Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد بنایی گفت: زمستان سال گذشته برای نخستین بار در استان ملاقات زندانیان در بستر فضای مجازی فراهم شد که این مهم به دلیل مشکلات متعدد و طولانی بودن مسیر از سایر شهرستان‌ها به مهاباد برقرار شده تا خانواده‌ها بتوانند از طریق فضای مجازی با زندانیان ملاقات کند.

وی با اشاره به جشن گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد هم گفت: در جشن گلریزان امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مهاباد جمع‌آوری و زمینه آزادی پنج زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری مهاباد گفت: مهاباد پس از از مرکز استان بالاترین مبلغ جمع آوری شده برای گلریزان زندانیان را دارد که باید از این ظرفیت خیرین قدردانی شود.

بنایی همچنین از راه‌اندازی دفتر خدمات قضایی در زندان مهاباد خبر داد و گفت: این موضوع بسیار به زندانیان کمک کرده و آن‌ها می‌توانند از طریق این دفتر از روند رسیدگی پرونده خود مطلع شوند.

وی گفت: همچنین واحد‌های قالیبافی و صنایع دستی در زندان راه اندازی شده و تلاش می‌شود تا در زندان برای زندانیان اشتغالزایی فراهم شود تا آن‌ها پس از آزادی بتواند درآمدزایی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مهاباد قوه قضاییه ملاقات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین