Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سیاوش یزدانی به استوری مهدی مهدی پور واکنش نشان داد.
به گزارش آریا، مهدی مهدی پور با انتشار یک استوری در اینستاگرام بیان کرد فوتبال عشق است استقلال خانواده. مهدی مهدی پور که با اتتشار یک استوری خبر از تمدید قرارداد با استقلال داد با واکنش تند سیاوش یزدانی در توییتر همراه شد. سیاوش یزدانی که بعد از شادی گل محمد دانشگر در بازی با سپاهان به تعریف و تمجید از او پرداخته بود و معتقد بود در اوج بی‌توجهی ارکان باشگاه استقلال، این بازیکن به یاد دو سرباز تیمش( یزدانی و مرادمند) است، حالا با انتشار یک توییت و بازنشر آن در استوری اینستاگرام و در ادامه یک پست سعی در جبران کار دانشگر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماجرا از این قرار است که مهدی مهدی پور بعد از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال با انتشار یک استوری بحث برانگیز جملاتی را نوشت که به نظر مخاطب آن محمد دانشگر می‌رسید. مهدی پور با کنار هم قرار دادن کلماتی چون خانواده و پول سعی داشت نشان دهد که به خاطر پول استقلال را ترک نمی‌کند.



هرچند این استوری جنجالی مهدی پور با واکنشی از سوی محمد دانشگر همراه نبود اما دوست صمیمی او و بازیکن حالا جامانده از ترکیب استقلال یعنی سیاوش یزدانی با یک توییت تند و تیز حسابی بدون نام بردن از هافبک استقلال به او حمله کرد. البته مدافع سرباز استقلال به این استوری نیز بسنده نکرد و در لحظات پایانی شب گذشته با انتشار یک پست دلتنگی پیشروی خودش از دوری دانشگر را توصیف کرد.



به هر حال استقلال عملکرد درخشانی در نقل و انتقالات نداشته و چند ستاره خود را نیز از دست است. درحالی که رودی ژستد به عنوان مهاجم اصلی آبی‌ها در پایان فصل گذشته از هواداران استقلال خداحافظی کرد و رسما از این تیم جدا شد، حالا قرارداد دیگر مهاجم بلندزن قهرمان لیگ تمدید شد.
لحظاتی قبل صفحه رسمی باشگاه استقلال با انتشار تصویری از توافق آجرلو مدیرعامل باشگاه و آرمان رمضانی برای تمدید دوساله قرارداد خبر داد تا بازیکن محبوب هواداران رسما تا سال 1403 در جمع آبی‌ها ماندنی شود.
رمضانی که بعد از پیوستن مستقیمش از پرسپولیس به استقلال نزد هواداران آبی‌ محبوبیت نسبتا خوبی داشت، با به ثمر رساندن گل دقایق پایانی این تیم برابر شهرخودرو به محبوبیت بسیار بالایی در بین طرفداران این باشگاه دست پیدا کرد و حالا تمدید قرارداد با این بازیکن می‌تواند اتفاق خوشایندی برای آبی‌ها باشد تا بعد از تمدید قرارداد مهدی‌پور، حالا منتظر تمدید همکاری با سایر بازیکنانی باشند که قراردادشان به اتمام رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکنش کنایه آمیز سیاوش یزدانی مهدی مهدی پور تمدید قرارداد مهدی مهدی پور سیاوش یزدانی انتشار یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت:امیرحسین داودی ملی پوش سابق تیم‌های فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران و بازیکن فصل گذشته گیتی پسند، قرارداد خود را با این باشگاه برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمدید کرد.
محمدحسین عراقی‌زاده افزود: این بازیکن جوان و آینده‌دار، فصل گذشته بازی‌های موثری را برای تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: تاکنون قرارداد محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری نیز تمدید شده و علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد هم جذب این باشگاه شده اند.
عراقی‌زاده افزود: پیش از این، هیات مدیره پیشین باشگاه گیتی پسند قبل از پایان فصل گذشته لیگ برتر به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و در روز‌های گذشته نیز قرارداد احمد پری‌آذر مربی تیم، امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان و امیرهوشنگ مومنی بدنساز تیم برای فصل پیش رو تمدید شد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!