Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:30:19 GMT

سود 75 هزار دلاری بکام از انتقال بیل به آمریکا

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۸۵۰۵

سود 75 هزار دلاری بکام از انتقال بیل به آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بیل در پایان فصل گذشته با رئال مادرید به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده تا قراردادی را با لس آنجلس اف سی امضا کند. 
انتقال او به لیگ آمریکا یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی این لیگ بود و بسیاری از هواداران فوتبال در این کشور را هیجان‌زده کرد، چرا که تصور تماشایی بازی بیل از نزدیک برای بسیاری از آنها بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این ستاره تیم ملی ولز نتوانست عملکرد خوبی را در سال‌های اخیر در سانتیاگو برنابئو از خود به نمایش بگذارد و مشکلات بسیاری را در رئال مادرید  تجربه کرد اما مدیران لس آنجلس اف سی و فوتبال‌دوستان آمریکایی امیدوار هستند که او درخشش چند سال قبل خودش را در این تیم تکرار کند. 


انتقال بیل به این تیم باعث شده که غرامت 75 هزار دلاری به دلیل قانون لیگ آمریکا در زمینه ثبت قرارداد بازیکنان خریداری شده از لیگ‌های خارجی به نام دیسکاوری لیست به باشگاه اینترمیامی که مالکیت آن برعهده دیوید بکام است پرداخت شود. 
این قانون به این شکل عمل می‌کند که اگر باشگاهی از لیگ آمریکا مشتاق به جذب بازیکنی باشد باید این بند را درباره او فعال کرده و شانس انتقالش به ام ال اس را از آن خود کند. 
بنابراین، با توجه به این که اینترمیامی پیش از این نسبت به جذب گرت بیل ابراز علاقه کرده و این بند را فعال کرده بود، لس آنجلس اف سی مجبور شد که مبلغ 75 هزار دلار به این باشگاه بپردازد تا بند خرید او را از آن خود کند. 
هدف به کارگیری این قانون این است که قیمت یک بازیکن به دلیل رقابت بین دو باشگاه آمریکایی بالا نرود و سقف دستمزد نیز حفظ شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیوید بکام لیگ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!

دیوید بکام، ستاره سابق تیم ملی انگلیس چند روز قبل ۴۹ ساله شد.

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه عکس این دورهمی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان