Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  فرماندار گناوه در این آیین گفت: فراگیری دانش و آموختن سواد نقش برازنده ای درتکامل شخصیت انسان و رشد جوامع بشری دارد که در این راستا در کشور توجه و نگاه خاصی به آن شده است.

محمد اسدی افزود: برنامه سنجش  در راستای غربالگری نوآموزان در شناخت مشکلات جسمی دانش آموزان به منظور تشخیص بموقع نارسایی های جسمانی، اختلالات روانی و رفتاری نوآموزان بسیار اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مجموعه مدیر و نیروهای بکارگرفته شده در طرح سنجش این شهرستان در مدرسه استثنایی ارم تقدیر کرد و از آنها خواست در اجرای این طرح دقت لازم صورت گیرد تا آینده با مشکلاتی مواجه نشوند.

رئیس آموزش و پرورش گناوه گفت: امسال طرح سنجش سلامت دانش آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی این شهرستان باهدف سنجش و تعیین جایگاه نوآموزان و پیشگیری از بروز مشکلات در طول تحصیل ایجاد شده است.

ضرغام مردانی اظهارکرد: در اجرای این طرح ۲ هزارو ۱۰۰ نوآموز شناسایی شده که به سن قانونی ورود به پایه اول دبستان رسیدند و ۲ هزارو ۲۰۰ پیش دبستانی براساس نوبت بندی، صبح و عصر سنجش می شوند.

رئیس آموزش و پرورش گناوه افزود: نوآموزان در پایگاه‌های سنجش سلامت از نظر بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی-حرکتی، ارزیابی قد و وزن، دهان و دندان، وضعیت واکسیناسیون مورد سنجش و غربالگری قرار خواهند گرفت و معاینات پزشکی توسط پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت انجام  می‌شود که پس از تایید، برای ثبت نام نهایی به مدرسه موردنظر مراجعه می‌کند.

شهرستان گناوه در شمال استان دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها بوشهر سنجش نوآموزان گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سنجش نوآموزان گناوه بوشهر سنجش نوآموزان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند

افشین خوش‌گوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان کردستانی ۶ عنوان برتر در مرحله کضوری جشنواره سفیران سلامت را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزار و ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

خوش‌گوار عنوان کرد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه سارا وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سیدایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتو ماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

خوش‌گوار ادامه داد: در بخش کارسازه ابتدایی اول مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آورد.

کد خبر 6090668

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل