Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیانیه‌ای صادر کرد.

-  یک مقام ارشد دولتی آمریکا، با اشاره به مذاکرات غیرمستقیم تهران و واشنگتن در دوحه، گفت که نسبت به نتایج این مذاکرات خوش‌بین نیست.

- یک قطار مسافربری حامل ۲۳۴ مسافر و ۱۲ خدمه که از لس‌آنجلس عازم شیکاگو بود، در پی تصادف با کامیون در منطقه‌ای دورافتاده در ایالات میسوری از ریل خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدهای پوشالی خود، از تلاش برای تشکیل یک ائتلاف دفاع هوایی در خاورمیانه برای مقابله با ایران خبر داد.

- رسانه‌های اردن اعلام کردند که در جریان انفجار در بندر «عقبه» در این کشور، ده‌ها نفر کشته و مصدوم شدند.

- مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که توافق برای احیای برجام روی میز و قابل دسترسی است.

- مقام‌های ایالتی تگزاس از کشف حداقل ۴۶ جسد در یک تریلی در جنوب‌غرب «سن آنتونیو» خبر دادند.

- فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد که در پی حمله پهپادی نیروهای این کشور به استان ادلب سوریه، یکی از سرکرده‌های گروه «حراس الدین» وابسته به القاعده کشته شده است.

- سخنگوی نمایندگی آلبانی در سازمان ملل، اعلام کرد که اوکراین خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت علیه روسیه شده است.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که آرژانتین و ایران برای پیوستن به بریکس (شامل برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی) درخواست داده‌اند.

- معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که تناقضات زیادی در وضعیت مرکز خرید در کرمنچوک وجود دارد و این حادثه ممکن است اقدامی تحریک‌آمیز به سبک «بوچا» باشد.


 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: القاعده جهان چین روسیه شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟