Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ایسنا در عملکرد خود نگاه حذفی ندارد.

بهنام نظری در جریان بازدید از خبرگزاری ایسنا، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک دانشگاه با ظرفیتی بسیاری گسترده است و شاید هیچ دانشگاه مادری نتوانسته خدماتی را که این نهاد تاکنون ارائه کرده، ارائه کند، افزود: هر گاه نام جهاد دانشگاهی به میان آمده، شاهد موفقیت پروژه ها و طرح ها بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهاد همواره با کمک نیروهای انسانی متخصص و راهبردهای واقع بینانه و روحیه جهادی پیشقدم در اجرای طرح های دشوار و خاص بوده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان مولود انقلاب، با ورود به عرصه پزشکی و درمان ناباروری اتفاق مبارکی را رقم زد و تلفیق علم و عمل را به منصه ظهور رساند، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا نیز به عنوان بخشی از جهاد دانشگاهی تا به امروز روند درستی را طی کرده است و اعتقاد دارم که این خبرگزاری همواره ضمن توجه به کاستی ها، واقعیات را در بیان مسائل مدنظر داشته و هیچگاه نگاه حذفی را در ایسنا شاهد نبوده ایم.

نظری تصریح کرد: ایسنا همواره دغدغه مردم را دنبال کرده است. این خبرگزاری رفتار، رویکرد و عملکرد وزینی داشته و همواره تحلیل های خبری جذابی را از این مجموعه شاهد بوده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص وضعیت اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه بخشی از این وضعیت متاثر از شرایط کشور است، گفت: پایه های اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی غنی است و مسلما این پایداری و پرورش یک چهارم مفاخر و مشاهیر کشور در این استان نشان می دهد که ظرفیت های بسیاری در اختیار این استان است و اگر امروز در گیر کاستی ها هستیم به دلیل کم کاری ما مدیران است.

معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی تاکید کرد: استان مرکزی استانی صنعتی است و در کنار این صنعت، مباحث کارگری را شاهدیم و باید برای برنامه ریزی و تصمیم گیری در چنین استانی چندین مولفه را کنار هم چید و با داشتن نگاهی توامان، نسخه ای درست را برای مسائل و مشکلات پیچید.

وی بر لزوم مخاطب شناسی و ظرفیت سازی تاکید کرد و افزود: استان مرکزی ظرفیت های قابلی دارد و قطعا با استفاده مطلوب از پتانسیل ها و ارتباطات گسترده استاندار در سطح ملی، در حوزه صنعت و معدن و دیگر حوزه های اتفاقاتی را می توان رقم زد که بر مبنای آنها، این استان تحولی بزرگ را تجربه کند.

نظری در خصوص وضعیت سیاسی و فعالیت احزاب در استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه متاسفانه فعالیت احزاب در کشور بیشتر به شکل فصلی است، بیان کرد: متاسفانه تحزب گرایی در کشور آنگونه که باید باشد، نیست، در حالی که احزاب می توانند کارکرد جدی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر احزاب به شکل درستی شکل بگیرند در واقع می توان کادرسازی را در کشور به انجام رساند. البته امروز هم این کادرسازی به شکل محدودی در حال انجام است، اما رویکرد احزاب باید این چنین باید که حلقه واسطه بین مردم و مسئولان و نمایندگان پارلمان ملی و محلی باشند. احزاب می توانند پس از انتخابات فعالیت افراد پیروز در انتخابات را رصد کند که این امر بهبود عملکرد و پاسخگویی به جامعه را به دنبال خواهد داشت.

نظری با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که حتما در استان مرکزی به آن پرداخته می شود، ساماندهی احزاب و استفاده از ظرفیت فعالان سیاسی خواهد بود، افزود: احزاب یک از ارکان رکین در ایجاد شور و نشاط اجتماعی، جذب جوانان، امیدآفرینی و تحقق جهاد تبیین و عنصر تسهیل گر ارتباط گیری با مردم به شمار می روند. استان مرکزی ظرفیت های بسیار خوبی در اختیار دارد و کنشگران سیاسی با چاشنی روحیه جهادی و انقلابی در این استان وجود دارند که باید ساماندهی شوند.

به گزارش ایسنا، مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، نیز در این دیدار به معرفی ظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی پرداخت و گفت: این نهاد در استان مرکزی و کشور منشاء خدمات بسیار زیادی در عرصه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی بوده و هست که یکی از شاخص ترین این خدمات در استان در حوزه درمان ناباروری رقم خورده است و تلاش می شود که با پیوستن به شبکه درمان سرطان پستان و راه اندازی کلینیک های مختلف در مجموعه درمانی این نهاد ادامه پیدا کند. 

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در عرصه های دیگری نیز چون کمک به اشتغال دانش آموختگان و زنان سرپرست خانوار نیز وارد شده است، افزود: خبرگزاری های ایسنا و ایکنا دو دستاورد مهم این نهاد در حوزه فرهنگی هستند و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در عرصه های متعددی همچون مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، سازمان دانشجویان، انتشارات و ... نیز فعال است.

غلامی با بیان اینکه رویکرد دانش بنیان جهاد دانشگاهی در تصمیمات و اقدامات این نهاد قابل مشاهده است، افزود: در حوزه های پژوهشی این نهاد در استان اقدامات دانش بنیان مختلفی در دست اجراست که می تواند دستاوردهای بسیار مطلوبی برای استان داشته باشد. این رویکرد در دیگر بخش های این نهاد همچون معاونت آموزشی نیز دنبال می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استان مرکزی ایسنا جهاد دانشگاهی استان مرکزی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۹۴۲۵ داوطلب توسط سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

هادی مدبری امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۹ هزار و ۴۲۵ داوطلب زیر نظر سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد داوطلب ۲۰۰۷ نفر را داوطلب آقا و ۷۴۱۸ نفر را داوطلب خانم تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش گیلان در ۲۹ حوزه سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، افزود: از این تعداد ۲۱۴۹ داوطلب در محل ۹ حوزه امتحانی در تالش، ۴۸۷۷ داوطلب در ۱۲ حوزه امتحانی رشت و ۲۳۹۹ داوطلب در ۸ حوزه امتحانی لنگرود با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۳ این آزمون دومین آزمون استخدامی است که به میزبانی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار می‌شود.

مدبری در پایان از زحمات و حمایت‌های استاندار محترم، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در برگزاری هرچه بهتر آزمون‌های استخدامی تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس