Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امروز در نشست نمایندگان شرکت‌های تعاونی تولید منطقه سیستان در محل سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف حمایت از شرکت های تعاونی تولید منطقه سیستان و انسجام فعالیت ها و یکپارچگی فعالیت‌ها و تولید در بخش کشاورزی، اتحادیه تعاونی تولید در منطقه سیستان راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داد رحمن بامری افزود: در حال حاضر ١٧ شرکت تعاونی تولید روستایی  با مشارکت بهره برداران در منطقه سیستان مشغول فعالیت هستند.

این مسؤول تصریح کرد: با راه‌اندازی این اتحادیه فعالیت‌های شرکت های تعاونی تولید روستایی شهرستان های حوزه سیستان تحت پوشش این اتحادیه قرار خواهد گرفت و اتحادیه تعاونی تولید منطقه سیستان نیز زیر مجموعه اتحادیه تعاونی تولید استان خواهد شد.

بامری ارتقای بهره وری عوامل تولید، تخصیص و بهره‌برداری منابع، افزایش کمی و کیفی محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلاتی را از مهمترین اهداف شکل گیری اتحادیه تعاونی تولید برشمرد.

گفتنی است در این نشست معاون دفتر نظام بهره‌برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، نمایندگان تعاونی تولید منطقه سیستان ومدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تعاون روستایی منطقه سیستان جهاد کشاورزی تعاونی تولید منطقه سیستان اتحادیه تعاونی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید