Web Analytics Made Easy - Statcounter



سابق تیم استقلال تهران شکل بگیرد. جدالی که قطعا به مذاق آبی‌ها خوش نمی‌آید.

به گزارش انصاف ورزشی، محمد دانشگر روز دوشنبه پس از چند فصل حضور در تیم استقلال تهران این تیم تهرانی را به مقصد سپاهان اصفهان ترک کرد. انتقالی که طبق شنیده ها یکی از گران ترین انتقال های تاریخ فوتبال ایران است.

ساعاتی بعد اما مهدی مهدی پور در استوری اینستاگرام خود خبر از تمدید قرارداد خود داد و نوشت:

«به ما یاد دادن خانواده مهمترین چیز تو زندگیه، آدم خانواده خودشو رها نمی‌کنه که با پولدارا زندگی کنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال عشق استقلال خانواده تا ۱۴۰۳»

بسیاری این استوری را کنایه‌ی سنگین مهدی پور به پیوستن دانشگر به سپاهان توصیف کردند.

اما پس از این اتفاق سیاوش یزدانی پاسخ کنایه مهدی پور به دانشگر را داد . سیاوش که شانس کمی برای رهایی از سربازی دارد و سال بعد نیز باید در ملوان توپ بزند، در حمایت از رفیق صمیمی خود جملات تندی را علیه مهدیپور به کار برد و در توییتی نوشت:

«بازیکن تعصبشو تو زمین بازی نشون میده، نه تو شبکه های مجازی…! این کارا آخرو عاقبت نداره دوست من ما که میدونیم چه خبره تو دل شما خودشیرین های مجازی… #هوادار ساده #محمددانشگر»

پس از این وقایع نیز دانشگر در استوری اینستاگرام خود خطاب به یزدانی نوشت «دوست دارم رفیق»

آن چیزی که پیش از هر قضاوتی از این وقایع برداشت می‌شود، بدون شک حاکم بودن فضای غیرحرفه‌ای و رفیق بازی شدید در فوتبال ایران است فوتبالی که گویا فقط پول حرفه‌ای در آن رواج پیدا کرده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم