Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:33:49 GMT

آشنایی با خدمات امداد خودرو جاده ای

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۷۹۹۸

آشنایی با خدمات امداد خودرو جاده ای

آشنایی با خدمات امداد خودرو جاده ای

امداد خودرو یکی از خدمات ضروری برای امدادرسانی است. امداد خودرو جاده ای با جدیدترین و به روز ترین تجهیزات و فناوری، در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به خودروهای تصادفی و دارای نقص فنی در جاده ها می باشد. این مراکز با اتکا به نیروهای حرفه ای و متخصص به بهترین شکل و در سریع ترین زمان، پاسخگوی نیاز مشتریان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراکز امداد به انواع یدک کش، خودرو بر، کفی، جرثقیل و دکل برای انتقال خودرو در جاده ها مجهز است. تعمیرکاران سیار این مراکز در سریع ترین زمان برای تعمیر خودرو در محل حاضر می شوند. از مهم ترین خدمات مراکز امدادرسانی خودرو در جاده ها می توان به امداد باتری سیار، سوخت رسانی، آپاراتی، پنچرگیری و امداد قفل و سوئیچ اشاره کرد. امداد خودرو شبانه روزی با ارائه مشاوره تلفنی سبب صرفه جویی در زمان و هزینه مالکان خودرو می شود. مراکز امداد رسانی با ارائه خدمات سریع و مطمئن همواره در جلب رضایت مشتریان موفق بوده اند. امداد خودرو در شیراز وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

 

امدادرسانی جاده ای در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات برای انتقال انواع خودروهای تصادفی به تعمیرگاه است.

 

 

مزایای امداد خودرو جاده ای

امداد خودرو جاده ای یکی از مراکز امدادرسانی موفق در زمینه امداد خودرو، هنگام بروز نقص فنی، خرابی و یا تصادف خودروها در سطح جاده های کشور است. نیروهای متخصص با حضور به موقع خود در محل، به سرعت مشکل و نقص خودرو را بررسی می کنند. مکانیک های سیار تعمیرات جزئی خودرو را در محل انجام می دهند. چنانچه خودرو دچار مشکل جدی شده باشد، آن را به تعمیرگاه معتبر انتقال می دهند. در واقع، تشخیص و رفع ایراد فنی مهم ترین وظیفه امدادرسانان جاده ای است. سرعت بالای حضور امدادرسانان در محل، استفاده از تجهیزات مدرن، امنیت انتقال خودرو و قیمت مناسب از مزایای خدمات مراکز امدادرسانی است.اگر بدنبال امداد باتری خودرو در شهر خود هستید سایت پی جو امداد باتری خودرو در شیراز وسایر شهرهای ایران را به شما معرفی کرده است.

 

 

نیروهای متخصص سلامت کامل خودرو را هنگام جابجایی تضمین می کند.

 

یافتن امداد خودرو با سایت پی جو

امداد خودرو با گستردگی خدمات خود گام بزرگی در جهت رفع مشکلات خودروها در سطح جاده های درون شهری و برون شهری برداشته است. سایت پی جو یکی از وب سایت های معتبر برای معرفی بهترین مراکز امداد خودرو جاده ای در شهرهای مختلف است. به بیانی دیگر، سایت پی جو به عنوان بهترین راهنمای شما، اطلاعات تماس مراکز امدادرسانی جاده ای در شهرهای مختلف را در اختیارتان قرار می دهد. امدادرسانان با مشاوره رایگان و حضور به موقع خود آماده ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان هستند. مراکز امدادرسانی خودرو همواره در تلاش هستند تا خدماتی مناسب و با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امداد خودرو امداد خودرو جاده ای خدمات امداد خودرو خدمات امداد خودرو جاده ای افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امداد خودرو جاده ای مراکز امدادرسانی مراکز امداد ارائه خدمات سایت پی جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی