Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، ابوالفضل فلاح در این نشست با بیان اینکه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تهران نقطه عطفی برای شهر تهران و مردمی سازی اقتصاد شهری است گفت: مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های شهری نقش به سزایی در تحقق اهداف و پیشرفت شهر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حضور بخش خصوصی در بسیاری از پروژه‌های شهری موجب صرفه جویی در هزینه‌های شهرداری و افزایش بهره مندی از ظرفیت مشارکت‌های مردمی می‌شود.

فلاح در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی و همراهی و همکاری شهرداری و شورای شهر تهران برای بهبود ظرفیت‌های پایتخت خبر داد و افزود: فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی هر کدام در حوزه فعالیت خود، صاحب نظر هستند و به اتکای این ظرفیت، تقاضا داریم در موضوعات اقتصادی نظرات کار شناسی لازم را در اختیار مدیریت شهری کلانشهر تهران قرار دهند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ادامه داد: این همایش سرآغاز یک حرکت نوین در شهرداری تهران است و امیدوارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین رفاه و آسایش شهروندان بیش از پیش گام برداریم.

وی گفت: هم اکنون بیش ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده که این عدد تا زمان برگزاری همایش با سرعت زیاد در حال افزایش است، همچنین پس از شناسایی این فرصت‌ها که شامل سه بخش مطالعات سرمایه گذاری، مجوزها و مشوق‌ها می‌باشد بسته‌های سرمایه گذاری تدوین می‌شود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: حوزه‌های فرهنگی، کسب و کار و درآمد پایدار، گردشگری و تفریحات در شهر، حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، محیط زیست و مدیریت پسماند شهر تهران، عمران و پروژه‌های زیر ساخت، خدمات شهری و شهر هوشمند از جمله حوزه‌هایی است که به عنوان فرصت‌های سرمایه گذاری شهر تهران معرفی خواهد شد.

در ادامه این نشست رؤسای اتاق بازرگانی ایران، به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص به کار گیری فرصت‌های سرمایه گذاری و روش‌های سرمایه گذاری در راستای سهولت و سرعت در نحوه به کارگیری جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی پرداختند.

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری شهر تهران (۱۵ و ۱۶) تیر ماه جاری در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

کد خبر 5525517

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران ابوالفضل فلاح اتاق بازرگانی ایران شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه حج تمتع هلال احمر جمهوری اسلامی ایران غلامحسین محسنی اژه ای آلودگی هوا علیرضا زاکانی مواد مخدر سرقت سازمان بازرسی کل کشور شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت معابر فرصت های سرمایه گذاری بین المللی شهر تهران بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حسین محمدیان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه‌ی فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های مختلف از روز شنبه، هشتم تا چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه درتهران دایر است و گیلان نیز دراین نمایشگاه یک غرفه‌ی ۵۰ متری در اختیار دارد تا فرصت‌های سرمایه گذاری استان را معرفی و ارایه کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سه زنجیره‌ی ارزش از گیلان را رونمایی خواهیم کرد، افزود: نوغان، نساجی و پوشاک – محصولات کشاورزی – گردشگری سه زنجیره ایی هستند که در نمایشگاه اکسپوی امسال در تهران معرفی میشود.
وی افزود: علاوه بر این سیمای اقتصادی گیلان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود وفرصت‌های سرمایه گذاری استان در قالب ۲۰ فرصت بزرگ با بیش از ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدیان همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ سرمایه گذاری بزرگ، صد فرصت سرمایه گذاری دیگر استان نیز برای جذب بخش خصوصی به گیلان معرفی خواهد شد.
بیش از ۱۸۰ مجموعه‌ی اقتصادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور موسوم به اکسپو ۲۰۲۴ درتهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟