Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:39:21 GMT

شهادت شهید بهشتی ضربه‌ای بزرگ برای ایران بود

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۸۰۷۲

شهادت شهید بهشتی ضربه‌ای بزرگ برای ایران بود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: امروز هفتم تیر ماه و مصادف با سالروز شهادت شهید بهشتی است.

وی ادامه داد: این حادثه ضربه بزرگی بود اما فرمایشات امام خمینی تبعات این حادثه را کم کرد، شهید بهشتی یک ملت بود و وزنه‌ای بزرگ برای ایران به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران با اشاره به روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی گفت: در طول جنگ و دفاع مقدس دیدیم که این منع استفاده از سلاح تنها یک شعار بود.

رئیس شورای شهر تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: برخی می‌خواهند بانوان ما را تحقیر کنند اما آنان با حجاب اسلامی موفق به قهرمانی شدند.

کد خبر 5525326 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی چمران رییس شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران حج تمتع هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی غلامحسین محسنی اژه ای آلودگی هوا میراث فرهنگی مواد مخدر سرقت سازمان بازرسی کل کشور شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان

عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد؛ این گروه زائران حج عمره از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند که از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

بنا بر اعلام قبلی، اعزام ۲۵۵ زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۷ انجام شد و زائرین اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به اصفهان باز می‌گردند.

کد خبر 749470

دیگر خبرها

  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود