Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@11:41:11 GMT

طول عمر باورنکردنی باتری مک‌بوک

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۸۱۶۱

طول عمر باورنکردنی باتری مک‌بوک

M۲ MacBook Pro موفق شد در آزمایشی که آن را به اجرای برنامه‌های مختلف وادار می‌کرد، بیش از ۱۶ ساعت دوام بیاورد.

به گزارش مشرق، استفاده از تراشه‌های سفارشی در سری مک بدین‌معنا بود که دیگر کاربران نباید نگران عمر باتری کوتاه‌مدت دستگاه خود باشند و M۲ MacBook Pro این مسئله را ثابت می‌کند. عمر باتری این لپ‌تاپ را یکی از افراد کنجکاو دنیای فناوری بررسی کرده است و محصول مذکور توانسته است بیش از ۱۶ ساعت دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به‌گزارش wccftech، مونیکا شین، یکی از نویسندگان خبرگزاری ورج، فردی است که برای بررسی باتری M۲ MacBook Pro مصمم بود. وی برای انجام این کار از نرم‌افزارهایی کمک گرفت که عموماً از آن‌ها استفاده می‌کند؛ ازجمله اسپاتیفای، چندین تب مرورگر، گوگل داک و... .

مونیکا آزمایش را در ساعت ۸ شب آغاز کرد و گفت در چنین شرایطی Gigabyte Aero ۱۶ با باتری عظیم ۹۹ وات‌ساعت خود تقریباً تا ساعت ۱۰:۳۰ شب خاموش می‌شود. توجه کنید که Aero ۱۶ از باتری‌ بزرگ‌تری از M۲ MacBook Pro برخوردار است. وی در بخشی از گزارش خود نوشت:

درنهایت، پس از ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و ۳۹ ثانیه، M۲ MacBook Pro هنگام پخش موزیک ویدئو خاموش شد. درست است که این تنها آزمایشی اولیه بود؛ اما اعداد به‌دست‌آمده خارق‌العاده هستند. مونیکا درنهایت درباره‌ی آزمایشش می‌نویسد:

نتیجه‌ی نهایی با چیزی که فکر می‌کردم، بسیار متفاوت بود و باتری مک‌بوک بیشتر دوام آورد و پس از ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و ۳۹ ثانیه، بالاخره خاموش شد.

منبع:زومیت

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فناوری مک بوک باتری لپ تاپ اپل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ۱۶ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴

به گزارش همشهری آنلاین، این خودرو با خروجی ۵۱۰ اسب بخار، ۷۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن هم ۲.۹ ثانیه است.

تسلا مدعی شده است گخ این خودرو با یک بار شارژ کامل باتری‌هایش می‌تواند ۴۷۳.۶ کیلومتر مسافت را طی کند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد

قیمت پایه اعلام شده برای تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴ هم ۵۴ هزار و ۶۳۰ دلار است.

کد خبر 847076 برچسب‌ها خودرو - جهانی باتری خودروی برقی خبر مهم خودرو شرکت‌ خودروسازی تسلا

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴