Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@23:39:42 GMT

رشد ۱۲ درصدی شاخص بورس در بهار ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۷۶۶۴

رشد ۱۲ درصدی شاخص بورس در بهار ۱۴۰۱

شاخص بورس در سه ماه نخست امسال طی ۵۸ روز معاملاتی، با ثبت ۱۷۲هزار و ۳۸۲واحد افزایش، معادل ۱۲.۶۱ درصد رشد کرده است. از ابتدای امسال تا پایان خرداد تعداد ۵۸۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۴۲۲ هزار و ۹۶۶ میلیارد ریال در بیش از ۳۷ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۰۴ دفعه طی ۵۸ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این درحالی است که تعداد ۵۵ میلیارد و ۷۱۶ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۸۴۸ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله شده است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۵۸ روز، با ۱۷۲ هزار و ۳۸۲ واحد افزایش، معادل ۱۲.۶۱ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۳۲ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۷۵ هزار و ۱۸۹ واحد افزیش، معادل ۲۱.۵۹ درصد رشد کرد و در پایان سه ماه نخست امسال رقم ۴۲۳ هزار و ۴۵۷ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۰۳ هزار و ۳۴۵ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۴۵۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۱۷ هزار و ۹۹۴ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۴۲۳ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۹.۷۱ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۶.۳۲ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اوراق بهادار بورس اوراق بهادار صندوق های سرمایه گذاری شاخص بورس شاخص کل شاخص بازار درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت۲۰۶۴۷ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با افت ۲۰۶۴۷ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۹۳۶.۵۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۲۴۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۰۷,۲۳۷ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۸,۰۳۶.۵۲۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۲۷.۵۰۷ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 750657

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۹ اردیبهشت/افت ۱۲۳۲۸.۶۱ واحدی
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟ / دلایل اصلی رشد تورم در اقتصاد ایران چیست؟
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟
  • هفت پله قرمز بورس
  • شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳