آیا دو درصد کاهش تولید ایران خودرو و سایپا تاثیری در بازار و قیمت‌ها دارد؟

سعید مدنی، مدیرعامل اسبق سایپا در این زمینه گفت: با توجه به اینکه تولید کاهشی بود، اما نسبت به سال گذشته خودروهای ناقص کمتری تولید شد. در نتیجه میزان عرضه خودرو به بازار نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

او در رابطه با میزان عرضه افزود: در بازار همچنان تعادل بین تقاضا و عرضه برقرار نیست و با کمبود عرضه مواجه هستیم. این فرایند بر قیمت‌ها تاثیرگذار خواهد بود و نوسان قیمتی را افزایش می‌دهد.

مدنی توضیح داد: اما این کاهش تولید بر هیچ نوع فروشی، اعم از فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو یا فروش بدون قرعه‌کشی خودروسازان، تاثیری ندارد. زیرا همانطور که گفته شد، میزان عرضه با تغییری همراه نبوده است. اما عاملی که در قیمت‌ها تاثیرگذار خواهد بود، آزادسازی واردات خودرو به کشور است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی‌گیرد. زیرا خریداران منتظر اخبار آزادسازی واردات هستند. اگر واردات خودرو به کشور آزاد شود، عرضه و تقاضا در بازار به تعادل می‌رسد. همچنین نوسان قیمتی در خودروها نیز کاهش می‌یابد.

کد خبر 686589 برچسب‌ها خودرو - قیمت بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا گروه خودروسازی ایران خودرو پرايد خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا گروه خودروسازی ایران خودرو پرايد خودرو ایرانی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار گوشت و دام ایران شاهد افت قیمت مرغ نسبت به روز گذشته بود.

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوشت بوقلمون شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۶,۴۱۸ تومان خرید و فروش شد.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افزایش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۳,۵۱۷ تومان معامله شد.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روزهای اخیر در بازار ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۸ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228800 برچسب‌ها قیمت گوشت

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت