Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران گفت: باید جوانان را به ازدواج ترغیب کرد، این در شرایطی است که گرانی ها و مشکلات اقتصادی به جوانان اجازه دهد که به سمت ازدواج بروند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ شهید هفتم تیرماه، اظهار کرد: این حادثه اتفاق بزرگی بود و تعدادی از بزرگان کشور که صاحب تفکر بودند در جلسه حضور داشتند و اتفاقی که افتاد، می توانست کمر نظام را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق ضربه بزرگی بود.

وی با تأکید بر اینکه با تدابیر امام خمینی(ره) تبعات این حادثه از مردم رفع شد، تصریح کرد: شهید بهشتی انسانی با تدبیر بود که به شهادت رسید. با تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ما از این حادثه عبور کردیم.

چمران با اشاره به روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی تصریح کرد: این نامگذاری اتفاق خوبی است اما در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که در حد یک حرف بود و تنها ایران از این سلاح ها استفاده نکرد و عراق و دیگر کشورها از سلاح های شیمیایی بهره گرفتند. امیدواریم همه به قراردادهای بین المللی پایبند باشند و استفاده از سلاح های شیمیایی را در هیچ کجای دنیا شاهد نباشیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید در خصوص معادن در کشور کار بیشتری انجام شود، گفت: باید از مواد معدنی به درستی استفاده شود و سمت خام فروشی نرویم.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانان را به ازدواج ترغیب کرد، افزود: این در شرایطی است که گرانی ها و مشکلات اقتصادی به جوانان اجازه دهد که به سمت ازدواج بروند. امیدواریم برنامه های دولت به گونه ای باشد که ازدواج برای جوانان عملیاتی شده و یک مشکل بزرگ برای آنها نباشد.

رئیس شورای شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام اول بانوان تکواندوکار ایرانی در آسیا، خاطرنشان کرد: عده ای غرب گرا به دنبال این هستند که بانوان ما را به ویژه به دلیل حجاب آنها تخریب کنند اما می بینیم که بانوان به موفقیت دست پیدا می کنند. برای اولین بار این قهرمانی ارزشمند توسط بانوان ما به دست آمد و با همین شرایط و با همین اعتقاد می توانند به جایگاه های والا دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج شورای شهر جوانان رئیس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت عشقی در خیابان جردن

  به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر بیست‌و‌ششم فروردین امسال زنی با پلیس ۱۱۰تهران تماس گرفت و اطلاع داد زن و مردی در خیابانی در محله گاندی تهران مشغول دعوا هستند و مرد با چاقو ضربه‌هایی به زن جوان زده است. همزمان با حضور ماموران در آنجا معلوم شد زن ۳۹ساله براثر اصابت ۱۹ضربه چاقو زخمی شده که به بیمارستان منتقل و ساعاتی بعد فوت شد. همچنین در تحقیقات از شاهدان معلوم شد ضارب، گوشی مقتول را هم برده است. با تحقیقات محلی هویت مقتول به دست آمد که همان حوالی ساکن بود‌. بعد از آن خانواده‌اش شناسایی و خواهرش در تحقیقات گفت‌: خواهرم از شوهرش جدا شده و فرزندی داشت و در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کرد. با شاهرخ که سه سال از خودش کوچک‌تر بود دوست شده و قصد ازدواج داشتند. مدتی بود که اختلاف داشتند و گمان می‌کنم او قاتل خواهرم باشد.
وقتی ماموران تصویر شاهرخ را به شاهدان جنایت نشان دادند، آنها او را به‌عنوان متهم فراری معرفی کردند. وی تحت تعقیب بود تا این‌که دو هفته بعد رد او را در خانه روستایی پدرش در استان گلستان به دست آوردند و با حضور در آنجا متهم محاصره و بازداشت شد. متهم برای ادامه‌تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: پنج ماه پیش برای خرید به پاساژی در میدان ونک رفته بودم که با مقتول اتفاقی آشنا شدم. فهمیدم طلاق گرفته و بچه دارد‌. ارتباط‌مان ادامه داشت و به هم علاقه‌مند شده و قصد ازدواج داشتیم اما از یک هفته قبل شرایط عوض شد‌. دیگر مرا دوست نداشت. به تلفن و‌ پیام‌هایم بی‌توجه بود‌. می‌گفت قید ازدواج با او را بزنم. همین سردی رفتارش باعث شد که به او شک کنم. از کارم اخراج شده و حالم بد بود. سوءظن رهایم نمی‌کرد. رفتم چاقو خریدم و با او قرار گذاشتم. می‌خواستم به زور گوشی را از دستش بگیرم و آن را بررسی کنم‌. گوشی را نمی‌داد با شدت گرفتن درگیری ضربه‌هایی به او زدم که فقط چهار ضربه آن را یادم هست. 
متهم به قتل ادامه داد: وقتی افتاد گوشی را برداشته و فرار کردم. به محله امام حسین‌(ع) تهران رفته و گوشی و چاقو را در سطل زباله انداختم‌. نزد خانواده‌ام رفته و بعد از دو هفته دستگیر شدم.
سالار صنعتگر، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم به قتل او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود