Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون غربالگری چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی صبح روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در ۴۰ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی به صورت الکترونیک برگزار شد.

در آزمون غربالگری چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تعداد ۲ هزار و ۵۱۳ دانشجو از ۷۰ دانشگاه علوم پزشکی دولتی و آزاد شرکت داشتند که از این تعداد یک هزار و ۲۱۴ نفر زن و یک هزار و ۲۹۹ نفر مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج اولیه آزمون غربالگری ۶ تیرماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و ۹۰ نفر در هر حیطه و در مجموع ۵۴۰ نفر به مرحله دوم انفرادی و گروهی راه یافتند.

مرحله بعد از آزمون غربالگری، مشتمل بر دو مرحله گروهی و مرحله انفرادی دوم خواهد بود.

دبیرخانه چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی عناوین موضوعات مرحله اول گروهی را اعلام کرد:

حیطه استدلال بالینی: تصمیم گیری (استدلال) بالینی و نقش هوش مصنوعی

حیطه آموزش پزشکی: طراحی تم طولی برای برنامه درسی یکی از رشته های علوم پزشکی در زمینه توانمندی های لازم برای دانشجویان دانشگاه های نسل سوم

حیطه تفکر علمی در علوم پایه: راهکارهای ارتقای سلامت روان با توجه به دیدگاه های سلولی و مولکولی

حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم: مدیریت منابع در کسب و کارهای دانش بنیان

حیطه مدیریت نظام سلامت: مدیریت تعارض منافع در نظام سلامت

حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت: تحلیل و نقد پژوهش های زیست پزشکی

لازم است دانشجویان هر منطقه آمایشی در گروه های سه و چهار نفره که توسط سرپرستان کلان مناطق آمایشی تقسیم بندی می شوند، کار گروهی خود را ارائه دهند. جزئیات نحوه تهیه و نگارش و همچنین ارسال برای هر حیطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

مرحله اول گروهی به صورت پروژه محور برگزار می شود. مرحله دوم انفرادی، مردادماه برگزار خواهد شد و آزمون مرحله دوم گروهی و اختتامیه المپیاد و اعلام نتایج قطعی شهریورماه خواهد بود.

کد خبر 5525420

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیاد علمی المپیاد دانشجویی استعداد درخشان دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی سازمان سنجش کنکور 1401 دانشگاه تهران آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته سازمان امور دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دستیاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی دانشگاه ها دانشگاه جامع علمی کاربردی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی آزمون غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌